[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: Coby, Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 12:12

Volgens mij ook niet. per 1 april 2019 geldt (gekopieerd van de knhs website):

Samenvatting
Voor 2019 is er een aantal wijzigingen doorgevoerd. Na 1 april 2019 is het mogelijk om in het outdoorseizoen ook indoorwedstrijden te organiseren. Het gehele hoofdstuk over reclame-uitingen en sponsorvermeldingen is komen te vervallen en in het kader van dierenwelzijn, en in navolging van de FEI, wordt het gebruik van de neusriem nader omschreven. Er moet minimaal 1,5 cm ruimte zijn tussen de neusriem en het neusbot (gemeten aan de bovenzijde midden op de neus). Voor wedstrijdorganisaties geldt dat deze uitslagenlijsten, ondertekend door de (voorzitter van de) jury, een jaar lang moeten bewaren en dat deze niet meer naar de KNHS gezonden hoeven te worden.

Verder gaat hier alles zijn gangetje, al even niets gepost, maar wel meegelezen. Sterkte Sanne, altijd moeilijk, zo'n keuze.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
Knappe Es M1+4 <3
[RIJ-ITP] Meet Estival & [RIJ-ITP] 2018, een jaar lang Estival

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 16:15

Ik heb hier al een poos niet meer gepost zie ik. Met de Corona enzo ook niet zoveel meer gestart, maar ik wil deze maand weer een keer een poging wagen. Het gaat fijn in de training, hopelijk kunnen we de stijgende lijn die we daar hebben ook in de wedstrijden doorzetten. Vorige week onderling gestart en 185,5 en 189 punten gereden. Dat was denk ik soepeler gejureerd dan in het echt (we hadden eerst meegedaan met springen en waren allebei een beetje moe toen het tijd voor de dressuur was), maar toch :+

Voor mij wordt het niet de 18e al, maar voor alle starters op de 18e alvast veel succes!
Leuk dat je hier nu ook bent Fleury! Ik vind het echt superknap wat je met Vera bereikt hebt ondanks alles :)

edit: @ Urosa, ik heb ooit ook petries gehad, dat was idd in het begin even afzien, maar daarna zat het wel prima.

Knappe Es M1+4 <3

aaidaa

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 13:08

Oh grappig Urosa, kleine wereld ;)
Ik moet zeggen dat ik na mijn harde Petries Ariats gekocht heb en nu nooit meer terug wil, maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat zitten.

Knappe Es M1+4 <3

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:55

ik baal ook, zou ik eindelijk weer op wedstrijd de 25e, ben ik weer net te laat :(
Nou ja, misschien gaat het online rijden weer snel van start inderdaad, dan wellicht daar maar weer een poging mee wagen.

Knappe Es M1+4 <3

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:06

ik ook voor de 29e. Omdat ik de 25e wedstrijd zou hebben dit als alternatief. Voor het eerst in tijden weer een proefje rijden + wij scoren online net als Fleury lager dan in real life, dus ik verwacht er niet te veel van. Maar het lijkt me wel goed om weer eens een proef te rijden om er weer in te komen, dus we gaan er gewoon voor :)

Knappe Es M1+4 <3

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:16

Fleury schreef:
Ik denk dat het nu 4 keer is volgens het oude format en daarna als wedstrijden of meetmomenten weer mogen ze het verder doen onder het nieuwe format en daar is al wel een beetje uitgelekt dat dat tot en met de L2 gaat. Dus Als ik het een keer wil doen dan zou het nu moeten.
Vind het lief dat je mee wil punten, zal eens kijken of het lukt om te laten filmen bij het oefenen. Maar jij kijkt er wel heel anders tegenaan dan ik. Dit is voor mij het eindpunt en ik weet dat we nog geen winst kunnen scoren. Maar het ├╝berhaupt een keertje mogen rijden <3

Ik wil ook wel meekijken Fleury, k denk dat wij wat meer op dezelfde plek zitten. Voor mijn paard en mij is het heel mooi als we af en toe een keer winst in de M1 halen, dit is al veel meer dan er ooit verwacht was. Ik zal je ook even een filmpje van juni pben, misschien heb je er wat aan. Zeker geen perfect filmpje, maar wel al aan de max voor ons nu.

Knappe Es M1+4 <3