Lidmaatschap voor startpas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nottinghill

Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Lidmaatschap voor startpas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-17 17:54

Hoihoi, ik wil in het nieuwe jaar beginnen met wedstrijden. Nu moet ik dus lid worden van een vereniging en die vragen dat voor mij een startpas aan. Ik heb echter de vereniging vandaag een mail gestuurd dat ik lid wil worden, en ik heb natuurlijk niet meteen iets terug. Wel heb ik begrepen dat je maar 1x per jaar lid kunt worden oid en je startpas kan krijgen, anders moet ik wachten tot volgend jaar. Klopt dit? Het zou zonde zijn als ik een heel jaar moet wachten, terwijl ik in principe nog op tijd was met mijn mail.

Alvast bedankt!

MerleSimone

Berichten: 5726
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Lidmaatschap voor startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 17:56

Nee dat is volgens mij veranderd! Ik heb sinds april een startpas en die loopt tot april!

De site van de KNHS kan je daar antwoord op geven. Ook een account op mijnknhs.nl is handig!

manonutjuh

Berichten: 3008
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Lidmaatschap voor startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 17:58

Je kunt op elke dag van het jaar lid worden en een startpas aanvragen.

Startkaart is 12 mnd geldig ipv een kalenderjaar

Chessie

Berichten: 1459
Geregistreerd: 04-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 18:00

Je kunt alleen voor een heel jaar lid worden. Je zit dus het jaar aan je lidmaatschap vast. Denk dat je daarmee vergist. Je kunt op ieder tijdstip normaal lid worden.
Veel succes met je westrijden

Iris965

Berichten: 788
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Lidmaatschap voor startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 18:20

Je startpas aanvragen kan altijd, opzeggen moet wel altijd voor bepaalde datum einde vh jaar.

Een account op mijnknhs aanmaken kan pas als je lid bent/een startpas hebt geloof ik.

Laura_
Berichten: 5382
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 18:26

Iris965 schreef:
Je startpas aanvragen kan altijd, opzeggen moet wel altijd voor bepaalde datum einde vh jaar.

Een account op mijnknhs aanmaken kan pas als je lid bent/een startpas hebt geloof ik.

Dit is inmiddels ook veranderd. Dat ke moet opzeggen voor het einde vh jaar

Nottinghill

Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-17 18:27

Oh, dan is het dus helemaal geen probleem. Gelukkig, dan kan ik lekker starten dit jaar :)
Bedankt allemaal!

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 18:42

Het lidmaatschap voor de vereniging is waarschijnlijk wel een kalenderjaar maar dat komt vast goed. Het aanvragen van startkaart kan als je lid bent van rijvereniging en KNHS omdat je dan toegang krijgt tot mijnKNHS. Daar kan je dan startpas aan vragen voor de duur van 12 maanden, 1 maand, 1 week of 1 dag.

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: Lidmaatschap voor startpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 20:29

Je kunt zonder een lidmaatsxhap te hebben bij een vereniging al een account aanmaken op mijn knhs. Lidmaatschap van een vereniging loopt idd per kalenderjaar, maar je kunt op elk gewenst moment lid worden. Betaal je ook naar rato. Tegenwoordig kun je een startpas op elk gewenst moment aanvragen via mijnknhs (nadat je lid bent geworden van een vereniging en de vereniging jou heeft aangemeld bij de knhs) en is de pas vanaf de ingangsdatum een jaar geldig (als je tenminste een jaarpas hebt aangevraagd, er zijn ook dag of maandpassen).