fraude???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:04

orsini schreef:
Hoorde net van een meisje bij mij op stal dat laatst op een wedstrijd waarin ik reed (selectie) er iemand een paard startte die niet dezelfde persoon was als degene op het protocol.
Zal het ff toelichten. Er stond een combintaie op de startlijst (paard + ruiter) maar diegene die het paard daadwerkelijk startte was iemand anders. Vervolgens bij de prijsuitrijking stond op het protocol wel de goede startcombinatie.
Gelukkig zijn ze wel laatste geworden...


Heej was dit in Bodegraven? niet opgemerkt...
het zal je idd maar de selectie kosten zeg!!!
ik vind ook dat je hier niet zo licht over kan doen...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:25

maar wie doet er hier van licht over? Dat zie ik niet zo. Er zijn wat vragen gesteld of ze zich niet vergiste, maar dat is bijna alles. Ik vind het iig belachelijk, en zou er dus een klacht over indienen.

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:22

Als ik Anky nou eens vraag om haar haar te verfen, een beugel te nemen, wat kilo's aan te laten komen en Fries leer spreken........

Wie weet kan ik dan in het Z verder in plaats van L

Knap stom dat dit soort dingen gebeuren, maar valt idd niet op te controleren.

orsini

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 09:48

nee controle zou idd misschien wel veel werk worden. Alleen jammer dat het gebeurt. Ik zou het niet eens echt leuk vinden als ik door zo'n stunt eerste zou worden of hoger zou kunnen rijden. Heb je het toch niet zelf gedaan. Puur via de rijkunsten van een ander.
Als ze zou hebben gewonnen denk ik wel dat ik er alsnog achteraan was gegaan via de knhs ofzo.