Selectie wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseBuddy
Berichten: 112
Geregistreerd: 03-08-17

Selectie wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-18 09:29

Hoi hoi,

Ik wil me graag inschrijven voor selectiewedstrijden voor de Drentse kampioenschappen, maar ik weet niet voor welke ik me dan moet inschrijven... :\
Moet ik me dan inschrijven voor selectiewedstrijden die in Drenthe worden gegeven of maakt dat niet uit? Ik zie namelijk meerdere wedstrijden en je moet minimaal aan 2 mee doen dacht ik... maar niet alles is in Drenthe, dus voor ik me inschrijf voor de verkeerde wedstrijd dacht ik ik vraag het even :) .

Alvast bedankt!!

Elodie
Berichten: 102
Geregistreerd: 02-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:36

Het verschilt per regio hoe de selectieprocedure werkt. Ik heb even gekeken op http://www.paardensportdrenthe.nl, daar staat meer informatie beschreven met betrekking tot de selectiewedstrijden in Drenthe. Er zijn vier wedstrijden waar je voor selectie aan kunt deelnemen, deze vier wedstrijden worden door hetzelfde jurylid beoordeeld. Tijdens de selectiewedstrijden kun je twee proeven rijden maar alleen de eerste proef geldt als selectieproef. Van de vier wedstrijden tellen de twee beste resultaten als selectieresultaat, je moet dus aan minimaal twee selectiewedstrijden deelnemen wil je je kunnen selecteren voor de Drentse kampioenschappen. Stel je rijdt drie of vier wedstrijden, dan tellen de beste twee plaatsingen als eindresultaat. Hopelijk een beetje duidelijker zo, succes alvast :)

Gotovic
Berichten: 54
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Breda

Re: Selectie wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 16:05

Het is doorgaans wel zo dat je selecties voor de Regiokampioenschappen in de regio rijdt, maar ik zou even uitzoeken of je ook niet te maken hebt met kringen. (Kringkampioenschappen)

HorseBuddy
Berichten: 112
Geregistreerd: 03-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-18 20:43

Elodie schreef:
Het verschilt per regio hoe de selectieprocedure werkt. Ik heb even gekeken op http://www.paardensportdrenthe.nl, daar staat meer informatie beschreven met betrekking tot de selectiewedstrijden in Drenthe. Er zijn vier wedstrijden waar je voor selectie aan kunt deelnemen, deze vier wedstrijden worden door hetzelfde jurylid beoordeeld. Tijdens de selectiewedstrijden kun je twee proeven rijden maar alleen de eerste proef geldt als selectieproef. Van de vier wedstrijden tellen de twee beste resultaten als selectieresultaat, je moet dus aan minimaal twee selectiewedstrijden deelnemen wil je je kunnen selecteren voor de Drentse kampioenschappen. Stel je rijdt drie of vier wedstrijden, dan tellen de beste twee plaatsingen als eindresultaat. Hopelijk een beetje duidelijker zo, succes alvast :)

Bedankt!!