[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 09:46

Linda, Misschien zijn ze het nog aan het verwerken? Sta je bij Mijn KNHS wel al op die wedstrijddatum bij 'ingediend'? Dat was bij mij het geval: een week van tevoren was ik verwerkt met mijn inschrijving en stond deze 'definitief' mega omslachtig dat het zo lang duurt en snap je wil om zekerheid goed. :j

Wat leuk Melissa! Dan is het inderdaad wel heel leuk om de selectiewedstrijden mee te pakken en die te volgen. :D En wat een supermooie punten haal je er ook mee! Leuk om te kunnen volgen, ben heel benieuwd naar de resultaten straks en of je het haalt! Vind het mooi als iemand voor het plezier meedoet met zo'n selectie en dan bij de beste resultaten uitkomt. De sport hoort leuk te zijn, en dat straal je dan uit! :D Leuk avontuur!

Wow Caritas, over goed lezen gesproken.. :oo Mocht je gaan, dan zou ik diegene van de mail opsporen en na je wedstrijd even vriendelijk een babbeltje maken over de mail. :o Ik denk dat ze het volledig verkeerd geïnterpreteerd heeft toen ze het las.. := Het lokt ook bij mij wel een hoop geinige tegenreacties op die je kunt sturen, maar ik ga uit van de onschuld en denk dat ze niet goed hebben gelezen.. :')


linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 09:52

Canon, nee ook niet :n staat niks in MijnKNHS... :n maar ze zei wel dat ze het ontvangen had... lastig!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 10:12

Canon schreef:
Linda, Misschien zijn ze het nog aan het verwerken? Sta je bij Mijn KNHS wel al op die wedstrijddatum bij 'ingediend'? Dat was bij mij het geval: een week van tevoren was ik verwerkt met mijn inschrijving en stond deze 'definitief' mega omslachtig dat het zo lang duurt en snap je wil om zekerheid goed. :j

Wat leuk Melissa! Dan is het inderdaad wel heel leuk om de selectiewedstrijden mee te pakken en die te volgen. :D En wat een supermooie punten haal je er ook mee! Leuk om te kunnen volgen, ben heel benieuwd naar de resultaten straks en of je het haalt! Vind het mooi als iemand voor het plezier meedoet met zo'n selectie en dan bij de beste resultaten uitkomt. De sport hoort leuk te zijn, en dat straal je dan uit! :D Leuk avontuur!

Wow Caritas, over goed lezen gesproken.. :oo Mocht je gaan, dan zou ik diegene van de mail opsporen en na je wedstrijd even vriendelijk een babbeltje maken over de mail. :o Ik denk dat ze het volledig verkeerd geïnterpreteerd heeft toen ze het las.. := Het lokt ook bij mij wel een hoop geinige tegenreacties op die je kunt sturen, maar ik ga uit van de onschuld en denk dat ze niet goed hebben gelezen.. :')

Ja, haha, ik wilde eerst reageren dat ik denk dat ik, ook ben ik voor de wet bestuurder, te paard niet over de snelweg mag, het mij daarnaast zeer gevaarlijk lijkt en dat het dan wel een snel paard is maar dat we minder dan 10 minuten écht niet gaan redden. :')

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

absque_dubio

Berichten: 7824
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 11:01

Linda ik zou het ook erg frustrerend vinden als ik geen bevestiging van aanmelding krijg.. In jouw geval zou ik er wel vanuit gaan dat je bent aangemeld..

Caritas, wat een onnozele zitten daar zeg. :o

Melissa wat gaaaaf *\o/* Gefeliciteerd!!!

Wij hebben weer lekker geoefend. Pony vindt het allemaal nog erg lastig :(:) , dus we proberen een compromis te sluiten wat betreft spanning, geen druk erop, en toch de proef netjes afmaken. Zaterdag werd dat beloond met een 2e prijs en een winstpunt. Voor de 'middendraf' hadden we twee 8en. We komen er wel. <3
Afbeelding
Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 19:01

Absque, oh wauw wat goed!! Gefeliciteerd!
Hoe veel punten heb je nu? Ik heb helemaal over het hoofd gezien dat je dit weekend moest starten denk ik :o sorry. Heb je 1 proef gereden?

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 19:47

Linda groot gelijk dat je verschillende locaties uitprobeert! Kun je mooi bekijken welke locaties fijn zijn om te starten

Canon absoluut met je eens, plezier en genieten staat voorop en als je dan leuke resultaten behaald maakt het dat extra leuk!

Absque weer een mooi resultaat, en inderdaad soms moet je even een compromis maken, maar zo kunnen jullie wel mooi met vertrouwen de spanning afbouwen!

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 06:16

Ook weer zoiets.. de wedstrijd van 13 december staat op startlijsten met proeven 3 en 4, op MijnKNHS proeven 5 en 6.... := :roll:

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 08:36

linda2008 schreef:
Ook weer zoiets.. de wedstrijd van 13 december staat op startlijsten met proeven 3 en 4, op MijnKNHS proeven 5 en 6.... := :roll:

Oh ja, het zou wel mogen maar zou lekker knhs aanhouden. (En in januari zeker 5 en 6?)

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

absque_dubio

Berichten: 7824
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 11:59

linda2008 we hebben pas 2 winstpunten hoor. _O- We gaan ook wel eens als een raket de baan door, of staan juist stil. Daar scoor je geen punten mee :P Gelukkig doen we het puur voor de ervaring, dus elke proef zie ik als een overwinning. :)
Wij rijden idd maar 1 proefje per keer. :j Ik weet zeker dat als ik 2 proeven zou starten, de 2e proef een stuk hoger kwa punten zal zijn omdat er dan minder spanning is. Maar ik heb de punten niet nodig en vind 1 proefje per keer echt meeeeer dan zat voor mn puppyguppy.
Ik heb ook dit soort foto's, voor het idee :+
Afbeelding
Afbeelding

Ik zou voor de zekerheid toch een mailtje/telefoontje wagen om na te vragen welke proef er wordt gestart. Al is het maar om ze erop te attenderen..

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

xSannee

Berichten: 4321
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 13:51

Zo Caritas die hebben even slecht gelezen, irritant is dat :')

Wat gaaf weer Melissa, hele vette punten! Na de selecties over naar de L?

Gefeliciteerd met je winstpunt Abesque!
Mooie schrikmomentjes haha! Lekker rustig door oefenen op ander terrein zo! *D Goed bezig!

Hier is pony vorige week gecheckt door de osteopaat (gewoon een jaarlijkse check).
Vorig jaar had ik d'r nog niet lang toen hij kwam en was ze nog erg strak in de bovenlijn + mocht ze wat meer kantelen in de bekken.

Nu kreeg ik complimenten over de rugspier, die was heel mooi soepel & los --> dus veel ruimte voor ontwikkeling *D *\o/*
Kantelen in de bekken blijft aandachtspuntje, maar heeft hij d'r weer een beetje mee geholpen.
Nu longeren we de hele week op het harde om de behandeling optimaal effect te geven, maar dat vind ze vooral heel saai _O-

Was leuk om te horen hoe zijn theorie heel goed klopt in wat ik voel met het rijden: ze vind het heel lastig om echt "hard" te draven. Maar hij gaf aan dat dit dus inderdaad een lichaam is waarmee je eerst in het langzame die bekkenkanteling op wilt zoeken en van daaruit pas weer naar voren gaat rijden. Dus dat was wel interessant om ook vanuit deze kant mee te krijgen!

We zijn wel weer eens op de foto geweest :+:
Afbeelding

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 20:40

Absque, whaha :') ook bij jou gaat niet altijd alles goed blijkbaar :P leuk dat je die foto’s ook deelt :j

Sanne, complimentjes over de rug van je paard zijn altijd fijn :j mooie foto!!

