Wedstrijddoelen 2018

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:37

Varekaj schreef:
Mijn doel voor 2018: bij federatie 1 (LRV) wil ik in oktober overgangsgerechtigd zijn naar L2. Bij de andere federatie (Hrov-VLP) wil ik niv. 1+5 zijn.


Ik quote mezelf even. Ik ben nu 3x gestart op dit niveau. Vanaf 62% heb je een winstpunt, vanaf 65% heb je 2 punten etc.
De jury's zijn behoorlijk streng,dus mijn doel was om +5 te staan op het einde van het seizoen in die federatie. Ook omdat ik niet zo bijzonder vaak bij hen ga starten, denk keertje of 6-7 ofzo.
De eerste keer had ik gelijk een winstpunt, tweede keer uitgesloten door de jury en vandaag zomaar even 65,78% gereden. Na 3 wedstrijden staan we dus al op niv. 1 +3!
Als volgende week even vlot gaat heb ik mije eerste doel alweer behaald :))


Anoniem

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:56

Wat een leuk topic!
Met mijn jonge merrie ben ik afgelopen vrijdag gestart. Ik zou het dit jaar graag zo ver willen krijgen dat we volgend jaar l kunnen starten.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10393
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 20:00

Wij hebben er 7 weken uit gelegen..

Mn doel was M1 startgerechtigd. Dit hoop ik nog steeds te halen al zet ik mn zinnen nu op L2+5

Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS, Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:58

Ons doel is om op 6 mei een gave wedstrijd te rijden, ik hoop stiekem op ergens een score boven de 67, dan kwalificeren we ons namelijk voor de Europese Kampioenschappen. Maaar lol met knol is het doel voor de wedstrijd *\o/*


Afbeelding

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:30

ukkiepuk schreef:
ukkiepuk schreef:
Ons doel voor 2017:
Starten met mijn nieuwe (sinds maart 2016) pony. We moeten in de B beginnen en het liefst wil ik eind van het jaar L2 startgerechtigd zijn of misschien zelfs al wat L2 wedstrijden gereden hebben.
We gaan in april beginnen :):)


Doel behaald! In november zelfs onze laatste punt voor het M1 gereden *D

Doel voor 2018:
M1+10 oftewel M2 startgerechtigd zijn!


Gisteren voor het eerst weer gestart en ons M1 debuut gemaakt. Gelijk 2 winst gereden en 2 eerste plaatsen. Ik zie het hoopvol in met ons doel om M2 startgerechtigd te zijn dit jaar!

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:41

Wat een leuk topic. Ik heb een aantal paardjes waarvoor ik een doel heb gesteld

- Gaudi SE, 7 jaar: M eventing starten, L2 dressuur worden en winst in het B springen ( hij heeft er pas 1 haha:P)
- Abanto VII, 17 jaar: Z1 dressuur ( We zijn nu M1, maar paardje heeft al Z gelopen)
- Impossible SE, 5 jaar: L2 dressuur met winst ( hij heeft er nu 2 in het L1)
- Vayen SE, 4 jaar: L1 startgerechtigd
- Kaskade, 3 jaar: Beleren en concours klaar

Ik ben benieuwd of het wat wordt :o

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:45

Ik zou graag m1+1 willen zijn dit jaar!

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:19

Wat leuk, laat ik het ook eens proberen. Rij een Jong (spring)paard. Vorig Jaar september gestart met wedstrijden en nu B +10. 12 mei is ons L1 debuut maar mijn doel is toch wel L2 startgerechtigd te worden!

Remember to keep on smiling, it makes the sun forever shining *D

Sophie22xx
Berichten: 8
Geregistreerd: 24-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 21:54

M einde dit jaar (8 juli 2017 gestart) nu l1 + 22

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 19:27

Pfoeh, m'n proeven voor a.s. zondag net even bekeken :D
Ik heb een leuke uitdaging ;) Ofnee we hebben een uitdaging :Y)

En dan twijfel ik over de trail L2 nog of ik die mee doe, maar als ik m zo zie is het de minst moeilijke proef, dus ik denk dat we die maar meepakken. Ook twijfel ik nog even over de Pleasure L2, dat pakte ze vandaag super op, maar dat onderdeel kent ze nog helemaal niet op het af en toe oefenen na.

We moeten zondag minimaal 67 rijden om ons te plaatsen voor de Europese Kampioenschappen.

Doel? Lol met knol hebben, en ik zou t superleuk vinden om me ergens te plaatsen :D

In hand trail L1
Afbeelding

In hand trail L2 (als ik het zo op het eerste gezicht zie is dit dezelfde als de L1)
Afbeelding


Reining L2 en L1 (2x zelfde proef)
Afbeelding

Trail L2
Afbeelding

EmmyJoycee

Berichten: 5045
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Oude bildtzijl

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 19:31

Super leuk topic :D

Mijn doel is om met mijn jonkie toch wel ergens eind zomer L1 te zijn en eind van dit jaar L2 startgericht, dat hij al oefeningen beheerst. Doel voor mijn springruiter en mijn paard is dit jaar L springen te zijn. Ze start aankomende maand B voor het eerst. :)

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:54

emma_evg schreef:
Vorig jaar zat ik ook in het wedstrijddoelen topic, maar deze volgde ik nog niet. Dus bij deze!
Met mijn pony wil ik M2 + winst en L + winst zijn voordat ze word verkocht van de zomer. We zijn nu M1+6 en B+7 dus dat moet lukken.
Sinds januari heb ik ook nog een jong paardje onder het zadel, die was toen net beleerd en word dit jaar 4. Het doel is om dressuurmatig rustig door te trainen, en als tie aan het eind van het jaar een B parcourstje springt ben ik blij. Op kortere termijn wil ik hm in april een keertje meenemen naar een oefenparcousr, als dat een beetje wil tegen mei/juni BB starten. Maar dat is nog een beetje kijken hoe het loopt het hoe ze overal op reageert.


Nou dat verkopen ging iets sneller dan verwacht... Afgelopen zaterdag op sporthorses gezet, met het idee 'het zal wel niet zo snel gaan', binnen 24u drie mensen die allen graag wilden komen kijken, de eersten zijn vanavond geweest en ze kopen hm. Dus over twee weken gaat tie weg.
Aan de ene kant jammer, had graag nog even doorgereden, maar opzich is het ook goed zo. Volgende week sluiten we mooi af met een oefencross, iets wat we beiden super leuk vinden! Heel erg zin in.

Verder loopt het met het jonkie op schema, 1x indoor op oefenparcours geweest, dat ging super. Komende vrijdag gaat tie voor het eerst outdoor mee, en als dat ook goed gaat waarschijnlijk over twee weken BB. Ontzettend leuk paard, dus ben er erg blij mee!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 22:20

Mijn doel van VLP Niv. 1 + 5 haal ik hoogstwaarschijnlijk niet. Domweg omdat ik maar 4 wedstrijden binnen die federatie op de planning had staan. Die zijn nu achter de rug en ga nu binnen de LRV starten in het L1.
De VLP kan ik er echt niet meer tussen pakken, dan heb ik zowat 10 weken non-stop wedstrijd... En dat vind ik toch wat veel van het goede, ook voor mezelf.

Ben uiteindelijk gestrand op niv. 1 + 3, en dat is dan echt lompweg omdat ik 4 proeven gestart ben en er maar 2 heb uitgereden :+ Paard is 2x tijdens de proef in de staak gegaan met uitsluiting tot gevolg. Had ie dat niet gedaan, dan had ik het doel hoogstwaarschijnlijk wel gewoon gehaald :roll:

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 19:00

Doel t plaatsen voor het EK net mislukt op 2x een halve punt :Y)

Doel me ergens plaatsen, ruimmm gelukt ;)

- 2e plek in hand trail subtop
- 3e plek in hand trail top
- 2e plek trail subtop
- 5e plek reining subtop
- 4e plek reining top


Afbeelding

Padoertje
Berichten: 1515
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 21:40

Zo, dat is een mooie opbrengst Wieneke!

Ik start voorlopig niet. Mijn dochter heeft afgelopen weekend meegereden met de selectie van het Talenten Trainings Centrum en ze zitten bij de laatste 12 van de 47 genodigden en dus opgenomen in het team. De komende maanden worden ze intensief begeleid door oa. Barbara Koot en Mathie Boomaars, dus daar gaan ze heel veel van opsteken. Zij wordt dus hoofdruiter en ik train hem dan af en toe bij voor de verdere africhting van de hogere oefeningen. Mijn Z debuut stel ik dus even uit en best kans dat mijn dochter straks dat debuut gaat maken haha

Training, verkoop, fok-en opfok van talentvolle dressuurpaarden.
Binnenkort weer twee fijne 3 jarigen klaar om iemand heel gelukkig mee te maken!

Yess

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Hooge Zwaluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 21:49

Yess schreef:
Afgelopen jaar helaas maar 1x gestart. Mijn doel z1 startgerechtigd zijn heb ik dus niet gehaald. Mijn doel voor 2018: m2 uitrijden en bovenin mee kunnen rijden en een keer z1 starten.

Mijn doel m2 uitrijden en bovenin mee kunnen rijden heb ik begin april gehaald. Nu in het gips met 10 juni mijn z1 debuut. Voorlopig lijkt het erop dat ik mijn doel ga halen. Om scherp te blijven een nieuw doel: z1 geklasseerd zijn in het buitenseizoen. Daarna zien we wel weer. Eerst maar eens een proef rijden!

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 11:40

Padoertje schreef:
Zo, dat is een mooie opbrengst Wieneke!

Ik start voorlopig niet. Mijn dochter heeft afgelopen weekend meegereden met de selectie van het Talenten Trainings Centrum en ze zitten bij de laatste 12 van de 47 genodigden en dus opgenomen in het team. De komende maanden worden ze intensief begeleid door oa. Barbara Koot en Mathie Boomaars, dus daar gaan ze heel veel van opsteken. Zij wordt dus hoofdruiter en ik train hem dan af en toe bij voor de verdere africhting van de hogere oefeningen. Mijn Z debuut stel ik dus even uit en best kans dat mijn dochter straks dat debuut gaat maken haha


Wauw, wat gaaf voor je dochter! Stiekem ook wel een wens van mij :o

TamaraG

Berichten: 56
Geregistreerd: 01-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 11:46

Wat een leuk topic! Mijn doelen voor 2018 zijn om sowieso ons debuut te maken in het M springen, en zeker B+5 (dressuur) te halen.

Gijs B
♦ L springen ♦
♦ B Dressuur ♦

Breakdance
♦ B springen ♦
♦ B dressuur ♦

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 18:08

Wat is iedereen lekker bezig!
Ik ben vandaag na een maand niet starten weer weg geweest.
Was niet helemaal tevreden, paard had veel last van spanning maar alsnog een winstpunt erbij!

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:58

Gisteren had ik mijn L1 debuut. Paard deed het prima. Eerste proef wat tam gereden, tweede wat meer gas gegeven. Tevreden over zijn prestatie aangezien hij net een kleine twee weken vrij had gehad. Zijn nog zat punten om aan te werken maar toch met twee puntjes naar huis.. we trainen vrolijk verder. A.s vrijdag mogen we weer

Remember to keep on smiling, it makes the sun forever shining *D

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 22:03

Een paar keer starten is mijn doel dit jaar. Eerst maar kijken of het trailerladen naar behoren gaat en dan ga ik alles in orde maken (startkaart, kleding, etc) Natuurlijk al wel de oefeningen doen en in ieder geval startklaar als het moment daar is :D

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 22:10

Iedereen super lekker bezig hier! Zal ook weer eens wat laten horen hoe het er voor staat Haha. We zitten inmiddels op 8 winst in de L2. Mijn doel was eind van jaar M1 startgerechtigd. Nou dat moet toch lukken! Van de 8 proeven 7 proeven winst gelopen in t L2. Dus zeer tevreden met zijn ontwikkeling. Vandaag hadden we ook onze eerste prijs in de L2 :D!


Xaffier B +26 l L1 +23 l L2 +21 | M1 +8

TamaraG

Berichten: 56
Geregistreerd: 01-01-17

Re: Wedstrijddoelen 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 19:17

Allemaal hele mooie resultaten!
Afgelopen zaterdag weer twee keer L gereden. 1e parcours foutloos, barrage ook, en tweede parcours ook foutloos, dus we konden heel tevreden naar huis, met twee winstpunten erbij!

Gijs B
♦ L springen ♦
♦ B Dressuur ♦

Breakdance
♦ B springen ♦
♦ B dressuur ♦

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 20:31

TamaraG schreef:
Allemaal hele mooie resultaten!
Afgelopen zaterdag weer twee keer L gereden. 1e parcours foutloos, barrage ook, en tweede parcours ook foutloos, dus we konden heel tevreden naar huis, met twee winstpunten erbij!

Netjes! Maar je hebt vier winstpunten :D Bij een foutloos parcours krijg je er namelijk 2 :j

Da Vinci (Van Gogh x Kigali)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34583
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 21:28

Wij kunnen verder opbouwen, paard loopt weer helemaal goed. Ben er heel blij mee. Hopelijk nu weer snel lekker aan de gang.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nynkex01 en 44 bezoekers