Kosten delen autovakantie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laura1987

Berichten: 7129
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:41

ook ik ben geen persoon die alleen mee rijd.
Je kan het heus bespreekbaar maken, maar dan wel voor een vakantie en niet zoals nu 10 jaar achteraf. Ik zelf zou het geen probleem vinden dan iets meer te betalen of op vakantie bijv te trakteren op een etentje of extra boodschappen te betalen.

Fitzroy

Berichten: 25098
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Kosten delen autovakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:47

Maar hebben zij ook nog nooit aangeboden wat te betalen voor het gebruik van de auto? Dat vind ik zelf al vreemd. Ik zou sowieso als ik met vrienden mee zou rijden (wat ik overigens nooit zal doen ivm onafhankelijk zijn) vragen wat ze daar voor willen hebben.

Wazige
Berichten: 7
Geregistreerd: 03-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-18 15:53

Het ligt duidelijk voor iedereen anders. Sommige mensen delen ook altijd de rekening van het restaurant door de helft terwijl ze meer eten en drinken. Daar kun je ook een mening over hebben.

_Barbara_

Berichten: 4524
Geregistreerd: 29-07-06
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:54

Aha, ik dacht dat er om en om met elkaars auto gereden werd. Dacht dat jullie ongeveer qua vakantie auto kosten gelijk uitkwamen. Nu zie ik dat er alleen met jouw auto gereden wordt. In dat geval, met zo veel kilometers vind ik dat je dat best mag vragen. Denk niet dat het zo uit de lucht komt vallen, aangezien ze zelf ook een auto hebben en dus heel goed weten welke kosten er allemaal nog bijkomen naast benzine ;)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70512
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:07

Dit topic hoort onder tabblad Algemeen maar omdat de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft kan dit topic niet verplaatst worden en wordt het op slot gezet.