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 21:35

Linda dat maakt het niet duidelijker inderdaad. Misschien even bij de organisatie navragen?
Vind het altijd vervelend dat je op laatst erachter komt dat het andere proeven zijn :+

Absque, een paar oeps momentjes :')

Sanne ik denk inderdaad na de selecties naar de L1.
Misschien februari ofzo voor het eerst L1 maar misschien ook wel pas weer van het voorjaar, even kijken hoe en wat

Sanne even een check-up en ook altijd wel fijn om even de bevestiging te krijgen dat je op de goede weg zit!
Wat een gave foto!!

Wij hebben gisteren gelest bij mn instructrice. Ging fijn :)
Zijn vooral bezig om haar nog wat meer van achter te activeren zodat ze nog beter op eigen benen gaat lopen. Ik moet dan ook oppassen dat ik soms niet teveel wil regelen :+

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

absque_dubio

Berichten: 7824
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 12:33

xSannee wat fijn dat de osteo zo positief is! :D
En die foto van jullie samen is lief zeg. :+: Heb je van de rest van de foto's een topic gemaakt? :)

linda, inmiddels duidelijkheid met de wedstrijd binnenkort?

melissa_93, ik ben wel benieuwd hoe jullie dat activeren en op eigen benen lopen aanpakken? Wie weet kan ik wat tips meepikken. :)

Wij hadden zaterdag clinic in Ermelo. Pony vond het spannend op het begin (en stapt dan slecht, dribbelt meer haha) maar was verder rete braaf! Zo blij mee. :D Na een stapje terug, lijken we nu eindelijk weer een stapje naar voren te doen. Op het eind konden we ook mooi met wat langere teugel netjes stappen en draven.
Ze vind het echt nog heel moeilijk om stabiel op eigen benen te lopen. Oh, en dan ook niet te kort worden maar de passen netjes afmaken, niet opkroppen aan de voorkant, ook niet als een giraffe lopen. Maar ach, dat snap ik ook wel, is ook moeilijk allemaal. :(:)
Ben echt verliefd op dr, lekkere kleuter dat het is. <3

Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

xSannee

Berichten: 4321
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 15:10


Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 17:32

Wat een lieverd heb je absque! <3
Spannend zo'n clinic, maar Ermelo is best fijn om daaraan te wennen. Ik ben pas mee geweest om te rijden met een ORUN-2 toetsmoment voor een stalgenootje. Was een fijne oefening voor vreemd terrein daar! Fijn dat het bij jou ook zo goed uitpakte! En stoer dat je klassiek één proef start per keer. Vind ik best gaaf! :D

Over aanmeldingen gesproken.. Is het inmiddels al gelukt met de aanmelding Linda? O:)

Ik hoopte nog een paar kerstconcoursen mee te pakken dit jaar, maar die liepen echt veels te snel vol. := Niet gezond.. Ik wilde helemaal versierd starten.. :') We pakken binnenkort nog maar een gewone mee en gaan misschien eens kijken naar springen.. We springen veel thuis en ook vrij technisch, alleen denk ik door de spanning de totale volgorde kwijt te raken op vreemd terrein.. Dat houd mij nu nog een beetje flink tegen.. :')

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 20:30

Absque, knap plaatje zo hoor! Soms is een stapje terug doen gewoon nodig om er samen daarna weer een vooruit te kunnen doen (of twee ;) ) toch weer een hele leuke ervaring rijker met de clinic, leuk!

Sanne, mooi overzichtje! Wat heb jij een boel mooie fotograaf-foto’s zeg <3 gaaf!

Canon, oei ja dat zal wel snel vol lopen. Ik heb ook snel 28 dec ingeschreven (dressuur :P ) omdat ik bang was dat dat ook snel vol zou raken in de vakantieperiode...

Nog niks gehoord, ik wacht maar gewoon af of ik op de startlijst sta (tot nu toe nog niets online).
Eerlijk gezegd zou ik het ook niet erg vinden als ze me zijn “vergeten” want de voorbereiding is PRUT!
Raika heeft iets van mijt of luisjes, dus van het weekend druk geweest met scheren en behandelen en dus mijn les af moeten zeggen. Vandaag hebben ze bij mij weer cortisone in mijn schouder gespoten (al de derde keer, ik roep steeds al dat het geen slijmbeursontsteking is maar blijkbaar nemen ze niet serieus wat ik zeg) geen idee wat ze gedaan hebben, maar ik mijn hele arm, schouder, schouderblad en nek doen zeer... :( dus tm woensdag staat ze nog stil vrees ik, donderdag longe, vrijdag vragen of mijn instructrice wil rijden, zaterdag kort los werken en dan op hoop van zege zondag..... := :o niet echt lekker kunnen oefenen dus :n

xSannee

Berichten: 4321
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 14:29

Ai beterschap met je schouder Linda!

Canon; geen oefenparcoursen in de buurt? Of thuis oefenen met volgordes? *D

Haha ja Linda best veel fotografen foto's. Nina Guiking ken ik al tijden via de paarden. Die heeft 2x een portfolio shoot gedaan bij ons enik heb d'r 1x geboekt voor de zomershoot. En de andere fotograaf kwam ik tegen via bokt en wilde ook oefenen met de foto & film werk. Nou kom maar *D

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 20:42

Sanne, leuk hoor! Ik zou dat ook meer moeten (laten) doen van mijn paarden...

Ik sta dus op de startlijst :o maar we hebben niets te verliezen. Dit word dus de allereerste keer op écht vreemd terrein, dus we gaan gewoon voor een brave proef en de punten mag ik gewoon niets van verwachten. Daar hebben we te weinig voor kunnen oefenen. De ervaring is wel mooi meegenomen dus besloten om gewoon te gaan :j

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 21:37

Absque heel veel kleine schakelingen en tempowisselingen en waar ze in de overgangen nog wel eens wat wil opkomen in de aanleuning dat even laten voor wat het is, niet teveel willen corrigeren maar ook dat met schakelingen weer oplossen en zelf daarin de hand weer laten opzoeken. In het begin vond ze het heel lastig (en ik ook :+ ) dat ze dat zonder mijn ondersteuning moest doen (natuurlijk niet zo dat ik niks doe maar veel zelf laten uitzoeken en weinig willen corrigeren).

Wat een prachtig beest heb je toch <3 Super dat het ze het zo fijn deed in de clinic!
En idd ze zijn ook nog zo jong! Komt allemaal wel :D

Canon kun je niet ergens wat oefenparcoursen meepakken eerst? Dan kun je mooi op die manier wennen aan het parcours springen

Linda balen van je schouder zeg.. Idd niet de meest ideale voorbereiding maar het scheelt dan wel zoveel dat je nog wat kan logeren en je instructrice een keer rijd

Ken had afgelopen weekend speelweekend, zaterdag een buitenritje en zondag springen met zusje. Beide vind ze zo ontzettend leuk om te doen :)
Vandaag weer mee naar de clubes en ze was zwarte piet proof :+
Mevrouw vond het totaal niet eng, brutaal erop af en kijken of je een jutezak kunt eten :+
Daarintegen waren hindernispalen in de hoek van de bak wel heel vreemd, (hoor je natuurlijk ook tussendoor te gaan met balken er tussen :') )
Verder liep ze heerlijk :)

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

absque_dubio

Berichten: 7824
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 10:40

xSannee dat topic had ik uiteraard allang gezien. :D

Canon, zulke oefeningen zijn zeker fijn! En het terrein van Ermelo is natuurlijk gewoon erg mooi.
Ik zocht ook wat kerstconcoursen in de buurt, helaas niet echt wat te vinden. Jammer! Want ik heb kerst vrij en alle tijd van de wereld. Had wel op wedstrijd willen gaan.
Ohh dat van het springen herken ik zo goed. Ik ben echt slecht met parcours onthouden. Ik snap gewoon echt niet hoe anderen dat wel kunnen. := Misschien wat oefenparcoursen voor jullie? Zodat er wat minder druk op ligt?

