[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 10:55

Netjes hoor Marietje, gefeliciteerd! Daar kun je zeker lekker mee verder dan.

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 10:56

Klopt Mywishmax!

Nu lekker door trainen en dan in januari maar weer op pad om in het ritme te blijven.

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 14:41

Mag ik me ook melden? :) Ik lees altijd mee maar reageer eigenlijk nooit omdat ik niet altijd even veel tijd heb om te reageren.

Ik ben nu 1x L2 gestart en meteen 3 winstpunten binnen gehaald. Afgelopen maand een verhuizing gehad dus deze maand allebei even gebruiken om aan de nieuwe omgeving te wennen. In januari wil ik graag weer starten. Hij doet het met rijden super goed dus heb er wel vertrouwen in dat wedstrijd goed zou gaan.

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:35

Welkom vaaleriee :) Ik kan me voorstellen dat je na een verhuizing even rustig aan doet, dat heb ik begin van het jaar na mijn verhuizing ook gedaan. Maar wat fijn dat hij zo goed loopt, over meteen drie winstpunten kun je niet klagen ;)

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:13

aaidaa schreef:
Welkom vaaleriee :) Ik kan me voorstellen dat je na een verhuizing even rustig aan doet, dat heb ik begin van het jaar na mijn verhuizing ook gedaan. Maar wat fijn dat hij zo goed loopt, over meteen drie winstpunten kun je niet klagen ;)

Dankje! Vond het wel zo eerlijk naar hem toe, even bijkomen. Op 1 wedstrijd na, zijn we altijd met minimaal 2 winstpunten thuis gekomen dus ik klaag zeker niet. Hij vindt wedstrijden super leuk. Hoe meer paarden en aandacht, hoe leuker hij het vindt :')

friesvamke
Berichten: 50
Geregistreerd: 14-04-16

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:07

Goed bezig allemaal!

Ik heb afgelopen weekend en 2 weken geleden weer gereden. 197,5 (1e) 181 (5e) 190 (1e) en 194,5 (3e), dus heel tevreden. Ook echt fijn kunnen rijden, veel meer controle dan voorheen. Alleen de galop is echt nog wel een dingetje, die is nog wat ongecontroleerd, dus daar is nog winst te halen. Nu pas eind januari weer wat gepland, dus eerst weer even lekker doortrainen

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 20:46

Goede punten friesvamke! Fijn dat je zelf ook tevreden was :)

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 10:11

@Vaaleriee; Welkom!
@ Friesvamke; mooi begin!

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:03

:wave: Wat stil hier!
Iedereen de beste wensen nog voor 2019, op naar een sportief jaar!

Hier heb ik te horen gekregen dat we definitief geselecteerd zijn voor de Regio. *\o/*

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:21

Ook de beste wensen en gefeliciteerd! Een mooi begin van 2019!

Ik ga binnenkort toch weer een wedstrijdje meepakken (ja ja, in de winter :-P) op een nieuwe locatie voor ons en verder uit de buurt. Gelukkig had een vriendin nog tijd om met de trailer te rijden.
Hopen dat er dan geen sneeuw/ijs ligt.
Baal nog steeds dat mijn vaste locatie is gestopt, maar niets aan te doen. Wil toch graag verder en dit jaar officieel M1 kunnen starten.
Onze laatste wedstrijd was trouwens in oktober :-)! Tijd vliegt!

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:39

De beste wensen! :)

Waar heb je een nieuwe locatie gevonden Alpha89? Ik heb de hoop opgegeven dat de oude wedstrijd locatie die jij bedoelt weer wedstrijden gaat organiseren, erg zonde!

Ik wil graag de 19e of 20e starten! Heb alleen nog niemand gevonden die met me mee zou willen of kunnen.

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:02

Heb meerdere locaties doorgekregen! Nog even een keuze maken en gaan inschrijven voor februari, maar het schijnt dat Tilburg, Werkendam, Rucphen, Oosteind, Papendrecht en Dordrecht fijn zijn, dus ik ga deze locaties langzamerhand allemaal af, denk ik :'). Rucphen outdoor ken ik trouwens wel, maar de ringen liggen toch iets te dicht naast elkaar, maar geen idee hoe het indoor is.

Ja, die hoop heb ik idd ook opgegeven :(!

Waar start jij? Wellicht kan ik je helpen en wie weet is het meteen een leuke locatie voor ons, haha! :-)

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:11

Rucphen ben ik ook regelmatig gestart, mijn paard stond eerst in Sprundel dus dat was nog geen 10 minuten rijden. Binnen is hetzelfde als Prinsenbeek, inrijden naast de ring.

Ik start in Prinsenbeek. Goed aan te rijden en ik vind de parkeergelegenheid, ring en sfeer altijd erg prettig :) Oosteind en Werkendam schijnen ook erg fijn te zijn maar zelf geen ervaring daar.

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:21

Ah ja, inrijden naast de ring is eigenlijk geen optie, tenzij er genoeg meters tussen zitten, maar dat zou ik dan ter plekke moeten beoordelen :p. Prinsenbeek is wel vlakbij iig!

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 22:12

Iedereen nog de beste wensen! Wij zijn vandaag op pad geweest, met 181,5 & 189,5 als resultaat. Daarna door naar de uitreiking clubkampioenschappen, waar we de prijs voor de L2 in ontvangst mochten nemen. Lange dag, maar erg leuk. Verder nog mensen op pad geweest?

robbie88

Berichten: 2086
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 01:12

De beste wensen allemaal! Op een sportief 2019.
Ik heb in dec nog 2 wedstrijden gereden. Eerste wedstrijd bij de eerste proef 189.5 eerste prijs 2e proef 186 4e .
Laatste wedstrijd ook 2 winstpunten ( kring) en in een zwaar deelnemersveld mooi in de middenmoot
Afbeelding



Nog mooie werkpunten in de proeven,en er moet nog meer kracht ontwikkeld worden, maar ook trots waar we nu zijn, ik moet echt leren mezelf minder te laten intimideren door grote namen en paarden die onwijd kunnen bewegen.. had daar in de b en l1 minder last van, maar in het l2 zit je hier toch wel veel tussen de profs..( ik rijd gewoon warmbloeden ch) schop onder mijn kont nodig

Afbeelding

L2 +8 alweer..

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 09:07

Robbie88, wat een prachtig mooi paard heb je! Die komt zo mee hoor, tussen de warmbloedjes :j

robbie88

Berichten: 2086
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:16

aaidaa schreef:
Robbie88, wat een prachtig mooi paard heb je! Die komt zo mee hoor, tussen de warmbloedjes :j


Ahh wat lief, doet ze ook hoor, het zijn echt mijn hersencellen die dat denken.. en als er dan iemand je bijnaa omver rijd eb roept wat je hier met die knol doet..zakt mijn zelfverrrouwen soms tot 0.

Ik weet dat ik er boven moet staan, en kan dat in lessen en clinics prima, maar bij het losrijden op de "grotere" wedstrijden mag ik wel wat zekerder van ons worden

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:21

Ik begrijp je wel hoor. Mijn paard ziet er wel uit als een supershiny warmbloed paard, maar heeft wat mankementjes waardoor ze net niet kan wat mensen wel van haar verwachten door haar uiterlijk. Maar daarmee kan ze nog steeds veel meer dan ik eruit kan halen haha. Ik voel me soms ook zo'n heerlijke amateur tussen al die echte dressuurdames, laat maar zeggen :=

robbie88

Berichten: 2086
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:26

aaidaa schreef:
Ik begrijp je wel hoor. Mijn paard ziet er wel uit als een supershiny warmbloed paard, maar heeft wat mankementjes waardoor ze net niet kan wat mensen wel van haar verwachten door haar uiterlijk. Maar daarmee kan ze nog steeds veel meer dan ik eruit kan halen haha. Ik voel me soms ook zo'n heerlijke amateur tussen al die echte dressuurdames, laat maar zeggen :=


Ja en we rijden allemaal onze eigen wedstrijd en voor ons pleziee, maar die hersenen maken soms vreemde kronkels.

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:27

Gefeliciteerd allemaal! :D

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:39

Wat een goeie punten komen er voorbij, gefeliciteerd!

Robbie88: wat een gaaf paard zeg, die valt wel op in de ring :)

Lena82

Berichten: 225
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Arnhem

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:07

Hoi mag ik me ook melden? Afgelopen weekend in de L2 gestart, zaterdag 169 en 178, zondag 186,5 en 181,5. Voor ons allebei de eerste x in de L2 dus ben best tevree

Dit zijn wij
Afbeelding

Afbeelding

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:17

Welkom en ook gefeliciteerd!

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:56

Welkom!