[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elitedeux

Berichten: 689
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 01:07

Napels is idd erg vies, ben echt blij dat het in Melbourne super schoon is :)

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 07:22

Gaaf! Maar autorijden lijkt me hier geen feestje. Je ziet ook bijna geen auto zonder schade op straat :+

Marijkeeee
Berichten: 6289
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 08:39

Nice Gomir, twee embryo's! Inderdaad zou mooi zijn als het in 1x lukt!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 15:52

Wat een rust hier...

Ik greep gisteren net naast de auto... vos schopte een blokje uit de muur in de barrage. Hierdoor 3e in het klassieke parcours. Progressief dik gewonnen. Was 2 seconden los van nr. 2. Helaas telde klassiek zwaarder voor de extra prijs.

De winnaar van de auto was ook 1e en 3e.

Vos heeft er alweer een nieuwe jas bij en een nieuw halster. 2 weken geleden ook al een deken... kan wel een handeltje beginnen in fleece dekens...

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 16:05

Ja erg stil hier haha!
Ik hoop snel weer mee te kunnen praten op wedstrijd gebied. Paard is topfit en we gaan vanaf vandaag de wachttijd in van de medicatie, hopelijk blijft hij goed en kan ik weer wedstrijden starten!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 17:33

Jammer van de extra prijs... Gefeliciteerd met de eerste plaats.

Mijn man en Cascade hadden twee balken vandaag, Castello eerste parcours een hoop balken en twee keer stom gedaan, tweede parcours een keer stom gedaan voordat ze begonnen en een balkje.

Als alles goed gaat is onze bak einde van komende week af *\o/* dan ga ik ook weer rijden.

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 19:36

Ik heb me een maandje flink wat wedstrijden in gepland. Dressuur, springen of eventing. Daarna schakelen we weer wat terug om tijd aan andere dingen te besteden.

Elitedeux

Berichten: 689
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 02:58

De hengst is van de week gecastreerd, dus daarmee kan ik straks mooi op concours gaan qua springen. Mijn zusje start de Schimmel over 2 weken voor het eerst weer in het BB. Eerste sprongen zijn weer gemaakt en ze is erg enthousiast. Blij dat ze zo mooi met haar mee op concours kan gaan en ze er beide veel plezier aan beleven. Daarnaast rijdt ze een paar keer een B dressuur proef met een paard dat ZZ-Licht heeft gelopen, zodat ze een winstpunt kan halen voordat ze B kan gaan springen. Schimmel is niet zo makkelijk qua nageven, dus dat is een mooie kans voor haar :)

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:54

Wel alsnog heel mooi resultaat Anne!
Leuk Jes dat je zelf ook bijna weer aan de slag kan :)
Dat klinkt goed ED leuk dat je zusje nu even mooi met haar kan rijden.

Hier gisteren gecrosst met Mickey. Dressuur ging netjes, met inspringen ben ik eraf gevallen. Naja was meer geslingerd. Ging echt met een rotvaart :+ Parcours wel keurig foutloos en cross ging heel fijn met wel 2 stops. Maar de technische stukken liep ie vrij simpel door :D

Harvey is vorige week voor t eerst mee geweest naar les op ander terrein. Had mijn handen vol. Hij sprong wel goed haha maar was nogal hysterisch :+

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 16:14

Hier weinig nieuws. Vos heeft laatst 2 puntjes in het L gelopen, teller staat nu op 8.
Id had 2x 2 balken in de B. Man man wat een beest.... vermogen zat maar nu nog wat aan gehoorzaamheidstraining doen. Ze is zo sterk op wedstrijd.
Vos had foutloos gesprongen en een slinger die ik niet snel genoeg corrigeerde en daardoor een stop. Blijkbaar niet gezien door de jury want las op internet dat ik 2e was geworden en heb 2 punten er bij. 30 juni mag vos L debuut maken :)

Marijkeeee
Berichten: 6289
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 12:54

Anne_GTI schreef:
Wat een rust hier...

Ik greep gisteren net naast de auto... vos schopte een blokje uit de muur in de barrage. Hierdoor 3e in het klassieke parcours. Progressief dik gewonnen. Was 2 seconden los van nr. 2. Helaas telde klassiek zwaarder voor de extra prijs.

De winnaar van de auto was ook 1e en 3e.

Vos heeft er alweer een nieuwe jas bij en een nieuw halster. 2 weken geleden ook al een deken... kan wel een handeltje beginnen in fleece dekens...


Zo hé net naast de auto dat is wel balen! maar zo te lezen gaat het voor de rest super bij jou met vos! gefeliciteerd

Marijkeeee
Berichten: 6289
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 13:09

@ED: dat is zeker een mooie kans voor je zusje!
@PL: Jammer van de cross de 2 stops. Mooi dat Harvey het springen goed oppakt :)
@Gomir: gelukt met de embryo's?
@vibabu: Succes alvast voor het L debuut!

Afgelopen woensdagmiddag op pad geweest met 2. In het M alles foutloos :D ze liepen en sprongen beide echt top. Verbaas mij dan hoe gemakkelijk het grote paard kan draaien en schakelen in de barage. Zat ook nog in de prijzen 1e parcours 2de en 2de parcours 1e en 2de :)
Ivonne heeft ook nog een rondje Z gesprongen met maar 1 balkje. Was mooi veegfoutje en daarna sprong ze nog beter. Heb de hoogte nog nooit geoefend maar wat deed ze het gemakkelijk. Blij mee.

En tot mijn verbazing bericht ontvangen dat ik mag meedoen aan CSI T.wente. Moet nog wel een paar kilometers van te voren maken dus morgen met 1 op wedstrijd op het gras voor de verandering.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 15:31

Leuk Marijke! CSI Twente is mooi :j En goed gereden woensdag! Schreef je een paar weken geleden niet dat je voorlopig nog geen Z ging starten :P :D

Uno wordt aangemeld voor Outdoor Gelderland en tweede week De Wolden, hopelijk mag ze beide starten. Er is in ieder geval 1 draagmerrie drachtig, de andere leek niet, maar kijken ze in de loop van de week voor de zekerheid nog een keer naar.

Verder heb ik een paar posts gemist zie ik, lees later even uitgebreid bij :+

Marijkeeee
Berichten: 6289
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:05

Ja klopt ik schreef inderdaad een paar weken geleden nog dat ik nog niet Z zou starten :+ toen twijfelde ik ook nog of ze wel voldoende rek zou hebben. Maar inmiddels is het kwartje gevallen en zijn we weer maatjes en ook fijner dressuurmatig te rijden.

Ook leuk Outdoor Gelderland en De Wolden. Ik heb mij ook aangemeld voor De Wolden.
Mooi dat 1 draagmerrie drachtig is! toch altijd weer heel spannend of het lukt!

Zaterdag sinds 2 jaar weer op gras gesprongen met Gucci. Gekke paard pakte het top aan. Wel wat zoeken in het begin en in de ring goed kijkerig. Maar wel sinds lange tijd weer eens 2 Z parcoursen gesprongen dat ze echt goed sprong en niet alleen maar speelt :P helaas wel beide parcoursen 1 balk. Maar uiteindelijk bleek het parcours toch lastiger te zijn dan gedacht. Was nog geen 1 foutloos dus was even sprake van dat ze barage wouden doen voor de 4 fouters. Maar precies op het einde bleef toch nog 1 foutloos.

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:12

Ik ben afgelopen weekend na lange tijd weer is op springwedstrijd in de B geweest. Paard half dood in de inrijbak. Kom je in de ring gaat de bel en daar gaat het gaspedaal open. Heel ander paard. Oxers en afstanden op wedstrijd zijn om een of andere manier een drama om aan te rijden voor mij. Kom dan echt slecht mee. Springen we alleen een balkje eraf op een hindernis met een goede afstand. _-:( . Kreeg boven verwachting wel nog 75 stijlpumten. Dus nog een winstpunt in de B erbij.

Cioccolato

Berichten: 6605
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:05

Jammer anne, maar wel super prestatie.

Wat fijn jes! Nu de bak dus klaar?

Laura en vibabu ook lekker bezig

Super marijke! Wat een toffe ervaring om daar mee te mogen doen!

Leuk gomir en gefeliciteerd.

Haha alsnog een goed resultaat dus moonlight! Paarden soms..

Zo. Weer bij! :D

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 19:04

We doen het weer!

De nare ziekte onder controle gekregen *\%/*

Ik dacht laten we maar eens gek doen en maar gelijk een sgw starten.
Ondanks 2 weigeringen bij de waterbak en 2 balkjes bij het springen toch nog een 14e plaats van de 46 starts. Met een hartslag van 52 de cross in en met 56 de cross uit.

Afbeelding

Nu lekker verder trainen en ons wedstrijd ritme weer opzoeken!

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 19:16

Waar ben je gestart cheminee? Ziet er goed uit!

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 19:47

Lithya schreef:
Waar ben je gestart cheminee? Ziet er goed uit!



Dit was in vinkega! Ben er nu twee keer geweest en het is zo fijn georganiseerd! Dit jaar stond er een mooie opbouwende cross op het einde best pittig

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:03

Cheminee schreef:
Lithya schreef:
Waar ben je gestart cheminee? Ziet er goed uit!



Dit was in vinkega! Ben er nu twee keer geweest en het is zo fijn georganiseerd! Dit jaar stond er een mooie opbouwende cross op het einde best pittig


Ha dan heb ik je dus wel gezien!!

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:06

Haha ik was de laatste start voor de pauze, nr 46 :+

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:10

Cheminee schreef:
Haha ik was de laatste start voor de pauze, nr 46 :+


Je verwacht toch niet dat ik al die nummers heb onthouden van beide dagen? Weet wel dat ik je naam in eerste instantie fout zei :o

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:11

Evelijn? :+
Lekker dat jullie het weer doen *\o/*
Laatst bijgewerkt door Goldie op 09-06-19 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:12

Haha waar stond je dan :=

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:12

Goldie schreef:
Evelijn :+


Ach dat ben ik gewend :Y)