[HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Hananass

Berichten: 91
Geregistreerd: 02-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:16

@ xVera94; Ik rijdt 20-30 minuten los. Ik ben dan wel een groot gedeelte aan het stappen.

@Ghostattack; Klein is relatief als je zelf ook klein bent :D Helaas heb ik geen foto waarop je ziet hoe klein hij is.

Afbeelding

Gerret <3 (Feitse x Oeds) ... M2+3 Eindstand
Mazzeltov Carl ♥♥ (Trafalgar x Concorde) ... zadelmak
Gipsy ♥♥ (Porthos x Tuskerbister Jarl Haakon) ... M1+6


Ghostattack

Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:27

Hij oogt vrij groot haha. Hoe groot ben je zelf?

Ik heb ook maar korte pootjes :+

KirstenHorse

Berichten: 1286
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:45

Wat een knappe pony Hananass!

Ik behoor ook tot de pony bende met een pony van 1,45m en ben zelf 1,63m :Y) De laatste trainingen was mijn (manege-) pony zo fijn, het leasen in juni en augustus heeft ons echt goed gedaan. Vooral met de aanleuning en impuls hebben we grote stappen gemaakt. Het is sowieso een pony met een meewerkend karakter en probeert als hij eenmaal enthousiast is echt mee te denken. Ik kijk uit naar onze wedstrijd op 9 september! Aangezien er een kleine stijgende lijn in de punten zit heb ik mijn zinnen gezet op een 195+ score ~~}>

Nelis M2+1

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 07:53

Wat komen er goede punten voorbij!
Succes met het endurance debuut PeerAppel.
Ook nog even een hallo tegen de nieuwe paarden :)

Veel pony's hier inderdaad. Ik rijd zelf een merrie van 1,55 m. Heb soms nog wel enige twijfel of het er wel normaal uitziet met mijn 1,78 m :o Maar nog geen commentaar gehad en heb niet het idee dat ik haar in de weg zit, dus we rijden lekker door!

Dakota F12+1 / L1+4

Imaginaerum
Berichten: 3636
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 10:05

Ik doe ook mee met de kleintjesclub, die van mij is als driejarige gemeten op 1,61m en ik heb niet het idee dat ze groter is geworden dan 1,62/1,63m. Ik ben zelf 1,68m en ben niet gezegend met lange benen. :P

Ik ga trouwens na ruim tien maanden weer eens starten over een paar weken. Mijn rugblessure is grotendeels over. *\o/* Nog steeds genoeg werk aan de winkel met het rijden, maar we hebben gelukkig goede begeleiding.

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:21

Helaas hier een paard van 176 :')

Nee hoor grapje, ben heel blij met mijn joekel. Al kan ik m wel eens peper in z'n kont duwen :+

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:43

Annetje: balen dat de punten niet kloppen met het gevoel! Het is een veel voorkomend gevoel. Probeer het naast je neer te leggen. Kon je wel wat met het commentaar? Hoe is het dit weekend gegaan?

Little Birdy: Veel succes in de L1! Wanneer is je debuut?

Hananass: Gefeliciteerd met je punten! Veel oefenen tussen de hekjes denk ik? Gelukkig kon jij flauwer terug doen ;) Je pony is wel best stevig of niet? Hij oogt niet zo klein!

Jikkeee: Dat is een heel verschil 179 en 200! Dat zijn wel mooie punten!

Ghostattack: Heel veel plezier met je nieuwe paardje!

xVera94: Hopelijk gaat het opbouwen goed en kun je weer lekker aan de slag!

PeerAppel: leuk dat je endurance gaat starten! Daar zou ik ook wel een goede pony voor hebben als ze zich niet zo druk zou maken om de rest.

Masyo: Dat gaat lekker bij jullie! Veel succes met je volgende wedstrijd!

L_iek: Eigenlijk doe ik niets extra's voor de wedstrijd :D Ik bedenk vaak de avond van te voren pas welke proef ik moet gaan rijden :P

Imaginaerum: Fijn dat je weer kan gaan starten! Veel succes alvast!


Ik start ook wedstrijden met een pony! Vera is 1.49.

