[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 14:08

Droversrun, geen IB dus? Wel een prachtige foto van Jonne...
Gênant dat er iemand zijn paard in tweeën wilde slaan... Is daar nog iets mee gedaan?

Cindy, al meer duidelijkheid over Fes?

Sanne, long time no see!
Wat heb je er een plaatje bij zeg! <3

Optiwolk, hoe is hij nu? :) Wat leuk zeg al die dingen op de planning!

Noukie, het klinkt echt als een ingewikkeld paard, ben heel benieuwd wat je op IB hebt gehoord over zijn familie?

Ik heb gistermorgen weer gereden... Jemig wat een bom energie :') Bokken in galop :') Alleen maar hard willen. Geweldig! En daarna thuis nog van alles gedaan en niet moe. Gisteravond nog wel gezellig te laat gemaakt, dus nu wel een beetje moe.
Komende week ga ik 3x5 uur werken, maar dat moet piece of cake zijn :)
Donderdag ben ik trouwens ook behandeld, nu wat last van rode plekken door de antibiotica, en advies gekregen om echt flink vitamine C over te doseren. Ik heb het idee dat alles bij elkaar goed helpt.
Doel is daarom om dinsdag even Wietse z'n mammoet benen te scheren, ziet er echt niet uit nu :roll: En dan ook nog even longeren, met bijzet dit keer :') En dan donderdag te rijden in mijn werkweek. Zodat ik ook weet wat voor effect dat op vrijdag heeft. En van daaruit weer een plan maken voor de week erop.

Voor mijn jasje ben ik nog niet helemaal eruit wat ik nu precies wil.
https://www.divoza.com/media/catalog/pr ... 9-01-a.jpg
Ideeën zijn zeer welkom :+


Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:07

Cindy, weet je zeker dat hij het allemaal opeet?
Als Wietse te veel hooi tegelijk krijgt (ze krijgen hier een keer of 4/5 per dag nieuw hooi), dan sjouwt hij alles mee en komt het terecht in zijn wc. :+ En dan eet hij het zeker niet meer.
Alleen wel vakkundig, want ik kom het pas met het uitmesten van de natte plekken tegen.
Maar een lastige situatie hoor... Fijn dat het grondwerken in ieder geval al wat oplevert... Misschien kan je dan straks toch weer met de trailer weg!

Gisteren moest ik werken, 5 uur... Viel niet mee... Totdat ik bij de tandarts was geweest en ik me weer fit voelde. Stress is poedersuiker... Helaas moet ik wel een wortelkanaalbehandeling ondergaan, wegens sterk verkleurde en dus mogelijk dode tand. Dus dat staat 2 april op de planning.
Vandaag dus 'vrij', eigenlijk moet je het zien als ziek. Maar ik voel me niet ziek natuurlijk, dus is een beetje lastig om het zo te noemen.
Vanochtend zoals gepland benen geschoren, dat ging prima, beetje meer hijgen dan anders, maar hij staat er weer tiptop op! En daarna ook nog weer gelongeerd, ging ook heel fijn.
Eigenaar kwam ook nog met leuk nieuws, hij heeft een klein trekkertje gekocht zodat wij zelf de bak kunnen slepen met de nieuwe manegevlakker die hij al had. *\%/*
Echt superleuk! De gewone trekker is zeg maar behoorlijk groot, met voorlader en er zit een vorklift achter die ook vrij veel gebruikt wordt. En die er af is ook een flink karwei. Dus dit is een vet chille oplossing! *\%/*

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:31

Ziet er niet heel erg tweedehands uit hoor, staat prachtig!!!

Bak intussen ook weer droog? Hier is het prachtig weer! EINDELIJK!
Heb je wat aan Herman zijn tips gehad zondag? Toch best fijn als het ook dan even voorvalt? Even wat extra handgrepen voor als je er alleen voor staat!

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:08

Hi guys!

Even een kort berichtje van mij, nav een pbtje van die lieve Noukie, die mij al een poosje niet had gespot.
Ik merk dat het erg confronterend is voor mij dat ik nog niet weer op wedstrijd ben. Voel me daardoor een beetje het vijfde wiel. Let op, voel... dat ligt bij mij ;)
Daarnaast kan ik het mentaal niet elke dag opbrengen om me te zetten tot een diepzinnig berichtje.

Ik werk weer, ik rij redelijk fanatiek binnen mijn kunnen. Heb volgende week zelfs weer les. Allemaal hartstikke mooi nieuws natuurlijk! Maar dat betekent allemaal dat het me nog best wel veel energie kost. Fysiek kan ik het allemaal heel goed aan, maar mentaal ben ik een wrak na een dagje werken. Wat leidt tot slecht slapen, nachtmerries etc. etc.
Daarnaast ben ik echt blonder dan blond in mijn opmerkingen op het moment. Best hilarisch, maar niet helemaal zoals ik hoor te zijn.
Dus vandaar niet echt berichtjes van mij hier.

Al met al gaat het gelukkig heel goed met mij, maar het en en en en en dat ik voorheen deed, dat wil gewoon ff niet.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 19:58

Lastig Droversrun, maar is het echt een kwestie van nu of nooit? Je kan toch ook nog 20 jaar deze situatie houden? Ik ben altijd van mening dat als je het juiste paard tegenkomt, het meteen goed zal voelen. En je ook makkelijker (easy peasy zal het nooit worden) afscheid kan nemen van je ruin.
Verder denk ik ook richting het verleasen van hem... Zodat je af en toe, als je energie het toelaat, je nog een ritje met hem kan maken.

Voor mij persoonlijk geldt; once you go black, you never go back...

Ik heb ook gezien wat er de afgelopen 15 jaar is gebeurd met het Friese paard in de dressuursport. Wat als jij nu wél in het kader komt met een Fries én hiermee kan zorgen voor internationaal meer interesse/acceptatie in/van het Friese paard. Lekker against all odds...

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 20:26

Klopt hoor Mella, maar internationaal zijn ze in de sport nog wat minder geaccepteerd.
Maar goed, voor kaders zijn volgens mij redelijk duidelijke regels.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:04

Ik wil even heel ego dit delen:
https://www.instagram.com/p/BwVCQF-HrpP/

Was mega blij na mijn les afgelopen dinsdag, wel een beroerde week gehad :') Gelukkig heb ik vakantie.
Zondag kon ik niet slapen, uiteindelijk rond half 5 's ochtends in slaap gevallen. Maandag naar Tuinland, dinsdag thuis weer aan het schuren geweest, 's avonds dus les daarna moeilijk in slaap komen, vrij pittig. Gisteren naar de bedrijfsarts (die had niets nieuws voor me), daarna nog in de tuin bezig geweest en nog weg geweest. En vandaag eindelijk een dag voor mezelf, dus weer lekker aan het schuren geweest en van het weer genoten. En nu ga ik afzwaaien om lekker te gaan slapen en morgenochtend maar even rijden. Hopelijk allebei van onze spierpijn af. :D

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:19

Ik heb nu 30 mei starten in mijn hoofd...

Kreeg dit vanavond toegestuurd van de coupeuse...
Afbeelding

Nu hopen dat de knopen op tijd aankomen uit China :P

Droversrun, ben je al wat verder gekomen?

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:15

Noukie, hoe zat dat ook alweer met jezelf blokkeren?
En die tijd waarin een mijl het snelste werd gelopen? Dat men zei dat het nooit onder een bepaalde tijd kon en toen één persoon dit lukte, meteen heel veel meer mensen volgden... :P


McLeods is echt leuk, ik kijk het nu voor de tweede keer :roll: Ik dacht eerst: Zo nu hoef ik niet elke avond te kijken of terug te kijken. Maar ik doe het alsnog... 8)7

Iedereen die dit weekend op concours gaat, veel succes!

Voor wie het vroeg (ik lees niet altijd de hele lappen tekst, of beter gezegd, het meeste onthoud ik gewoon niet :') ), ik wil inderdaad 30 mei naar Roden :j
Aangezien de hoefsmid pas een week ervoor komt, wil ik nog een zandwedstrijd meepakken, dus ben nog ff op zoek. En ik moet voor 30 mei nog iemand regelen die mijn bereikbaarheidsdienst tijdelijk kan overnemen. :roll:

Vandaag kwam de zadelmaker bij ons. Ik heb eind 2016 een Fryso Legacy gekocht voor 750 euro. Op de HK in januari werd er door mensen van Tweespan al gezegd dat ik niets te veel had betaald voor dat zadel. Lag ook oké, maar moest wel even verder gecheckt worden.
Dat werd pas vandaag.... O:)
Ik was vet zenuwachtig onderweg, stel dat het helemaal niet pastte enzo. :roll:
Maar het tegenovergestelde was waar, opvullen was niet eens per se nodig. Wel gedaan omdat ik er dan lekkerder in kon zitten en meer contact had met Wietse.
Het enige wat ik te horen kreeg was dat hij zo vreselijk goed in de spieren zit, zo gelijkmatig, dat het zadel een lot uit de loterij was, ik er zeker niet te veel voor had gegeven. En nog meer van die dingen.
Ik liep echt op wolkjes daarna! <3

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 13:13

Wat leuk, dan kunnen we ff meeten! Daar woon ik 10 minuutjes vandaan :')

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 16:31

Wat balen dat je selectie niet door kan gaan Kim! Gave foto's inderdaad!

Cindy, gefeliciteerd met je nieuwe zadel! Lijkt goed zeg!

Opti, klinkt positief zeg! Hopelijk is nu alles achter de rug en kan je weer volle kracht vooruit!

Jorien, gefeliciteerd me je debuut! Nu op naar winst ;)


Iedereen hier een beetje fit? Ik heb zó veel last van het weer nu. Heb maar een immunoboost gehaald. Hopelijk zijn de plekken in mijn mond snel weg en ben ik ook snel weer van die spierpijn af. Bah... Niks aan...
De moed gaat me bijna ontbreken om die wedstrijd op te geven. Echt stom :')
Ik gedij gewoon veeeeeeeeeel beter bij 20+ graden :')

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 20:54

Ziet er goed uit Liss! Je lijkt ook een stuk makkelijker te zitten op de foto's, rug weer wat beter? :D

En rijdt je dochter alweer wat meer?

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:48

Cindy gefeliciteerd!!! *\o/*

Droversrun, spannend hoor dat paard! Ben heel benieuwd!
Vergeet niet hoe belangrijk een klik is... Als er een klik is, willen ze veel beter voor je werken!


Ik heb gisteren voorgereden bij de jurycursus van mijn juf. Vond het best wel heel erg spannend :o Maar na meer dan een half jaar (15 september voor het laatst!) niet meer op de trailer te zijn geweest, vond Wietse het allemaal prima. Blijft ongelooflijk hoe moeilijk hij vroeger op de trailer ging, of gewoon niet :') Of gedwongen achterstevoren :') (je moet toch thuis komen he)
Dus dat was al een prettig begin. Losrijden was toch wel even wennen... ik vind het thuis al druk als we met 3 man rijden in onze binnenbak :') En dat is het afgelopen half jaar welgeteld één keer voorgekomen :+
En dan ken je de mensen en weet je hoe goed ze de regels kennen en wat hun gewoontes zijn in het rijden. Dus niet helemaal losgereden zoals ik wilde. Hij moest ook plassen, wat hij gelukkig nog deed op commando vlak voor de proef _/-\o_

Toen L2 proefje gereden, het had absoluut beter gekund. Maar ik was eigenlijk wel heel blij hoe makkelijk hij bleef lopen en hoe goed hij aan de hulpen stond ondanks matig losrijden.
Alleen simpele dingen als een overgang naar stap en dan een stukje middenstap, dan zijn we de ontspanning even kwijt en doe ik te hard mijn best om er wat van te maken en dat wil dan niet helemaal.
Er was één deelnemer die me 176,5 gaf, de cursusleider (GP jury) loofde gelukkig het mooie frame en gaf 198,5 (juffie had de punten van de cursusleider in de correctielijst gezet), juffie zelf gaf 194.

In het achterwaarts verloren we meteen de diagonale beenzetting (hij begint dan anderhalve pas goed en gaat dan lateraal verder), dat is gewoon echt een dingetje.
Verder waren de galopverruimingen niet helemaal mooi (hij maakte zich niet goed lang).

Algemeen commentaar weer op mijn benen, en ik denk dat dat me ook wel onzekermaakt. Ik zag mezelf in de spiegel en mijn benen blijven inderdaad bewegen, maar zonder dat ik been geef. Commentaar is dan ook "beter aan het been, meer impuls" terwijl ik helemaal niet constant been geef. Nouja dan ga je natuurlijk een beetje richting geforceerd zitten, dus meer spanning, dus minder impuls. Dat is een puntje waar ik even niet goed mee weet wat ik er mee moet. Behalve natuurlijk thuis alles drie dubbel bevestigen :+
Ook het oppakken van de teugels geeft wat spanning, wat ik wil voorkomen. Iets waar ik thuis wel mee bezig ben. Maar jeetje... Moeilijk hoor :+

Nouja, straks eerst maar clubdag en dan met hemelvaart een proefje voor het echie.
Straks nog ff met juf bellen en kijken wat voor plan we trekken :)

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 19:13

Daar ben ik niet zo bang voor. Ik heb nog nooit zo lekker en pijnvrij gereden. Pijnvrij wil ook zeggen pijnvrij ná het rijden.

Daarbij vind ik zelf dat ik niet meer beweeg dan andere ruiters en amazones, maar daarbij valt het minder op omdat ze niet zo lang zijn :roll: en het paard meer impuls heeft. Net juf aan de telefoon gehad, die vind dat ik er thuis veel minder last van heb en zag andere dingetjes die ik thuis ook niet had, die ze aan spanning wijt.

Achja, het is gewoon poedersuiker om zo lang te zijn. Daar ben ik al 15 jaar van overtuigd :roll:

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:08

Ziet er fijn uit hoor Noukie!
En misschien een goed punt, vermoeidheid speelt uiteraard ook een rol. Woensdag is een pittige dag op het werk, ik ben nog steeds herstellende dus ja... :+
Maar dan nog, hij (en vooral ik) reageerde beter dan de laatste keer op concours :) En dat voor een 16-koppige jury :D

Laura, heb jij er nooit last van gehad? Ik vond het altijd verschrikkelijk om overal twee koppen bovenuit te steken op de middelbare. Om altijd belachelijk geld uit te geven aan broeken, zonder ooit dat hippe te kunnen dragen wat een ander kan. Nooit fatsoenlijke laarzen kunnen kopen, altijd vast zitten aan maatwerk. Ik heb het geaccepteerd, maar ik zal er nooit blij mee worden... :n
Ergste tegenwoordig vind ik nog dat mensen in de supermarkt me vragen om iets van de bovenste plank te pakken omdat ze er zelf niet bij kunnen. Hoe vaak dat wel niet gebeurt...
5 cm kleiner, meer hoeft niet...

Ter compensatie laat ik dit jaar mijn gebit maar doen, daar kan ik tenminste iets aan laten veranderen.

Ik hoop door wat af te vallen ook wat makkelijker te gaan zitten, maar ik heb niet het idee dat het me echt in de weg zit. Ik voel gewoon met rijden wel dat ik spanning in mijn lichaam opbouw. Kwestie van leren ontspannen.

Pfff... van zwanger zijn weet ik helemaal niets :o

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:25

Laura1982 schreef:
Ja trainen doe ik al niet echt meer het is stappen of galopperen en 2 rondjes draven en de oefeningen kan ik al niet meer uitzitten.
Ik ga nu vooral trainen aan de longe en rondje buitenom of bos na 30 min is de koek dan wil mijn lijf niet meer En ik wil hem ook niet onbewust verkeerd belasten dat heb ik dus al gedaan.

Janine nee geen last van gehad ik weet van kleins af aan niet beter dan de langste te zijn en hippe kleding deed mij niets. Leren laarzen heb ik pas sinds mijn full time job ik reed altijd met chaps en joppers.

En nu vind ik het met werk handig mannen zijn onder de indruk als ik autoriteit uit wil stralen.
Ik voel mij nu juist kwetsbaar met de beeb in mijn buik en daar moet ik wel echt aan wennen doe ook geen verhoren meer enz.


Kan me voorstellen dat je je daardoor extra kwetsbaar voelt zeg!

Ik heb nooit echt het idee dat mijn lengte autoriteit uitstraalt. Ik werk al jaren met vrijwel alleen maar mannen. En ik heb gewoon een scherp bekkie daardoor. Maar goed, eerlijk is eerlijk, ik ben ook beslist geen leidinggevende persoon, meer een verbinder.

Vind het echt knap dat je nog steeds rijdt! Je bent toch al bijna 6 maanden onderweg! *\o/*

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:23

*steekt vinger op*

Ik heb gisteren onderling gestart, omdat mijn juf dat per se wilde.
Wat ik niet wist was dat juf en eigenaar al hadden gekletst en dat juf zelf de jury was. Daar kwam ik achter toen we het terrein op reden. Eigenaar zo: "Ja, maar dat wist ik wel, mocht ik alleen niet zeggen."

Ik had het stiekem wel een beetje gehoopt, ze heeft al eerder bij onze club gejureerd en ik weet gewoon dat ze zeker voor haar leerlingen dubbel zo streng is. En echt zegt waar het op staat. Daarbij had ik ook meteen het gevoel: Zó en nu DURF ik te rijden.
Dus ik heb met het mes tussen de tanden gereden, veel publiek (want onderling) en toch gedurfd... En... we reden 220 punten bij elkaar. *\o/*
Juf kwam uit de auto en zei: "Jij mag héél trots op jezelf zijn, je bent op de goede weg!"

Ik heb een filmpje voor de liefhebbers, maar dat wordt later vandaag. Moet eerst een assessment maken... Ja, dat is ook een erg leuk verhaal... Later meer daarover als ik meer duidelijkheid heb. :D

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 20:32

Ik heb zaterdag ook een puntje er bij gereden...

Meteen 2 wedstrijden opgegeven in mijn vakantie...

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:41

Zal je altijd zien Nouvel... :roll:

Mella ik vind het er ook goed uit zien hoor! Maar ik begrijp dat je niet makkelijk foto's plaatst hoor :D

Ik ben intussen op zoek naar clinics, als uitstapje... :+ Maar hé, gelukkig is het bijna zomervakantie en is er lekker niets te doen :') Wel een toffe training gevonden met Sanne Beijerman, maar dat is 4 avonden, waarvan 1 praktijk... á 395 euro... En ik weet niet of mijn portemonnee dat ziet zitten. Plus dat ik zit met consignatiediensten :+

Ohja, had ik al verteld dat ik een vaste aanstelling (onbepaalde tijd) heb gekregen? Ik werkte nog altijd via Randstad. Dus ik ben best wel happy... :o Zeker omdat ik nu nog meer ga verdienen *\%/*
En dat op 6km van mijn huis in een super leuk bedrijf :D

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 16:07

Ik had dit weekend ook concours, maar heb me bij voorbaat afgemeld vanwege de warmte.
Hij is al twee jaar achter elkaar met warm weer flink ziek geweest, dus ik zie er weinig in om dat op te zoeken.

Balen Noukie, dat je gevoel niet overeen kwam met de punten. Heb je het op film staan? Ik heb van al mijn laatste proeven een video, dat is toch wel heel erg prettig.

Nouvel, wat jammer zeg! Gun je het lekker rijden zo, het zit er écht wel in...
Doe je ook lymfedrainage?

Oh super cool, in de bouwvak wordt onze binnenbak écht een binnenbak :D Zaten nog geen wanden in, maar nu gaat het gebeuren hoor :D Dat betekent straks een keer leuke foto's hoop ik :D
Hmm... ik heb ineens een ideetje :')

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 17:58

Noukie, gave plaatjes!

Cindy, fijn dat de omaprezol lijkt te helpen! Hoelang moet je er mee doorgaan?
Wat betreft de wissel vanuit contra, kwestie van veel galopversnellingen op je paard monteren :P Vriendin van mij tipte me dat, zij rijdt subtop met een bult meer ervaring dan ik :P Op mijn laatste wedstrijd liep hij wat te dribbelen in de wissels. Daarop gaf zij aan meer terugrijden en van daaruit weer vooruit. In verschillende versnellingen. En telkens de grens opzoeken. Dus echt doorsluiten en meer controle over het tempo per pas. Ik moet zeggen dat ik er redelijk resultaat op boek :j
Dus eigenlijk gewoon trainen op kracht en controle. Verder wil het nog wel helpen om in contragalop meer contra te stellen. Dus galop links op de rechterhand volte rijden en stellen naar rechts. Worden ze wat makkelijker in de contragalop.

Laura, wat gaat het snel zeg!! Hoe valt het lichamelijk?

Droversrun, wat een bummer zeg!! Wat zijn de argumenten? Het feit dat je een fries rijdt? Nou daar heeft die Russische geen boodschap aan, wat een machtige knol heeft die zeg! _/-\o_ Is Nederland dan zo conservatief? Krijg je niet de behoefte om het tegendeel te bewijzen?
Want het is toch van de zotte dat je met zo'n niveauverschil niet hoger kan scoren? Ben je in de gelegenheid om meer combinaties te bekijken? En wat zie jij als verschil?

Ik heb woensdag les gehad, geen foto's :D Maar we hebben zelfs toegewerkt naar een beginnetje van een pirouette! Ik ben echt zó blij met mijn juf!
Donderdag naar Janna geweest, mijn rechterheup blijkt enorm vast te zitten, wat resulteert in een probleem met de lengtebuiging... :roll: Zowel bij mij als bij Wietse dus :+ Volgende week nog maar een keer... Maar heb er best wel wat last van, niet qua pijn, maar qua bewegingsmogelijkheden :')

Zondag concours, 1 proef... Maar ik heb 'm nog niet goed in mijn hoofd zitten. Dus heb nog wat visualiseerwerk liggen voor de komende 36 uur zeg maar :P
Er zit helaas voor ons twee keer travers in :') Dus dan maar hopen dat ik kan scoren op de galop.
Al moet ik zeggen, de travers wordt wel steeds beter! :) Alleen als ik niet mobiel genoeg ben, zit ik hem natuurlijk wel in de weg.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 15:59

Heerlijk Laura!
Ik hoop ook dat je na de bevalling nog een poos mag genieten van die zwangerschapshormonen in je lijf! Heerlijk dat je lijf zo meewerkt! Ach de gebruikelijke kwaaltjes... tsjah... Je weet waar je het voor doet gelukkig :D

Ik heb vandaag zo'n mega poedersuiker!
Ik zou de laatste hand leggen aan mijn schilderwerk, groene tuindeuren moesten wit. Eerste laag gedaan, rest van de kozijnen en toen was het wachten op een nieuwe pot verf. Die kreeg ik gisteren eindelijk (moest besteld worden). Dus ik weerbericht gecheckt, lekker bewolkt, goed schilderweer!
Begint het te regenen terwijl ik net één deur helemaal klaar heb. Dus die deur kan ik helemaal opnieuw gaan doen want er zitten allemaal deuken in van de regen.
Het leuke is dat dit niet 's avonds kan, want dan staat de zon op de deuren. En ik heb echt een broertje dood aan onaf werk. Dus ik pisnijdig, verdrietig, teleurgesteld, boos... noem maar op.
Ik kan daar echt niet tegen he... Doe je zó hard je best, werk je zó hard... Gebeurt dit... Op de laatste dag van je vakantie. -:(-

Dus dan maar even naar de brillenman vanwege een kras in mijn glas. "Vervangen kost 177 euro."
Oke laat maar... ik hou die kras er wel een jaar in, koop ik wel een nieuwe bril dan.

Auto laten wassen, en dan nog maar even naar Groningen, Epplejeck... Want Divoza had het shirt dat ik wilde niet meer in mijn maat. Weet wel even weer waarom ik liever naar Divoza ga. Wat een ballentent zeg... Het leek wel tokkiedag... Allemaal van die oversized vrouwen die op stoelen zitten te wachten tot hun kinders uit het kleedhokje komen. Stukken onfatsoen, niet normaal... Echt de ghetto van Groningen was naar de EJ gekomen... En dan bedoel ik de witte ghetto hoor.
Maar goed, ik heb m'n shirt.

En dit was echt niet mijn dag... Ik moet nog één wasje draaien en hopelijk droog krijgen. En de boel hier netjes krijgen... En dan is het ook echt mooi geweest voor vandaag. Pffffffffffffff... Ik hoop morgen op meer geluk zeg.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 20:29

Het was dus besmettelijk Noukie?!

Laten we hopen dat morgen alles beter is! :D Ik zit nu lekker Bones te kijken.
Op de een of andere manier heb ik ook echt het idee dat maandag de zomer voorbij is, omdat ik weer aan het werk moet. :roll:

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 16:17

Ha fijn, ik ben niet de enige :')

Ik heb vandaag een topdag gehad! Ik heb er weer een puntje bij! *\o/* 205 bij een GP jury, in een proef met twee keer travers. Ik ben zó blij! :D

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 22:55

Sorry meiden, ik ben zooooo megadruk...
Of eigenlijk - ik máák me druk... :')

Dus ik doe ff een makkelijke... Voor wat ik nu terug kan lezen onder dit scherm :')

Kim, wat zit jij prettig! Ben ik jaloers op! :D Er zijn wel een aantal clinic pagina's op FB, maar jemig... Altijd ver weg... :+ Of ik woon gewoon te ver weg... :7

Mahitri, dubbel gefeliciteerd! Wat was voor jou de grootste overwinning? :D

Noukie, never change a winning team :') Wel knap irritant, zo'n truthola-ruin :') Wel een lekker fotootje!

Cindy, wat een ellende zeg... Wat ga je nu doen? Gevoelige voeten is inderdaad ook herkenbaar... Ooit een oudere ruin gereden die dit ook had. Maar die liep gewoon op eieren zonder ijzers, niet echt kreupel.

Mella, lastig als je altijd bij je vereniging rijdt! Scheelt wel dat het pleuriswarm gaat worden :D


Ik heb deze week al rustig aan gedaan... Ik moest ECHT een nieuwe garderobe hebben, dus gisteren daarvoor op stap geweest. Dinsdag heb ik gereden en vandaag ook maar weer. Beetje meer de focus op het zitten, mijn lengtebuiging is niet helemaal goed zeg maar :') Bewustwording van het verkeerde begint te komen. Het verbeteren valt helaas nog niet mee met zo vreselijk veel spanning in mijn heup.
Maar we komen er wel :) Maandag ga ik nog een keer rijden en dan is het eerst maar even afwachten wat de warmte doet. Gelukkig nog geen wedstrijden weer opgegeven, dus er staat geen druk op.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers