[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 09:32

Ninavo jammer dat je debuut uitgesteld moet worden. Aan de andere kant is paardrijden in de winter een stuk minder leuk dan in de lente en zomer, dus een beetje rustiger aan kunnen doen omdat je geen wedstrijd in het vooruitzicht hebt is ook wel fijn misschien ;) Als je al zo ver bent in je training komt het vast goed met het doorvliegen van de B!
Wij zijn ook al wat stapjes verder, wijken, schouderbinnenwaarts en in de les nemen we een stukje contragalop mee. Travers en wissels laat ik nog even aan ons voorbij gaan, eerst de rest meer bevestigd hebben :)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


veertje99

Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 11:41

Zo dan ben je al ver op weg ninavo! Dan komt het in de B wel goed. Heeft het paard dat je rijd al eerder wedstrijd gelopen? Of is die gewoon zo leergierig? Snap de eigenaar daarin ook wel dat als er over een tijdje een nieuwe trailer komt hij niet wilt lenen

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:36

linda2008 schreef:
holy mozes... dat komt niet geheel overeen met B-niveau hahaha! Zijn jullie al zo veel verder in de training? Ben heel benieuwd hoe vlot je dan door het B heen zal vliegen...


Laten we zeggen dat hij erg instabiel is... hij is een mega stresskip en zodra hij ook maar een beetje spanning opbouwt ben ik daarna 20 tot 30 minuten bezig om zijn aandacht weer volledig bij mij te krijgen. Dus ja, in principe zijn we al zoveel verder in de training, maar het hangt volledig af van zijn mood. Het kan dus best zijn dat we onze eerste proef niet eens uit kunnen rijden, puur vanwege de spanning.

veertje99 schreef:
Zo dan ben je al ver op weg ninavo! Dan komt het in de B wel goed. Heeft het paard dat je rijd al eerder wedstrijd gelopen? Of is die gewoon zo leergierig? Snap de eigenaar daarin ook wel dat als er over een tijdje een nieuwe trailer komt hij niet wilt lenen


Hij beheerst alle oefeningen t/m het M2 incl de wissels al een beetje. Zijn eigenaresse heeft hem uitgebracht t/m de L2, maar ik heb echter 0 wedstrijd ervaring! Maar vanwege de stress die ik hierboven uitleg en drukte met haar andere paarden heeft ze hem even rust gegeven, nu mag ik hem weer helemaal oppakken etc!

@maaike
Ik vind het inderdaad ook niet mega erg om nog even rustig door te trainen!

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

xSannee

Berichten: 4321
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 16:05

Het zit er op! *D

Afbeelding

Wat was ze stoer <3
Ben echt helemaal gelukkig.

Thuis ingereden (want het was vlakbij haha) en toen met stalgenootje naar de wedstrijd gestapt.

Op de wedstrijd was ze een beetje overdonderd maar wel heel braaf! Echt meteen overal langs, geen gepruts. De galop moeten we nog even aan sleutelen maar verder was ze echt <3 <3

Het filmpje komt nog, maar hier vast het protecol:

Afbeelding

Was natuurlijk onderling dus officieel zal het wel wat strenger zijn allemaal, maar ik ben al dolblij met d'r *D

xSannee

Berichten: 4321
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 17:24

Ik kan het bericht niet meer wijzigen, maar:

absque_dubio

Berichten: 7824
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 19:25

Wat gaaaaf, wat zal jij trots zijn! *\o/*
(Ik vind je punten trouwens niet bizar hoog hoor, in mijn ogen vrij realistisch. Gaat echt heel fijn!)

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 20:49

Even een bijlees, drukke weken gehad.

Linda groot gelijk dat je gewoon lekker gaat starten. Lekker km's maken en dat wordt het vanzelf ook makkelijker!

Veertje lekker aan het trainen voor jullie debuut, hoe is het gegaan?

Sanne prachtige foto's van een prachtig paard!

Evelien ik denk een stukje weeromschakeling waardoor de paarden wat frisser zijn op moment!
De rust weer een beetje terug?

Linda weer mooi veel geleerd samen dus, en super dat je galop toch gelukt is!
Jeetje 169 en dan 1e.. Wel heel laag gepunt idd

Veertje schrikken zeg dat ze stijf van stal kwam, gelukkig snel weer goed en mooie punten gereden, top!

Absque voor het eerst op vreemd terrein, super!
Men wat een lekker beest! <3 <3
Moeder is ook een knappie, wauw!! Past prima op beide inderdaad, mooie combi's!
Helemaal mee eens dat het veel meer is dan alleen een rij-object. Ik kan er ook echt van genieten om gewoon lekker met en rondom haar bezig te zijn en niet alleen het rijden. Al vind ik het rijden ook heel erg leuk natuurlijk!

Veertje wat onwijs balen dat Gest toch weer niet helemaal goed liep.. Hopen dat jullie gauw weer echt lekker aan de gang kunnen.. Wat had hij ook alweer gehad?

Absque jammer dat valkje even niet helemaal fit lijkt.. Hopelijk gauw weer fit!

Heel erg balen veertje. Misschien na het stappen de komende maanden eerst weer een scan maken en dan opbouwen? Dat je iig zeker weet dat het weer goed is

Ninavo jammer dat jullie debuut nog even uitgesteld is..
Zo dat is al wel een beetje meer dan B!

Sanne echt een heel mooi begin van jullie wedstrijden! Beeld ziet er fijn uit en net wat Absque zegt, ik denk niet dat het extreem hoog gepunt is hoor!

Zoo ik ben weer bij haha. Veel van mijn vrije uren gaan op moment naar het klussen.
Ken heeft vorige week op 1x rijden na de week vrij gehad, druk met klussen en afgelopen weekend vriendenweekend gehad.
Maandag weer gereden, en voor het eerst echt in het donker. Eerst maar even voor de zekerheid gelongeerd maar ze was gewoon braaf :D Woensdag ook weer gereden en ging fijn :)
Vanmorgen gelongeerd en morgen gewoon bij daglicht lekker rijden. Vind ik toch wel wel zoveel fijner als bij kunstlicht :+

Volgend weekend hebben we de 1e selectie, meteen de meest kijkerige locatie, dus een mooi leermoment :)

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 22:35

Sanne, wauw super netjes hoor. Naar mijn idee zijn je punten ook gewoon heel terecht :j

xSannee

Berichten: 4321
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 02:14

Dankjewel allemaal :+:
Pony krijgt morgen een overdosis wortels *D

absque_dubio

Berichten: 7824
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:42

Valkje is gelukkig weer ouderwets fit. Niks meer aan de hand. :D
Gister een proefje gestart, op een mega kijkerige/rommelige locatie. Gaan we nooit meer heen. Losrijden hebben we ook niet kunnen doen. Spanning in de proef was dan ook lastig af te vloeien, pas bij de laatste middendraf werd ze zichzelf. Ze vond de glazen kantine heeeel eng. En meende dat de witte hekjes er waren om overheen te springen. Al met al heeft ze een hoop geleerd!
Super leuk commentaar van de jury en omstanders. Als de spanning onder controle komt, komt het allemaal heus wel goed. :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jurycommentaar :+
Afbeelding

melissa_93 fijn dat ze gewoon rustig was in het donker! Ik baal ook altijd zo van de winter, niks aan om met de kou/donker nog wat te moeten doen. En dan hebben wij nog een binnenbak, dus eigenlijk mag ik niks klagen. :+
Spannend de eerste selectie! Het idee dat jullie er klaar voor zijn?

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:55

Absque, jammer van de spanning maar zoiets is wel een hele goede leerschool :j gelukkig zie je dat zelf ook zo :)

Ik ga morgen met een stalgenootje mee naar een buitenbak hier in de omgeving, wel even spannend hoor :o we moeten dan een stukje over de weg stappen en weer een andere locatie... := gelukkig is het andere paard braaf en ervaren!

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:44

Absque Ik blijf jou pony leuk vinden! Hopelijk wordt de spanning de volgende keer weer een stukje minder.

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

absque_dubio

Berichten: 7824
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 16:08

Haar moeder was/is net zo, dus ik weet dat het een kwestie is van veel meenemen, en met een grote glimlach ervan genieten. Komt straks allemaal goed. :D

Kan me voorstellen dat je dat spannend vind Linda! Ben je al eens over de weg geweest met haar? Is het een drukke weg?

ninavo dankje voor het compliment! :D Jij zal die stresskipjeskuren wel herkennen. := Hoe gaat het rijden bij jullie inmiddels?

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 17:01

absque_dubio schreef:
Haar moeder was/is net zo, dus ik weet dat het een kwestie is van veel meenemen, en met een grote glimlach ervan genieten. Komt straks allemaal goed. :D

Kan me voorstellen dat je dat spannend vind Linda! Ben je al eens over de weg geweest met haar? Is het een drukke weg?

ninavo dankje voor het compliment! :D Jij zal die stresskipjeskuren wel herkennen. := Hoe gaat het rijden bij jullie inmiddels?


Ja die kuren herken ik inderdaad wel :') Het rijden gaat eigenlijk super, hij wordt op thuis terrein steeds relaxter en gaat fijner lopen! Ik moet hem wel echt bezig houden, want zodra ik hem ook maar een paar seconde de tijd geef om zijn eigen ding te doen gaat meneer opzoek naar spoken. Trainingen zijn voor mij dus zowel fysiek als mentaal heel zwaar :j Ondertussen ook al wat proefjes geoefend! Gaat echt top.

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

xSannee

Berichten: 4321
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 22:25

Fijn dat ze weer fit is absque!
Jammer van de spannende locatie, maar goede oefening dan weer!
Lekker kilometers maken.

Dat klinkt wel herkenbaar ninavo! Wat fijn dat het steeds beter gaat! *D

Ik kreeg nog wat foto's van zaterdag
Afbeelding
Afbeelding

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 23:41

xSannee schreef:
Fijn dat ze weer fit is absque!
Jammer van de spannende locatie, maar goede oefening dan weer!
Lekker kilometers maken.

Dat klinkt wel herkenbaar ninavo! Wat fijn dat het steeds beter gaat! *D

Ik kreeg nog wat foto's van zaterdag
[ [url=m/h1Seku.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3mRrmY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hele gave foto’s!
Als ik hem mentaal niet bezig houd komen de bakkabouters en lichtplekken op de grond hem halen :')

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

xSannee

Berichten: 4321
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 23:42

Maar die kunnen gemeen bijten hoor! Dus wees blij dat hij je ervan weg houdt *D

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 23:49

xSannee schreef:
Maar die kunnen gemeen bijten hoor! Dus wees blij dat hij je ervan weg houdt *D


Ja ik ben hem heel dankbaar hihi :D

https://ninavo04.wixsite.com/ninavo-photography
Betaalbare fotoshoot in Zuid-Oost Brabant? Klik^

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 18:19

Ik ben nog steeds een stille meelezer, heb de super gave kans gekregen om naast Dance een ander paard erbij te mogen pakken. Namelijk Daisy. Ook een fokmerrie. Nu 11 jaar oud, maar heel, heel groen.
Rijd haar nu sinds Oktober en hoop een beetje dressuur te gaan rijden, maar hoop uiteindelijk om SGW en Hunter Equitation te gaan doen.

Ze is Gelders, Elegant x Walser. Super leergierig, en heel erg lief :P
Ze heeft dit jaar een veulen gehad van Recruut, en als het goed is volgend jaar weer!


Afbeelding

Ik hoop on misschien in december eens op weg te gaan en anders in 2020. Met Dance wil ik natuurlijk ook binnenkort eens weg.

Al veel te lang niet meer op cc geweest :+

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 18:29

Absque jammer van de spanning! Maar wel heel leuk commentaar, lekker km's maken!
En idd zo'n rommelige bak werkt dan ook niet mee

ja opzich wel, ze doet het eigenlijk heel fijn op moment.
Alleen op concours is vaak het 1e rondje nog even lastig, dan vind ze het nog veel te spannend. Als er dan iemand een rondje om de baan mee loopt/ voor haar uit loopt is het na 1 rondje ook goed en loopt ze fijn.
Maar op deze locatie is het een afgesloten bak dus dat gaat niet, met een kantine direct er aan vast en de andere kant van de bak staan vaak hinernis materialen etc. Dus even afwachten of we zelfstandig de baan door kunnen komen :') En anders wordt het gewoon een mooi leermoment en hebben we nog 2 selecties.

Linda dat is dan inderdaad wel even spannend zo over de straat, scheelt dan wel veel dat je een braaf en ervaren paard erbij hebt!

Sanne gave foto's!!

Sterre leuk nog een paard erbij! Leuk dier!

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

linda2008

Berichten: 4247
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 20:25

Sanne, mooie foto’s :)

Sterre, leuk! Maar vind je dat niet heel lastig om iets op te bouwen met een paardje die er ieder jaar een paar maanden uit ligt vanwege dracht, bevalling, veulen zeg maar..?

Over de weg is goed gegaan :D heel trots op mijn “baby-paard”! Maar het is wel nogal een spooky bak, kennelijk grenst er een vijver aan, inclusief eenden := hahaha! Ze rende een paar keer in paniek naar het andere paard, gelukkig heeft die een goed werkende rem ;) zaterdag hoop ik nog een keer daar te kunnen rijden, goede oefening zo :j gok dat ik hier wel profijt van ga hebben voor outdoor-seizoen.

Verder weinig nieuws, we moeten echt doortrainen op de galop. Ze springt nu wel steeds vaker ook rechtsom aan, maar dan is het kop in de lucht, plat door bocht... gewoon nog geen balans :n

Hoe gaat het verder met de rest? Gaan er komend weekend nog mensen op wedstrijd?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 12:46

Sanne wat is ze toch gaaf!

Sterre leuk joh, een paard erbij en dan ook nog eens Gelders, tof! En wat betreft wedstrijden rijden met een drachtige merrie, ik heb dat ook jaren gedaan. Zat er meestal binnen een week na de geboorte van t veulen weer op, en reed lang door (maar dan zonder zadel bijv). Merries komen vaak de geboorte makkelijker door omdat ze goed in conditie zijn. Wij leerden de veulentjes altijd al heel snel dat ze alleen op stal konden blijven en op een gegeven moment bleven ze gewoon in de wei als er met mams gereden ging worden.

Melissa rijden in het donker is gewoon minder fijn dan bij daglicht :D Succes met je selectie! Hopelijk kunnen jullie elkaar door de kijkerige baan heen helpen.

Linda fijn dat het al beter gaat, lekker blijven trainen dus!

Ik mag komend weekend weer op pad. Ben benieuwd, vorige keer vond hij die rijbaan enorm spannend. Dus we gaan het wel zien. Afgelopen zondag heb ik m laten scheren en daar ben ik toch zo blij mee! Niet meer eeuwig wachten tot ie droog is na het rijden. Maandag les gehad, lekker bezig geweest. Hij gaat leuk momenteel, heel blij met m :)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 22:24

Ah super leuk om te lezen. Nouja heb het geluk dat Dance niet meer wordt gedekt dus dat ik haar gewoon kan oppakken.

We gaan zien hoe het gaat lopen, zonder zadel en met alleen een halstertje rondcrossen gaat ook prima met Daisy haha

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 00:18

Linda super dat ze langs de weg ook zo braaf was! Mooi veel geleerd weer samen!
Als ze buiten braaf is zou je eens kunnen proberen om wat vaker naar buiten te gaan en dan zandpaden pakken om te galopperen zodat ze gewoon rechtuit kunnen en daar hun balans kunnen zoeken.

Maaike weer een mooi kaal paard, als ze zo nat zijn is dat idd wel fijner!
Hoe is het gegaan op wedstrijd?

Afgelopen donderdag fijn kunnen werken in de les :)
Vandaag mee naar de 1e selectie, 1e rondje was weer even spannend maar onze voorganger zat nog in de baan na het afgroeten, dat gaf haar wel vertrouwen en we kregen fijn even de tijd om een paar rondjes te doen. De spanning zakt dan ook heel snel wel weer af, ze schrok nog even een keer flink toen ze zichzelf zag in de ramen :') Maar de proeven gingen mooi ontspannen.
Ze liep echt 2 hele fijne proeven en dat werd ook beloond met 207,5 en 209 en beide proeven gewonnen in een groep van ruim 30 combi's. Zo onwijs trots op haar <3 <3

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+11
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden


Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 09:05

Zijn er hier ook mensen die bijna in hun broek poepen van angst als ze op wedstrijd gaan? Ik wel :') Ik vind het zo spannend, krijg enorm last van prestatie drang en tegelijkertijd faalangst! Daardoor zit je als een houten Klaas in het zadel en dat werkt natuurlijk niet hahaha

Dat was dus het aandachtspunt voor gister en zo zijn we ook weer op wedstrijd geweest met mama Daisy :) De afgelopen periode veel gewerkt aan ontspanning omdat ik alles dus zegmaar nogal vast zet als ik dingen spannend vind. En de galop omdat die als een scheve motor door de bocht ging en ze er vaak al meteen weer uitvalt. Aangezien het een selectie wedstrijd was (ik deed niet voor de selectie mee), had ik mezelf er al op ingesteld de slechtste te zijn en gingen we voor mijn gevoel niet op wedstrijd maar ‘gewoon lekker rijden’ :D Het losrijden ging dan ook super, zowel ik als paard waren helemaal chill, ze nam een mooie houding aan en een rustige sneuning. Wat mij betreft konden we toen al naar huis whaha!

Toen de proef in, ik probeerde de aanleuning te houden maar dat was lastig met de figuren. Ook wat domme fouten (groeten met zweep in Mn hand, stemhulpen, figuren langs de letter). Galop deed ze heel netjes, mooi aangesprongen en niet te hard. We kregen 173,5 punten, en ondanks dat dat geen winst is heb ik een onwijs goed gevoel gekregen van mijn paard. Als ik de spanning onder controle krijg en ga focussen op het sneller wenden van figuren dan komen we er wel :)

13 december gaan we voor het eerst naar een onbekende locatie, kijken hoe dat gaat!

NHDtjes van Karli
Hobbyfokkerij voor Nederlandse hangoordwerg konijnen.
Volg ons op Facebook en instagram!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Carowl en 6 bezoekers