Na 2,5 maand geen wedstrijden ben ik zondag weer gestart. Heb er flink aan gereden, meestal ben ik wat braafjes maar nu flink aan het werk gezet. Ze liet echt hele leuke stukjes zien maar was ook kijkerig en er was veel spanning. Super strenge maar rechtvaardige jury gehad en echt overal stond commentaar bij, zo fijn! Moest vooral werken aan het minder op de voorhand lopen. Maar we waren 2 keer 2e met 180 en 189 en zelfs nog een prijsje gewonnen :) Nu alweer B+15 maar ga eerst nog wat B wedstrijdjes doen. 6 oktober een wedstrijdje hier in de buurt en dat is een selectiewedstrijd dus ik ben benieuwd! Als die bevalt dan ga ik nog een paar andere ook rijden maar ik weet niet in hoeverre ik daar een beetje mee kan rijden. Gaan jullie selecties rijden?

En mijn vader heeft wat foto's gemaakt van ons! Helaas nog veel spanning maar ze wordt wel steeds knapper <3

Afbeelding

Ter vergelijking 2 jaar geleden bij onze eerste onderlinge wedstrijd ;) Zoals je ziet kan het nog veeeeel meer op de voorhand, maar dat weet de jury natuurlijk niet ;)

Afbeelding

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 19:03

Bedankt voor de leuke reacties :)

Mooie punten zijn er gereden :)

Fleury, dat is echt wel een verschil zeg!

Wij hadden vandaag de clinic van Herman Wientjes. Fijne man is dat! Leuke en leerzame les gehad. Gingen proefje oefenen. Eerste keer zonder aanwijzingen. Kreeg ik 183,5 punten. Daarna gingen we nog wat dingetjes oefenen en de proef nog een keer doen. Zou dan wel 190 punten scoren.
Vooral stappen over de a-c lijn was een dingetje :P die heb ik 4 keer over moeten doen mwaha. Verder moet ik heel veel op mijn houding letten. Niet teveel met de hand doen en paard niet te veel vasthouden en rustiger rijden. Flink wat huiswerk dus :+

Afbeelding

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

KirstenHorse

Berichten: 1286
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 19:15

Wat een mooi paard heb je daar Lindor92! Klinkt als een geslaagde clinic. Het paard niet te veel vasthouden klinkt herkenbaar :Y)

Nelis M2+1

Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 19:31

Thanks!

We moeten nu alleen op zadeljacht. Afgelopen donderdag is zadelmaker geweest. (Vorige keer is 4 maanden geleden) Maar ze is dus enorm in bespiering gegroeid in 4 maanden tijd. Duurt niet lang meer dat ze uit dit zadel groeit.
Hebben jullie toevallig ideeën? Moet dus een zadel hebben die veel schoudervrijheid biedt.

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

Saaams

Berichten: 13244
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 19:34

Lindor92 schreef:
Thanks!

We moeten nu alleen op zadeljacht. Afgelopen donderdag is zadelmaker geweest. (Vorige keer is 4 maanden geleden) Maar ze is dus enorm in bespiering gegroeid in 4 maanden tijd. Duurt niet lang meer dat ze uit dit zadel groeit.
Hebben jullie toevallig ideeën? Moet dus een zadel hebben die veel schoudervrijheid biedt.


Ik val even binnen. Zoek naar een zadel met monoblad. Ik heb een tribal en door t mono en brede tussenkanaal genoeg ruimte voor de schouders.

Laerkens Beauty

Imaginaerum
Berichten: 3636
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:11

Mijn merrie is beleerd met een Ainsley en die is meerdere keren verbreed, maar toen ze er echt uit was gegroeid, heb ik een Anatomica gekocht en daar ben ik echt heel tevreden over.

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

xVera94

Berichten: 128
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 06:52

Klinkt als een leerzame clinic, Lindor. Leuk!! Kun je weer lekker op verder borduren.

Heb je het vermoeden dat ze nogmaals zo gaat groeien?
Ik heb op mijn 4-jarige een Anatomica Cygnus Short Roll monoblad liggen, maar ik vind die vrij smal in het tussenkanaal. Inmiddels 2x verbreed, maar het is echt een aflopende zaak. Wel heel tevreden over het zadel zelf.

xLiz

Berichten: 0
Geregistreerd: 03-09-18
Woonplaats: Landgraaf

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:15

Hoii iedereen! (mijn allereerste Bokt bericht lol)

Ik start zondag met mijn eerste officiële B wedstrijd! ik rij 2 proeven.

