Hulp bij shownummer/kür op muziek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anley4

Berichten: 70
Geregistreerd: 08-12-09

Hulp bij shownummer/kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 11:13

Hallo allemaal!

Aankomend weekend ga ik op wedstrijd en ik heb me onder andere ingeschreven voor de kür op muziek (onofficieel). Nou heb ik helemaal geen ervaring met het maken van een kür en ik vroeg me af of jullie mij willen helpen/tips hebben.

Ik heb me ingeschreven omdat ik die dag meedoe met andere onderdelen en het leek me leuk om nog een extra rondje te mogen rijden als ik daar toch ben! Het is een soort shownummer rubriek en het is onofficieel.

Nou heb ik bedacht dat ik in het badkamer-thema wil rijden. Ik heb badeendjes, zwembandjes, een badmuts en ik ga mijn badjas dragen. Ik heb alleen geen idee wat voor muziek hier leuk bij is! Ook weet ik niet of je echt liedjes mag gebruiken of alleen de muziek zonder tekst, heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb ook geen idee hoe ik een leuke proef in elkaar kan zetten. Er zijn geen verplichte onderdelen, ik mag het helemaal zelf invullen. We rijden B-niveau.

Hebben jullie tips of is er iemand die het leuk vindt om ons te helpen bij het in elkaar zetten van een leuke show?

Ik weet dat het erg kortdag is, het hoeft ook allemaal niet perfect, maar ik wil wel graag iets maken wat leuk is om naar te kijken.

Alvast bedankt voor het meedenken!