Vraagprogramma wedstrijd / losrijden in wedstrijdring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Vraagprogramma wedstrijd / losrijden in wedstrijdring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-18 09:27

Goedemorgen,

Ik heb begrepen dat de mogelijkheid tot het losrijden in de pauzes, of vooraf aan een wedstrijd, tegenwoordig aangegeven moet staan in het vraagprogramma van een wedstrijd. Nu werd ik er laatst op een wedstrijd door een jury op gewezen dat ik de ring moest verlaten, terwijl de wedstrijdorganisatie mij had aangegeven dat ik in de ring mocht losrijden. Voor de komende wedstrijden wil ik dus graag het vraagprogramma van tevoren goed bekijken. In het verleden kon ik deze makkelijk vinden op startlijsten.nl, maar sinds het inschrijven via de knhs site gaat, kan ik het vraagprogramma niet meer vinden.

Wie weet of het vraagprogramma van iedere wedstrijd nog wel online staat of dat het opgevraagd moet worden?


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Vraagprogramma wedstrijd / losrijden in wedstrijdring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 11:08

als je via de website van mijn knhs inschrijft, is dat ook meteen het vraagprogramma. Bovenaan zie je alle info met ook de opmerkingen van de organisatie. Het kan zijn dat je eerst 'meer wedstrijdinformatie' moet aanklikken, naast de blokjes met 'terug', 'startlijst' en 'inschrijven'.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-18 11:33

Lielle schreef:
als je via de website van mijn knhs inschrijft, is dat ook meteen het vraagprogramma. Bovenaan zie je alle info met ook de opmerkingen van de organisatie. Het kan zijn dat je eerst 'meer wedstrijdinformatie' moet aanklikken, naast de blokjes met 'terug', 'startlijst' en 'inschrijven'.

Dank je. Bij mijn komende wedstrijd staat daar helaas niet zoveel. Heb het idee dat als dit de vraagprogramma's van het verleden vervangt, ze een stuk minder uitgebreid zijn geworden.

Anoniem

Re: Vraagprogramma wedstrijd / losrijden in wedstrijdring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:01

Is het zo belangrijk dat je los moet rijden in de ring? Dat bekijk je toch gewoon ter plekke of die optie er is? Zou echt niet uit moeten maken..

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-18 13:13

Relaxed schreef:
Is het zo belangrijk dat je los moet rijden in de ring? Dat bekijk je toch gewoon ter plekke of die optie er is? Zou echt niet uit moeten maken..

Gezien mijn paard redelijk weinig ervaring heeft, is het wel fijn als het kan. Ik vind het belangrijk dat ze ontspannen de proefjes leert lopen.

Bowo
Berichten: 2808
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Vraagprogramma wedstrijd / losrijden in wedstrijdring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:15

Is het dan niet een idee om een aantal keer mee te doen aan oefendressuur of iets dergelijks?

Ik zie eigenlijk nooit iemand losrijden in de ring, hooguit iemand die na de pauze is alvast wat eerder richting de ring gaan


paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-18 13:18

Bowo schreef:
Is het dan niet een idee om een aantal keer mee te doen aan oefendressuur of iets dergelijks?

Ik zie eigenlijk nooit iemand losrijden in de ring, hooguit iemand die na de pauze is alvast wat eerder richting de ring gaan

Al wel gedaan (aantal keer hc gestart) en het gaat al best goed, maar ze blijft het toch een beetje spannend vinden soms. Ik zie wel af en toe mensen in de ring losrijden. Klopt wel dat het in de basissport niet zo veel gebeurt. In de subtop daarentegen is het heel gebruikelijk.

julhan99
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:23

Ik zou het voor de zekerheid voortaan gewoon even vragen bij de organisatie. Dan weet je het zeker.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mitch_Beauty en 37 bezoekers