Ik heb mijn paard Dune (Johnson X Metall) nu 1 jaar. ze is nu 10 jaar en heeft eerder tot de M1 wedstrijden gereden. Voor mij is het mijn eerste wedstrijd sinds de FNRS manege proeven van 2 jaar geleden. Dus ik ben echt een nerveus! veel geoefend de laatste tijd en ik kan echt niet wachten

Ik heb geluk dat de wedstrijd op de manege wordt gehouden waar mijn paard ook staat. dat is wel handig aangezien het voor Dune dan niet allemaal weer nieuw terrein is.

ik zal een post doen zondag hopelijk met wat fotos en hoe het is gegaan!

Dit is Dune trouwens:

Afbeelding



Afbeelding

Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 19:54

Fleury.....Wat een verschil zeg ook hoe je paardje eruit ziet wat een verbetering. Lijkt me moeilijk op de voorhand lopen om op te lossen

Lindor92...Mooi paard heb je zeg en dat probleem a-c lijn heb ik ook zo moeilijk om een rechte lijn te rijden en mijn dochter had laatst met Canto een negen voor het binnen komen daar kan ik alleen maar van dromen hahaha

xLiz......Heel veel succes zondag mooi paardje trouwens

Ik heb een daaleman zadel op Canto en dat zit zalig en pas goed dat ik nog belangrijker en ze hebben een goede service

Donderdag mag ik eindelijk weer op concours zoveel zin in ben laatste tijd veel met mijn dochter op pad geweest en nu ben ik zelf weer aan de beurt *\o/*

Gillmore (Sorento / Graham) paard van mij dochter Anouk (M2)en nu Z1 startrechtig
Cantodea (Calvino Z) sinds 13 mei mama van Nielson (van Dallas VDL)en nu drachtig van Nia domo"s Bolero
Na jaren weer wedstrijden rijden weer B+10 en ja hoor L startrechtig
Kayliegh onze nieuwe ster (Ampere/Sorento)
Lilly onze eigenwijze shetlander 100% van Anouk!
Zorba, Yfke, Gio uit het oog maar niet uit het hart <3
Figo en Cain vriendjes samen in de hemel rip

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 06:37

Fleury schreef:
Annetje: balen dat de punten niet kloppen met het gevoel! Het is een veel voorkomend gevoel. Probeer het naast je neer te leggen. Kon je wel wat met het commentaar? Hoe is het dit weekend gegaan?

Little Birdy: Veel succes in de L1! Wanneer is je debuut?

Hananass: Gefeliciteerd met je punten! Veel oefenen tussen de hekjes denk ik? Gelukkig kon jij flauwer terug doen ;) Je pony is wel best stevig of niet? Hij oogt niet zo klein!

Jikkeee: Dat is een heel verschil 179 en 200! Dat zijn wel mooie punten!

Ghostattack: Heel veel plezier met je nieuwe paardje!

xVera94: Hopelijk gaat het opbouwen goed en kun je weer lekker aan de slag!

PeerAppel: leuk dat je endurance gaat starten! Daar zou ik ook wel een goede pony voor hebben als ze zich niet zo druk zou maken om de rest.

Masyo: Dat gaat lekker bij jullie! Veel succes met je volgende wedstrijd!

L_iek: Eigenlijk doe ik niets extra's voor de wedstrijd :D Ik bedenk vaak de avond van te voren pas welke proef ik moet gaan rijden :P

Imaginaerum: Fijn dat je weer kan gaan starten! Veel succes alvast!


Ik start ook wedstrijden met een pony! Vera is 1.49.

Na 2,5 maand geen wedstrijden ben ik zondag weer gestart. Heb er flink aan gereden, meestal ben ik wat braafjes maar nu flink aan het werk gezet. Ze liet echt hele leuke stukjes zien maar was ook kijkerig en er was veel spanning. Super strenge maar rechtvaardige jury gehad en echt overal stond commentaar bij, zo fijn! Moest vooral werken aan het minder op de voorhand lopen. Maar we waren 2 keer 2e met 180 en 189 en zelfs nog een prijsje gewonnen :) Nu alweer B+15 maar ga eerst nog wat B wedstrijdjes doen. 6 oktober een wedstrijdje hier in de buurt en dat is een selectiewedstrijd dus ik ben benieuwd! Als die bevalt dan ga ik nog een paar andere ook rijden maar ik weet niet in hoeverre ik daar een beetje mee kan rijden. Gaan jullie selecties rijden?

En mijn vader heeft wat foto's gemaakt van ons! Helaas nog veel spanning maar ze wordt wel steeds knapper <3

[ [url=m/JtW3lr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ter vergelijking 2 jaar geleden bij onze eerste onderlinge wedstrijd ;) Zoals je ziet kan het nog veeeeel meer op de voorhand, maar dat weet de jury natuurlijk niet ;)

[ [url=m/bs0Qsn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik val weer even binnen :D
Wat een verschil al! Ik heb ook al een lange weg gehad van veel op de voorhand lopen en hele tijd struikelend de baan door etc. Heb wel een kleine tip voor je, wieweet heb je er iets aan.

Probeer als je lekker los bent eens voor je gevoel "achter de oortjes" te gaan zitten, en in je hoofd alleen maar te denken ik wil de schoft omhóóg rijden. Blijf daarin wel los in je zit en in je hand.

Voor mij heeft het superveel gedaan!

Irocco Bleu <3 B+12

xLiz

Berichten: 0
Geregistreerd: 03-09-18
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:31

yfkelover schreef:
Fleury.....Wat een verschil zeg ook hoe je paardje eruit ziet wat een verbetering. Lijkt me moeilijk op de voorhand lopen om op te lossen

Lindor92...Mooi paard heb je zeg en dat probleem a-c lijn heb ik ook zo moeilijk om een rechte lijn te rijden en mijn dochter had laatst met Canto een negen voor het binnen komen daar kan ik alleen maar van dromen hahaha

xLiz......Heel veel succes zondag mooi paardje trouwens

Ik heb een daaleman zadel op Canto en dat zit zalig en pas goed dat ik nog belangrijker en ze hebben een goede service

Donderdag mag ik eindelijk weer op concours zoveel zin in ben laatste tijd veel met mijn dochter op pad geweest en nu ben ik zelf weer aan de beurt *\o/*


Dankjewell!! Ja dat is ze

Hoe zit het bij jou? Wat rij jij voor wedstrijden? :)

Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 16:01

Ik rij sinds vorig jaar weer wedstrijden in de B dressuur ben nu 52 en heb een maagverkleining gehad vier jaar geleden en ben 50 kilo afgevallen en kon na 20 jaar weer paardrijden. Wat een geluk ik heb er veel plezier in was eigenlijk niet van plan om weer wedstrijden te gaan rijden maar toch gedaan en ik heb veel meer lol als vroeger ik baal er niet van als mijn punten tegen vallen denk dan volgende keer beter en als ik goede punten heb ga ik uit mijn dak dus geniet er veel meer

Gillmore (Sorento / Graham) paard van mij dochter Anouk (M2)en nu Z1 startrechtig
Cantodea (Calvino Z) sinds 13 mei mama van Nielson (van Dallas VDL)en nu drachtig van Nia domo"s Bolero
Na jaren weer wedstrijden rijden weer B+10 en ja hoor L startrechtig
Kayliegh onze nieuwe ster (Ampere/Sorento)
Lilly onze eigenwijze shetlander 100% van Anouk!
Zorba, Yfke, Gio uit het oog maar niet uit het hart <3
Figo en Cain vriendjes samen in de hemel rip

xLiz

Berichten: 0
Geregistreerd: 03-09-18
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:25

yfkelover schreef:
Ik rij sinds vorig jaar weer wedstrijden in de B dressuur ben nu 52 en heb een maagverkleining gehad vier jaar geleden en ben 50 kilo afgevallen en kon na 20 jaar weer paardrijden. Wat een geluk ik heb er veel plezier in was eigenlijk niet van plan om weer wedstrijden te gaan rijden maar toch gedaan en ik heb veel meer lol als vroeger ik baal er niet van als mijn punten tegen vallen denk dan volgende keer beter en als ik goede punten heb ga ik uit mijn dak dus geniet er veel meer
.

Ahzoo! Wat een verhaal zeg echt super dat je zoveel bent afgevallen en dat je nu weer paard kan rijden! Altijd je dromen achterna gaan toch!!

Ja tuurlijk geniet je er zo veel meer van echt super

Ja ik heb natuurlijk ook geen verwachtigen zondag alleen wel heel nerveus hoor. Wilde dat ik dat even weg kan drukken maar die wedstrijd zit al een week in mijn hoofd vast hahah lol

Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:50

hopelijk gaat mijn wedstrijd door morgen Canto haar veulen heeft koliek gehad vandaag dus moet hij zich morgen wel goed voelen anders blijf ik thuis

Gillmore (Sorento / Graham) paard van mij dochter Anouk (M2)en nu Z1 startrechtig
Cantodea (Calvino Z) sinds 13 mei mama van Nielson (van Dallas VDL)en nu drachtig van Nia domo"s Bolero
Na jaren weer wedstrijden rijden weer B+10 en ja hoor L startrechtig
Kayliegh onze nieuwe ster (Ampere/Sorento)
Lilly onze eigenwijze shetlander 100% van Anouk!
Zorba, Yfke, Gio uit het oog maar niet uit het hart <3
Figo en Cain vriendjes samen in de hemel rip

Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 21:49

yes weer twee winstpuntjes erbij en als ik zelf iets rustiger kan zijn waren mijn punten nog beter maar ik ben dik tevreden met 184,5 en187

Gillmore (Sorento / Graham) paard van mij dochter Anouk (M2)en nu Z1 startrechtig
Cantodea (Calvino Z) sinds 13 mei mama van Nielson (van Dallas VDL)en nu drachtig van Nia domo"s Bolero
Na jaren weer wedstrijden rijden weer B+10 en ja hoor L startrechtig
Kayliegh onze nieuwe ster (Ampere/Sorento)
Lilly onze eigenwijze shetlander 100% van Anouk!
Zorba, Yfke, Gio uit het oog maar niet uit het hart <3
Figo en Cain vriendjes samen in de hemel rip

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:20

Gefeliciteerd met de winstpunten yfke! Zelf tevreden zijn is ook wel het belangrijkst :j
Succes zondag Liz, knap paard heb je! Wat voor ras is het?

Dakota F12+1 / L1+4

KirstenHorse

Berichten: 1286
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 13:15

Mooie pony xLiz! Succes met je debuut zondag :D

Gefeliciteerd met je punten yfkelover en wat een verhaal zeg! Veel respect daarvoor. Heb je ook genoten tijdens de proeven?

Ik heb vandaag weer gereden op mijn wedstrijdpony (manege). Het jammere aan het starten van een manegepony is natuurlijk dat er nog veel meer ruiters op rijden. Vandaag was hij echt totaal niet aan het been en vreselijk lui := Uiteindelijk wel goede stukjes gehad en tevreden afgestapt. Zondag mag ik hem dus weer starten en ik heb er een goed gevoel over! Of ik eindelijk eens boven de 195 ga rijden betwijfel ik, maar ik ben allang trots dat we een keurige B proef neer kunnen zetten :j

Nelis M2+1

L_iek
Berichten: 9664
Geregistreerd: 11-01-07

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 13:21

Wat een goede punten allemaal. Voor ons nog een weekje en dan zullen wij ons B debuut gaan maken. Heb nog getwijfeld om ons af te melden omdat we deze week een dipje hadden. Maar ach, ik ga er gewoon voor dat we in de ring blijven en dan gaan we het zien.

@Kirstenhorse, terecht dat je trots mag zijn met een nette B proef!

xLiz

Berichten: 0
Geregistreerd: 03-09-18
Woonplaats: Landgraaf

Re: [HK] Je B-debuut in 2018 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 15:48

@yfkelover. Super gedaan!!

@Yentaah. Thanks!! Dune is een KWPN :)

@KirstenHorse. Dankjewell!!
Ja ik reed eerst altijd FNRS proeven met manege paarden en pony’s. Vond ik zelf ook altijd jammer soms had je paarden die al 3 proeven met verschillende mensen hadden gereden. Vond het dan gewoon zielig om dan dat paard de 4e keer op een dag weer op te zadelen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, marinst, Marjo84 en 7 bezoekers