linda2008 hoe ziet jouw schema kwa rijden/longeren er normaal gesproken uit dan?
En gewoon lekker met plezier gaan starten, komt vast goed! En anders is de ervaring al heel mooi meegenomen toch. :D

melissa_93 haha ik zie het helemaal voor me, Ken met een jute zak aan de haal. _O-

Ik spam jullie gewoon lekker verder met foto's hoor :Y)
Afbeelding
Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:15

Melissa, wat heerlijk die afwisseling :D

Absque, nou normaal heb ik echt een neurotisch vast schema :o dit moet wel vanwege mijn baan (sommige dagen later thuis dan andere, files etc.) en omdat wij zelf geen goede bak hebben;
Op maandag en donderdag zijn haar vrije dagen.
Op dinsdag longeer ik altijd, woensdag rij ik bij de vereniging, op vrijdag les, zaterdag thuis milde training (stap, draf, gewoon loswerken) en zondag naar de vereniging (of hopelijk later buitenritjes ;) ).

Ik train dus 3 dagen zwaarder, 1 dag alleen loswerken, 1 dag longeren en 2 dagen vrij. Ze is nog jong, dit schema werkt heel goed voor ons :j eigenlijk valt het in verhouding dus mee hoe vaak ik het rijden heb moeten overslaan ;) maar gevoelsmatig geen goede voorbereiding zo voor de wedstrijd. Zeker omdat ik zelf pas zaterdag weer eventjes kan opstappen. Maar inderdaad!! Gewoon zien als een leuke ervaring :j

En met zulke foto’s mag je ons altijd volspammen hoor <3 jemig zo knap!! Chique ook met die witte peeskapjes :) hoe gaat het rijden verder bij jullie?
Ben ook wel benieuwd naar schema’s van andere eigenlijk :o :j

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 08:43

Absque blijf vooral spammen met je knappe pony!

Melissa top toch die afwisseling en geweldig dat Ken het zo leuk vindt :)

Linda succes op wedstrijd! Lekker kilometers maken :j
Ik heb niet echt een vast schema. Snob doet meestal 5 dagen per week wat, soms 6 en soms minder (maar dan ben ik niet fit of veel te druk). Als we 5 dagen werken, probeer ik 4 keer te rijden en 1 keer te longeren. Maar er komen ook weken voor dat ik alleen maar aan het rijden ben. Probeer eens per week te lessen (ik heb de mazzel dat ik bij mijn juf op stal sta), maar dat lukt niet altijd.
Als we bijv op zondag wedstrijd hebben, probeer ik op de maandag of dinsdag ervoor te lessen. Dan kan hij woensdag vrij, donderdag rijden, vrijdag vrij, zaterdag rijden, zondag wedstrijd. Wil hem niet de dag voor wedstrijd stil hebben staan.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

absque_dubio

Berichten: 7824
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 10:21

Pff als ik jullie schema's lees, zelfs mijn 11 jarige loopt niet zo veel. :o
Mn 3 jarige wordt meestal dinsdag door de ruiter gereden, ene keer in de bak, andere keer gaan we het bos in. Dan rijd ik meestal nog 1x zelf doordeweeks (meestal donderdag), en dan in het weekend nog een keer. Een enkele keer rijden we een keertje extra in de week. Maar het komt ook vaak zat voor dat ze maar 2x in de week gereden wordt. :+
De 11 jarige wordt een keer of 4 in de week gereden. Daar heb ik gisteravond wel echt mega fijn op gereden! De vliegende wissels beginnen ergens op te lijken. Begint toch te kriebelen om misschien een wedstrijdje Z2 op te geven. :D

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 10:24

Maar jij hebt er dan meerdere om te rijden ;) Ik "maar" 1 (en dat vind ik ruim voldoende :D ). Denk dat dat ook wel verschil maakt. Toen Snob 3-4-5 was, werkte hij 3-4-5 keer per week ongeveer. Nu is het meestal net hoe het uitkomt, maar ik probeer 5x.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

absque_dubio

Berichten: 7824
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 10:28

Ik denk niet dat het aantal pony's een invloed heeft op hoeveel ik rijd.. ;)

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers