[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
xSannee

Berichten: 4321
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 13:30

Leuk dier Sterre!

Lekker geoefend op ander terrein Linda! Altijd een goede oefening, die galop komt vanzelf met wat meer training & balans.

Heb het al gezegd Melissa; wat supergoed! Gefeliciteerd!

Sparky: ik had wel stress. Maar zodra ik er op zit wordt dat minder gelukkig.
Veel oefenen is denk ik de key!


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:20

Sparky die stress is onwijs herkenbaar... ik liep gisteren de hele dag al zenuwachtig te zijn omdat ik vandaag op concours moest. Vannacht meerdere keren wakker geworden. Vanmorgen ruim voor de wekker wakker... ben ook altijd gesloopt na wedstrijd;)
Stoer van je dat je gewoon op een selectiewedstrijd bent gaan starten! Domme foutjes zijn wel hele makkelijke punten om op te krikken

Snob en ik mochten vanmorgen dus weer op pad. Naar de locatie waar hij het vorige maand zo onwijs spannend vond... dus het doel was rondkomen zonder schijnbewegingen van de spanning. En dat doel is bereikt!! Hij liep zo dapper rond! 1e proef was niet heel flitsend maar wel okee qua gevoel. 2e proef wat meer eraan gereden, aanleuning voelde voor mij daardoor iets strakker maar mijn juf zei dat het beeld mooier was.
Resultaat was 2 eerste prijzen en vier winstpunten erbij, 199 voor de eerste proef en 206 voor de tweede. Dat is een mooie kers op de taart, ik was al zó blij dat we de proeven normaal door kwamen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 16:33

Sparky, ik herken het wel, maar meer in de vorm zoals Sanne. Ik kan de hele dag stress hebben, slecht kunnen eten, buikpijn, maar zodra ik er op zit heb ik eigenlijk niet zo’n last meer. Eerste rondje voelt zij mijn spanning en word dan ook gespannen. Maar zodra ik haar echt oppak, ben ik zo in gedachte met het rijden, dat ik niet meer op mijn zenuwen let...
als ik hoor; “je bent aan de beurt” krijg ik wel weer die zenuwen in mijn buik. Maar zodra ik dan begonnen ben is het weer weg...

Je eigen gevoel is het belangrijkste :j als je fijn gereden hebt dan maken die punten niks uit. Een jury beoordeeld het moment. Maar jijzelf weet waarmee jullie te dealen hebben (zoals zenuwen, jong paard, noem maar op).

Maaike, holy moly wat een punten :wow: gefeliciteerd!! Heb je geen filmpjes toevallig :)

Dee_Es, ik moet echt iets kwijt.... ik heb het hele 2018 topic doorgelezen, en ben nu halverwege het 2019 topic... wat ben jij een leuk, sympathiek persoon!! Vanaf het begin zulke monsterscores rijden en toch zo meelevend en motiverend blijven voor mensen waarbij het allemaal nog niet lukt of net begonnen zijn ofzo. Echt super tof!!!

En na het lezen van alle topics werd ik spontaan weer gemotiveerd om toch nog te gaan starten dit jaar :o
Ene kant zei ik; even doortrainen tot die galop er goed op zit en ze daar meer balans heeft. Maar weet je.... ik vind het gewoon heel leuk en ik had mezelf voorgenomen om haar 2019 een paar keer mee te nemen voor de ervaring en pas 2020 voor punten te gaan. Dus ik hou me aan mijn plan, ondanks de mega teleurstelling van de laatste wedstrijd. :D

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 20:27

Lekker starten dan Linda! Als je maar plezier hebt en blijft houden toch :)
Gave punten he zo trots! Nee helaas geen filmpjes van vandaag, zo veel hulptroepen heb ik meestal niet op concours ;)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Dee_Es

Berichten: 3662
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 21:02

Wow Melissa wat een mooi resultaat, gefeliciteerd!

Sparky, fijn dat het gevoel goed was. Die spanning is hier bekend, het enige wat mij helpt is veel op pad gaan zodat het normaler wordt.

Maaike, wat fijn dat het nu zoveel beter ging op die locatie. Mooie punten hoor!


linda2008 schreef:
Dee_Es, ik moet echt iets kwijt.... ik heb het hele 2018 topic doorgelezen, en ben nu halverwege het 2019 topic... wat ben jij een leuk, sympathiek persoon!! Vanaf het begin zulke monsterscores rijden en toch zo meelevend en motiverend blijven voor mensen waarbij het allemaal nog niet lukt of net begonnen zijn ofzo. Echt super tof!!!


Wat ontzettend lief dat je dit zegt! Weet gewoon niet zo goed wat ik er op moet zeggen.

En lekker gaan starten hoor! Die wedstrijden zijn toch ook gewoon een leuk uitje met je paard? Ik vind het iig ook positief werken op de band met je paard.

Blade B+13 [PR214,5] L1+12 [PR 216] L2 + 13 [PR 206] M1 + 19 [PR 220] M2 + 7 [PR 191]

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:15

Mag ik hier meepraten met jullie? :o Ik haal hier altijd veel motivatie vandaan.. In een ander topic over doelen met wedstrijden schreef ik kort mee, maar dat is gaandeweg in stilte verdwenen volgens mij..

Mijn meisje is een 13 jarige dochter van Plain's Liberator die ik met mijn zusje heb beleerd rond haar vierde/vijfde. Sinds die tijd droom ik van het rijden van een wedstrijd. Elk jaar komt er weer wat tussen waardoor wedstrijden bij een verre droom blijven.. Tot een vriendin mij over haalde met "Laten we net doen of we gek zijn en samen inschrijven.. Is lachen!" En onze instructeur ervoor zorgde dat wij niet afzeiden van de spanning..

1 November was onze aller eerste proef ooit met 177,5 punten. Ik had geen moment adempauze voor mijn gevoel, en ook paard was vrij gespannen. Losrijden ging overigens heerlijk, alleen ben je dan aan bak 1 gewend, en komt plotseling bak 2 om de hoek.. :roll: De tweede herpakten we ons en zijn we gewoon gaan spelen en genieten zoals we gewend zijn. Voelde een enorme knop omgaan die tweede proef, ik heb die stralend gereden schreef de jury, al herinner ik me enkel het onwijs goede gevoel en een hoop concentratie-vuur..

Met het mantra "niet vallen en binnen de hekjes blijven" op pad en uiteindelijk op nummer 1 eindigen met 190,5 geeft misschien in a nutshell weer hoe mijn proces die dag is gegaan.. :=  Ik stikte in mijn glas toen onze combinatie als eerste genoemd werd.. Ik vond de indrukken opdoen en gezellig met vrienden en familie op pad zijn echt genoeg, maar werd uiteindelijk beloont met veel meer.. **\O/**

Afbeelding

Paard is echt mijn vriendinnetje en heeft echt onwijs haar best voor me gedaan en vertrouwen gegeven, ik ben haar écht dankbaar. <3 En nu.. Nu heb ik het helemaal te pakken.. :D Ik zou heel graag meepraten over alle ervaringen en meer van deze motivatie vinden, zodat we echt door blijven gaan. :D

@Sparky, ik vind het ook mega spannend! Echt heel erg! Ik kan ook mega slecht tegen stress en krijg daar ook hele vervelende buikpijn aanvallen van.. :') Maar soms moet je gekke dingen doen om he grenzen te leren kennen! :j Achteraf is dan niet meer dan een leuk uitje met je paard! Een beetje spannend doen in een andere bak, andere paarden ontmoeten.. en gewoon lekker samen bezig zijn. Maar ook ik moet echt door een heel traject heen. :=

@Maaike, jij bent echt een inspiratie voor mij hoe je dingen aanpakt en durft! Wat een mooie punten! Fijn dat je teruggegaan bent en alles zo goed is gekomen!

@Linda, gewoon doen! Als je goeie punten haalt en lekker hebt gereden samen geeft dat nog meer motivatie voor het komende jaar! En anders weet je dat je planning zoals je hem hebt goed genoeg is. Kan alleen maar win-win worden volgens mij.. toch? :D
Laatst bijgewerkt door Canon op 19-11-19 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:28

Oke ik las plain's liberator. Nu ben ik blij :D

Heb een aantal jaar terug ook een dochter van Plain's Liberator mogen rijden.
Super fijn paard.

Leuk zeg! Zal even kijken of ik nog een foto kan vinden.
Afbeelding
Is echt al weer heel lang geleden voor mijn idee. Ze zou nu ook 13 zijn?

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 21:19

Sparky wat jammer dat je zelf nog teveel spanning opbouwt, gewoon lekker veel km's gaan maken zodat het allemaal vanzelf wat makkelijker gaat en gewoner wordt.

Maaike super dat de spanning al wat minder was en mooie punten!

Linda inderdaad gewoon lekker gaan voor de ervaring!

Dankje iedereen, ben nog steeds zo blij haha

Welkom Canon, wat een mooi debuut!!

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 22:08

Wat leuk Sterre! Nu ben ik ook blij! **\O/**
Zo'n fijn koppie herken ik echt uit die lijn inmiddels. Wat een lieverd! Het is dat de mijne een wit kolletje heeft, anders ging ik echt twijfelen :D Haha! Het zijn echt heerlijke drukke, leergierige schatten.. De mijne in daar ook geen uitzondering op. <3 Echt superleuk dat jij er ook eentje kent! Weet je misschien nog uit welke regio ze oorspronkelijk kwam? Misschien hebben ze ooit bij elkaar in de buurt gestaan? :D De mijne komt oorspronkelijk uit Bennekom..

Dankjewel Melissa! <3
Heb even jouw laatste bericht gezocht omdat ik heel benieuwd was.. Wat een prachtige punten!
Je mag zeker trots zijn op paard en die resultaten! Leuk om jullie proces van die dag zo te lezen! :D
Volg je de selecties met een persoonlijk doel? Ben heel benieuwd namelijk! :)

Sparky, ik zat te denken.. heb je al eens overwogen om in de avonden te starten? Hier in de regio zijn veel wedstrijden in kleinere poules op de vrijdag avond en dat geeft zoveel meer rust. Misschien is dat een mooi begin om de zenuwen te minderen.. :j

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 22:16

Canon schreef:
Wat leuk Sterre! Nu ben ik ook blij! **\O/**
Zo'n fijn koppie herken ik echt uit die lijn inmiddels. Wat een lieverd! Het is dat de mijne een wit kolletje heeft, anders ging ik echt twijfelen :D Haha! Het zijn echt heerlijke drukke, leergierige schatten.. De mijne in daar ook geen uitzondering op. <3 Echt superleuk dat jij er ook eentje kent! Weet je misschien nog uit welke regio ze oorspronkelijk kwam? Misschien hebben ze ooit bij elkaar in de buurt gestaan? :D De mijne komt oorspronkelijk uit Bennekom..

Dankjewel Melissa! <3
Heb even jouw laatste bericht gezocht omdat ik heel benieuwd was.. Wat een prachtige punten!
Je mag zeker trots zijn op paard en die resultaten! Leuk om jullie proces van die dag zo te lezen! :D
Volg je de selecties met een persoonlijk doel? Ben heel benieuwd namelijk! :)

Sparky, ik zat te denken.. heb je al eens overwogen om in de avonden te starten? Hier in de regio zijn veel wedstrijden in kleinere poules op de vrijdag avond en dat geeft zoveel meer rust. Misschien is dat een mooi begin om de zenuwen te minderen.. :j


Ze heeft heel lang regio Enschede gestaan. Heb haar vanaf dr 5de gereden. Paar jaar terug werd ze verkocht uiteindelijk en ben ik opzoek gegaan naar een ander paardje.

Ze is trouwens plain's liberator X Manno.
Zou het heel leuk vinden om haar weer eens te zien :)

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 05:28

Canon schreef:
Sparky, ik zat te denken.. heb je al eens overwogen om in de avonden te starten? Hier in de regio zijn veel wedstrijden in kleinere poules op de vrijdag avond en dat geeft zoveel meer rust. Misschien is dat een mooi begin om de zenuwen te minderen.. :j


Dit gaat niet overal op... Ik was vorige keer pas om 23.15u aan de beurt, was een goede volle avond :=

Welkom trouwens ook :)

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 06:53

@Canon, 13 december wordt de volgende wedstrijd, een avondwedstrijd ;) En de eerste keer extern dus inderdaad bewust voor deze gekozen :)

NHDtjes van Karli
Hobbyfokkerij voor Nederlandse hangoordwerg konijnen.
Volg ons op Facebook en instagram!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 08:07

Canon welkom, gezellig dat je mee komt kletsen! Wat een leuke foto, zie je stralen joh :) Super toch zo'n debuut en heerlijk dat je de smaak te pakken hebt, lekker op pad, kilometers maken en ervaring op doen. Wat lief dat je mij een inspiratie noemt :+:

Allemachtig Linda om 23.15u nog starten?! Dat zou voor mij wel een reden zijn om af te melden.. dat zijn toch geen normale tijden. Tel daarbij op dat je daarna nog moet uitstappen, afzadelen, punten halen, naar stal rijden, paard naverzorgen, dan nog naar huis (tenzij je de paarden bij huis hebt, maar die luxe heb ik niet), dan ben je gewoon dik na middernacht thuis. Dat is toch niet te doen...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 13:47

Hihi Maaike ik was inderdaad rond 1uur thuis. Lang getwijfeld om af te melden maar ik was de volgende dag vrij (paardje ook vrij gegeven) dus lekker uitgeslapen ;) achteraf had ik wel spijt... ik verwachtte geen winstpunt, zo rond 177/178 punten was acceptabel geweest, maar 169 vond ik wel erg streng gejureerd. Niet alleen in de B, dus dat stelde mij wel gerust, maar die hele avond waren er geloof ik in totaal 3 puntjes vergeven :=

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 19:40

Misschien een gekke vraag, maar hoe lang duurt het gemiddeld voordat jullie reactie terug hebben op aanmelding voor een wedstrijd via email?
(Ik heb alleen nog aangemeld via MijnKNHS maar dat kan bij deze niet. Ik heb zondag gemaild maar nog geen reactie. Moet ik geduld hebben of toch even gaan bellen? )

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 09:44

Hoi!
Na wat meelezen toch maar besloten misschien echt mee te gaan praten...ook ik wil binnenkort misschien toch weer de wedstrijdsport op gaan pakken. Ik rij ondertussen zo een 2,5 op een subtop paard van net 17 jaar.. aan het begin was het even zoeken maar ondertussen alle knopjes wel gevondengaat het steeds beter samen. Ik ben helaas nooit officieel gestart maar om toch iets te hebben om naar toe te werken lijkt me super leuk! Altijd getwijfeld omdat het paard zoveel wedstrijdervaring heeft.. ik een stuk minder en hij is toch net 17.. top fit, maar toch deel van m’n twijfel geweest. Maar binnenkort dan misschien dus toch ons B debuut en hopelijk lekker opbouwen naar hoger uiteraard!

Ik blijf gezellig meelezen voor de motivatie! Leuke verhalen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 09:51

Linda ik heb me nog nooit via mail opgegeven dus kan je helaas geen antwoord geven :)

Jentecats wat onwijs leuk!! Heerlijk ook om op concours te gaan met een paard wat al veel gezien heeft. Daar kan je zo enorm veel van leren!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 11:20

Maaike schreef:
Linda ik heb me nog nooit via mail opgegeven dus kan je helaas geen antwoord geven :)


Altijd alles via de MijnKNHS app? Of ook via telefoon? Doe je dan bellen of appen?
(Bellen is voor mij zo lastig ivm werk :( tegen de tijd dat ik kan bellen vind ik het alweer te laat)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 11:34

Via de MijnKNHS app inderdaad alles tot nu toe. Ik ken dat, het lastige bellen ivm werk. Maar dan zou ik gewoon appen hoor als het een mobiel nummer is.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 16:10

Bij mij duurde het een dag voor ik een reactie had Linda.. Betalingsacceptatie had ik binnen een uur binnen.
Die avondwedstrijd was wel serieus laat inderdaad :oo Dat hoop ik dan inderdaad niet mee te maken.. := Wel kudo's dat je gewoon gegaan bent. :D

Leuk Sterre! Die van mij is van Fabricius aan haar mama's kant. :D Ik hoop dat je haar ooit nog weer ziet, is altijd leuk een bekende terug te zien. Zeker in de vorm van een paard!

Hi Jentecats! :D Wat leuk dat je zo lekker op pad kan! Lijkt me superchill en onwijs leerzaam. :o

Maaike dankjewel! Afgelopen maanden toen die wedstrijd eraan zat te komen zo veel gelezen hier hoe je vertelde over je aanpakken en hoe je steeds weer doorzette in stapjes. Dat was echt heel leuk. Gemeend compliment dus. :j Ben blij dat ik je er blij mee maak. :D Hihi

Dat is hartstikke slim Sparky! Goeie om te onthouden als strategie.. :D Leuk om zo te lezen.

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 11:49

Hmm vreemd... gemaild, geen reactie.
Aangemeld via startlijsten, geen reactie.
Dus ik app of alles goed is gegaan. Krijg ik terug “ik heb het wel ontvangen”. Dus ik vraag of er een bevestiging via mail volgt oid, weer geen reactie...
Ben ik nou aangemeld? Of niet? Ik hou niet van onzekerheid, wil graag weten waar ik aan toe ben :o voorlopig ga ik er maar van uit dat ik ingeschreven sta dus dan hebben wij 8 december weer een wedstrijd.
Dat word de allereerste keer op volledig onbekend terrein (vorige keer was op terrein van de vereniging dus dat had ze al een keertje gezien) := spannend!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 12:55

Wat een gekke gang van zaken Linda, maar idd ik zou er ook vanuit gaan dat je bent ingeschreven dan :D leuk, en spannend op volledig vreemd terrein!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 17:57

Canon dankje! De selectiewedstrijden zijn ervoor om te plaatsen voor het regiokampioenschap.
En of ik nou een gewone wedstrijd start of dan een selectiewedstrijd, leek het mij wel leuk om te proberen om daarin mee te komen, vooral ook een mooi meetpunt omdat het vaak grote groepen zijn, verschillende locaties om te starten etc. (maar eigenlijk verder dus niet meer dan een normale wedstrijd)

Idd, 23.15 zou ik voor bedanken, het moet wel een beetje leuk blijven!

Linda ik meld eigenlijk ook altijd alles aan via mijn knhs, weet niet of de wedstrijd op korte termijn is? Dan misschien even bellen idd

Jentecats welkom! Zolang het paard fit is gewoon lekker doen toch!

Linda idd, hoe simpel kan een korte bevestigingsmail zijn. Er inderdaad maar vanuit gaan dat ze het ontvangen hebben en dan ook verwerken

Ik ben zoo blij met mijn topper. Vandaag de 2e selectiewedstrijd gehad, ze vond het eerst best heel spannend maar ondanks de spanning (hield ze ook wat bij zich in de proef) toch fijn kunnen rijden, beloond met 201,5 punten en daarmee ook de 2e selectie gewonnen in een groep van 27 starts :D
De 2e proef HC gestart (de winstpunten gaan vrij hard nu :+ ) en daar 208,5 (als we niet HC hadden gereden deze ook gewonnen). Ik ben echt zo trots op d'r <3 <3

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 18:14

Hier ook wat hoor. Gemaild naar een organisatie met de vraag of ik voor de wedstrijd in januari aan het eind van de rubriek kan worden gepland omdat ik te paard zal komen van twee dorpen verderop, ik een goed uur daarover doe en niet in het donker van stal weg wil. De B begint daar nl om 09:00 uur.
Krijg ik na twee dagen een reactie: dat het maar 10 minuten is over de snelweg. What?! 8)7
Het is dat er maar echt heel weinig wedstrijden zijn op stapafstand want anders zou ik echt iets hebben van "gezakt voor het lezen op school? Laat maar lekker zitten".

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 20:58

Melissa, wauw gefeliciteerd!! Wat een punten zeg! :wow:

Jentecats, welkom! Sorry, in eerste instantie helemaal over je berichtje heen gelezen :o

Caritas, haha ja kan me voorstellen! Ik zal ook niet snel opnieuw naar deze locatie gaan. Tenzij de wedstrijd nu verder echt fantastisch zou bevallen, maar ik vind zo onduidelijk aanmelden al heel vervelend :=
Ik ben wel nieuw in deze regio, toen ik (10 jaar geleden) nog wedstrijden reed, woonde ik in een ander deel van het land, dus ik wil nu wel proberen om veel verschillende locaties te bezoeken zodat ik zelf kan beoordelen wat ik er van vind :j dus daarom hoop ik wel dat ik 8 dec gewoon sta aangemeld :P


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers