Hulp op wedstrijd *omgeving Someren Heide*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Niickyz

Berichten: 16
Geregistreerd: 05-01-18
Woonplaats: Helmond

Hulp op wedstrijd *omgeving Someren Heide*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 14:51

Sinds dit voorjaar zijn ik en mijn paard begonnen met wedstrijden rijden. We rijden ongeveer 2 wedstrijden in de maand. De zoektocht naar iemand die mee kan om een handje te helpen wordt steeds moeilijker en in mijn directe omgeving zijn er niet veel mensen die verstand hebben van paarden, laat staan die kunnen voorlezen etc. Natuurlijk kan mijn instructice zo nu en dan eens mee maar dit kan ik niet elke keer van haar verwachten.

Ik heb er wel eens de tip gekregen om ter plekke iemand te vragen om voor te lezen maar aangezien ik nogal een stresskip kan zijn en van zekerheid houd lijkt me dat geen goed plan.. :')

Zijn er misschien meer mensen in de omgeving van Someren Heide / Eindhoven / Helmond die tegen hetzelfde probleem aanlopen en het leuk vinden om elkaar eens uit de brand te helpen?


dudette
Berichten: 23
Geregistreerd: 08-12-17

Re: Hulp op wedstrijd *omgeving Someren Heide*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 14:54

Ik woon in de buurt van Den Bosch, dus voor mij net iets te ver om eerst helemaal naar Someren Heide te rijden. Sorry!

FriesWytske
Berichten: 9896
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Hulp op wedstrijd *omgeving Someren Heide*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 15:12

Je proeven uit het hoofd leren en rijden. Is mijn beste besluit ooit. Hoef nu nooit meer iemand te zoeken die mij voor wil lezen.

Niickyz

Berichten: 16
Geregistreerd: 05-01-18
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-18 08:15

FriesWytske schreef:
Je proeven uit het hoofd leren en rijden. Is mijn beste besluit ooit. Hoef nu nooit meer iemand te zoeken die mij voor wil lezen.


Ik probeer er vaak wel één uit m'n hoofd te rijden maar dan nog kan een helpende hand soms wel fijn zijn

MissYvette4u

Berichten: 2984
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 09:13

Hey Niickyz!! :wave:
Ik zal niet iedere keer meekunnen maar mocht je hoog zitten, geef een belletje =:) ik heb groom- & voorleeservaring 8-)


Niickyz

Berichten: 16
Geregistreerd: 05-01-18
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-18 09:47

MissYvette4u schreef:
Hey Niickyz!! :wave:
Ik zal niet iedere keer meekunnen maar mocht je hoog zitten, geef een belletje =:) ik heb groom- & voorleeservaring 8-)


Haha Yvette, wat leuk! Zo kom je nog eens ergens achter *D . Ik ga 't onthouden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers