[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 21:53

Dankje. Misschien zie ik je nog. Jij ook vast succes! We zijn niet te missen. Witte D pony tussen de paarden.

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 21:55

Dat valt wel op inderdaad :) Ik heb een grote schimmel (start L).
Misschien tot zondag!

Maartje3
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 22:14

handig deze informatie❤️

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 16:20

Marijke, heb jij toevallig ook een lijst met deelnemende paarden voor dinsdag? Ik vind alleen de lijst met inzenders van de hoofdstelnummers. Wil misschien even gaan kijken, maar niet van 8 tot 18 en zo is het een beetje moeilijk beoordelen welke groepen ik graag zou willen zien :+

Marijkeeee
Berichten: 6289
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 17:50

Helaas ik heb niet een lijst met deelnemende paarden. Weet alleen dat die van ons in groep 2 zit. Mooi vroeg ;) Heb ook geen boekje. Denk dat ik die daar krijg of moet kopen.
Zal haar morgenavond in de knotten zetten en dan dinsdagochtend vroeg met haar erheen. Mijn vader gaat zelf erheen zodat hij eerst de andere paarden buiten kan zetten ect. Degene die haar klaar heeft getraind staat de hele dag in de ring. Maar vind het niet erg om zelf met haar erheen te gaan. Lekker relaxt alleen in de auto :D en dan maak ik mij ook nog nuttig.

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 13:55

Afgelopen week de Almelose Ruiterdagen gereden. De eerste dag beide parcoursen 1 fout. Op zaterdag waren we foutloos en nog een volgprijs. Zondag finale gereden en 1 balk op een van de laatste hindernissen, trok Schimmel eronder en toen kwamen we veel te dicht -O- Wel ontzettend fijn gereden deze week, zelf mijn gedachten er niet helemaal bij doordat m'n oma is overleden en van alles geregeld moest worden. Over 2 weken nog de Kringkampioenschappen, daarna gaan we ons M debuut plannen :)

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 14:37

In die context is het helemaal een superprestatie!
En dus ook al aan het M aan het denken :j Spannend!

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 16:16

Knap gereden dan alsnog! Gaaf jullie M debuut :)

Afgelopen zondag niet gesprongen maar gecrosst met Mickey! Springen foutloos en in de cross 1 stomme langsloper en het water wilde hij niet dus daar het alternatief gepakt en gefinishd! Super trots voor onze derde B cross :)
Knap is ie wel <3

Afbeelding

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 16:21

Wat een mooi resultaat en wat gaaf een M debuut plannen! Doe het je niet na!

Vet Laura, vooral ook je foto! En je filmpje was ook mooi om te zien!

Wij hebben zondag een hele fijne crosstraining gehad! Echt gave dingen gedaan. Dikke gaten, dikke bakken die wel richting M en Z niveau gaan. Maar de overstap op concour is nog lang niet gemaakt. Eerst de zenuwen kunnen handelen.
Kloppend hartje gezien van ons veulen2019, dus die gaan we binnenkort zadelmak maken.
Belle doet het goed [KS-ITP] Grote, kleine Belle wordt al een heuse dame!
En Fo tikt rustig richting de 300 dagen dracht!

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:04

Gave foto Laura!
En crossen, dat durf ik echt niet. Ben een keer over de kop geslagen op een puntje en sinds die tijd durf ik het niet meer.

Mn moeder durft niet mee dus de eigenaar van het paard gaat dan als uitzondering een keer mee. Nu het gevoel dat we wel aan het M toe zijn, zelf alleen nog leren om minder qua afstanden te willen regelen :p

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:06

Wat een toffe foto Laura!
En ED, het stoer dat je de overstap naar het M gaat maken.

Ik ben inmiddels redelijk hersteld van de val met crossen en zit er weer op:
Afbeelding

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:23

Ik had een heel verhaal getypt, 1 verkeerd knopje en het is weg... -:(- -:(-

Nu even een verkorte versie. Ik ben een beetje druk (geweest) maar nu probeer ik weer wat meer aanwezig te zijn. :D

Vibabu, hoe is je Z1 debuut gegaan?

Lithya, wat fijn dat je instructrice ook reed en dat ze jullie kon zien/helpen! Soms snap je ook niks van de stijlpunten..

Carola, zonde dat je proef dan zo matig is gejureerd.. Vos kan prima tussen die dressuurpaarden hoor! Dressuurpaard misstaat haar niet. Ik heb je foto's gezien op Facebook/insta, ik heb met open mond zitten kijken! Wat een sprongen joh! Knappe vos <3

Elitedeux, jammer dat er zo weinig mee deden! Ik zag op insta geloof ik een filmpje van het zoontje van Anky. Heel tof! Gaaf ook om dat te rijden. Jeetje wat knap dat je dan nog zo weet te rijden in deze omstandigheden. Fijn dat je verder een goede week hebt gehad. Jammer dat ik niet wist dat je moest rijden, anders had ik je aan komen moedigen. Ik was er ook. En succes op de kring!

Laura, ik ga nog even je reden lezen voor verkoop. Ik kreeg een melding van Facebook. Moet zeggen dat het voor mij uit het niets kwam! Heb je al geinteresseerden? En Mick gaat lekker hé! Hele gave foto van de cross!

Marijke, wat balen van het weer maar des te knapper dat je nog zo hebt gereden! En weer een goede oefening. Wel balen dat er nog een aantal moesten springen.. Maar uieindelijk wel fijn gereden? In ieder geval leerzame rondjes. Haha.

Sam, hé gezellig je hier in dit topic tegen te komen. Sta je nu in Woudenberg? Of daar in de buurt? In de winter heb je de Valleiruiters, ook in Woudenberg. Dat is echt een hele fijne/simpele locatie en ook 2 parcoursen voor punten.

Frederique, mooie foto van jullie in Ede! Fijn dat je zelf weer redelijk hersteld bent. :)

Wij zijn ook in Almelo geweest en we gaan elke keer zo vooruit. Het is echt genieten om dan zo'n rondje te rijden. Zal straks een van mijn rondjes uploaden. Was een 2 fasen parcours maar we zijn zo aan het trainen op rust dat ik de tijd maar heb gelaten voor wat het was en ben super tevreden erover!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:25

Nann. We staan in woudenberg. Bedankt voor je tip over de vallei ruiters. Die ken ik nog niet.
Wat een gave fotos. Kan echt genieten van je big smile! Knappe merrie heb je <3

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:26

Vallei ruiters is helaas alleen in de winter.. Had ik er even bij moeten vermelden :x

Lief, dank je wel!

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:28

Nann__ schreef:
Vallei ruiters is helaas alleen in de winter.. Had ik er even bij moeten vermelden :x

Lief, dank je wel!


Geeft niet. Er stond ook winter/indoor toch? Hebben we nog even om te trainen haha

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:29

Wat een stralende foto’s Nann, super leuk!

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:29

Nann, ik heb je volgens mij dan zien rijden! Jammer dat ik het van jou ook niet wist, anders was ik ook zeker komen kijken. Wel mooie foto's!

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:34

Oh Sam ik lees het nu haha. Lekker wakker :')

Elitedeux schreef:
Nann, ik heb je volgens mij dan zien rijden! Jammer dat ik het van jou ook niet wist, anders was ik ook zeker komen kijken. Wel mooie foto's!

Ik reed B hè, haha. Had het wel eens in het topic gevraagd of iemand naar Almelo ging en toen zei jij wel ja maar nooit meer aan gedacht om een berichtje te sturen..

Frederique, jullie foto is ook heel erg mooi! Hij doet het met z’n ogen dicht. :D

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 19:07

Gave foto's Nann!

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:14

Nann ja dat weet ik, maar heb bijna de hele week er gekeken :) Wel een leuke week gehad?

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:32

Oh leuk! Vind het een erg mooi concours. Ja hele leuke week gehad. Fijn gereden en het was ook echt gezellig. Wij verbleven daar en we hadden ook echt leuke mensen in onze stal. Was erg gezellig! Voor herhaling vatbaar :D

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 22:54

Nann__ schreef:
Oh leuk! Vind het een erg mooi concours. Ja hele leuke week gehad. Fijn gereden en het was ook echt gezellig. Wij verbleven daar en we hadden ook echt leuke mensen in onze stal. Was erg gezellig! Voor herhaling vatbaar :D


Ah fijn! Voor veel mensen is het ook hun vakantie :) In welke stal stond je?

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:32

Uhm goede vraag. We stonden voor het los rij terrein van de dressuur. Naast de paddocks zeg maar. Daar waren stallen gemaakt in een bak.

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 21:37

Net resultaat toch, gezien de situatie Elitedeux. In ieder geval sterkte. Succes met je m debuut!!

Foto’s zien er goed uit Laura!!

Cio met die punten liep ik ook steeds tegenaan. Gelukkig werd het op een gegeven moment wel beter. Nu blijft het afwachten.

Gaat er nog iemand naar Zuidwolde linieweg?

Gomir, ik ben voorlopig even klaar met snoeien. Je zult helaas een collega in het ziekenhuis lief aan moeten kijken :+

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 15:09

Stond je wel mooi dichtbij alles!


Afbeelding
Hierbij nog 1 foto van de Ruiterdagen :)