[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maysancho
Berichten: 451
Geregistreerd: 26-08-10
Woonplaats: Boekelo

Re: L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:56

Ik vind buiten starten dan weer veel fijner.

Mijne heeft ook moeite met de binnen wedstrijden. Maar we gaan jet weer proberen!

lieskehh

Berichten: 1002
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: Vlijmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:58

Ja Ravelli, vindt het vaak erg spannend, kan zijn dat die het nu al beter doet, ga het dus zeker wel proberen.
Alleen vind zelf de buitenwedstrijden ook gewoon fijner, Ravelli vindt heerlijk tussen al die paarden haha.

lina1998

Berichten: 1898
Geregistreerd: 15-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:59

Nou moet ik ook zeggen dat ik als ik gewoon rijd ook bijna altijd in de binnenbak rijd, misschien dat dat scheelt?

galopje2000

Berichten: 416
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: in het midden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:00

Jammer van je punten Billy!
Kan zelf ook niet wachten tot het indoor seizoen weer begint :o Paard heeft ook last van de pollen en heeft daarom een pollennetje op. Vind dat echt zo lelijk staan :P Wij gaan zaterdag nog 1 wedstrijd buitenrijden, en die week daarop gaan we naar binnen :)

maysancho
Berichten: 451
Geregistreerd: 26-08-10
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:01

Ik denk dat dat heel veel scheelt haha. Ik rij altijd in een buitenbak! En alleen als ik les heb in een binnenbak.

lieskehh

Berichten: 1002
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: Vlijmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:03

lina1998 schreef:
Nou moet ik ook zeggen dat ik als ik gewoon rijd ook bijna altijd in de binnenbak rijd, misschien dat dat scheelt?


Ja maar ik ook, want bij ons thuis vind de mijne de buitenbak weer eng := ja ja apart geval mja haha

Hij hecht alleen heel erg aan andere paarden, nu rij ik voortaan wel alleen wedstrijden misschien dat dat wel scheelt. Meestal moest hij alleen de binnenbak in voor de proef en zijn vriendje moest in de andere ruimte stappen dat snapte die niet

lieskehh

Berichten: 1002
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: Vlijmen

Re: L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:04

Galopje, polletnetje misschien rare vraag maar wat is dat ??

lina1998

Berichten: 1898
Geregistreerd: 15-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:04

Ik heb vandaag al binnen gestart, losrijden was wel buiten. Het voordeel van binnenstarten vind ik ook dat er geen auto's of juryhokjes staan. Althans niet waar ik start :') dat is voor meneer altijd een grote afleidingsfactor.

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2417
Geregistreerd: 07-02-11

Re: L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:05

Ik start ook graag binnen door mijn concentratie probleem

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Re: L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:11

Oooh wat leuk, ik start zondag mijn eerste L2 wedstrijd met mijn bijrijdpony tussen de paarden.
Helaas komt er een paard omdat de eigenaar te groot is en wordt ze verkocht, morgen komen al de eerste kijkers dus veel verder dan de L2 ga ik waarschijnlijk niet komen, heel jammer!

simpie94

Berichten: 835
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:11

Ik wil mij hier graag ook aanmelden! Ik ben Simone, 20 jaar oud.
27 en 28 september rijden we een tweedaagse tevens ons L2 debuut.
Vorig jaar hier ons B debuut gemaakt dus speciaal op dit concours gewacht. :P

Afbeelding
Dit is Enjoy H (Tango x Krack C) 5 jaar oude merrie.

De B en de L1 doorgevlogen. We hebben het ontzettend rustig aangedaan afgelopen jaar.
Enjoy is zelfs vandaag teruggekomen van een maand vakantie op de wei :D

Ik heb er zin in!

KellyLytsa

Berichten: 506
Geregistreerd: 04-02-08
Woonplaats: De Hoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:18

Ik wil me ook melden hier :D

Ook mijn debuut in het L2 achter de rug met onze 5 jarige Wynton merrie. Ik ben begonnen in de B en daarna wat langer in de L1 blijven hangen in verband met de selecties en kampioenschappen. Na de vakantie weer lekker opgepakt en het verloopt tot nu toe erg goed. Het achterwaarts was wel een moeilijk puntje om te leren maar verder pakt ze eigenlijk alles heel makkelijk op.

Afbeelding

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Re: L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:22

Wat leuk dit topic!
Ik meld mij ook, heb nu 9 punten in de L1 en over 4 weken heb ik weer n wedstrijd staan en hoop ik dat laatste puntje te rijden en wil ik gelijk door naar de L2. Ik wil iig dit jaar zeker nog L2 starten.
Tot die tijd lees ik mee met jullie verhalen!

x_tico

Berichten: 4188
Geregistreerd: 10-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 22:37

Ik ben vrijdag met m'n 4 jarige gestart in het L2. Fly is een hengst van Krack C. Echt mega braaf maar nog een enorme slungel. Hoe fijn en gedragen hij kan lopen, vooral galopperen. Zo slungelig kan hij ook zijn.. Dus tussen de bordjes op het gras nog niet zo'n succes. Achterwaarts kent hij ook nog niet echt.. Dus nog zat te oefenen maar wel een klein puntje gelopen. :)

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 07:28

Ik ben Anouk en ik ben 17 jaar oud, mijn paardje is een 5 jarige Houston. Omdat ik geen B mocht starten zijn we gelijk in het L1 begonnen met 4 wedstrijden waren we het L1 door, heb nu een keer of 7 gestart en nu hebben we 17 winstpunten. Hij is nu een jaar onder het zadel en een beetje een laat bloeier dus we doen een beetje rustig aan.

We hebben een opstart probleempje gehad maar we beginnen nu een combinatie te worden, maar we zijn ook pas sinds april aan het rijden.

Afbeelding

Winner91

Berichten: 897
Geregistreerd: 22-08-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 18:32

@Sannedeedee1, wauw wat een punten komen er bij jou voorbij zeg, super! En zonde dat je ging af groeten, niet meer doen hoor! Je pony draagt erg mooi.
@Lina1998, wat een knappe paardjes heb je zeg. Het zal de volgende keer vast beter gaan.
@Maysancho, jij ook al zo'n leuk paard! Gaaf idee he dat je alles zelf heb geleerd? Nette punten voor je debuut.
@Billy3105, nou ik vind zn achterhand er super onder op je foto. Knappe combinatie zijn jullie.
Jammer dat je punten tegen vielen als je gevoel zo goed was. Het blijft een jury sport. Volgende keer weer knallen!
@Galopje2000, lekker knallen nu dan nog in het L1.
@BETUWE, spannend je debuut. Waar ga je starten? Leuk paardje heb je.
@Lieskehh, gezellig dat jij je ook meld! Het andere topic is zo rustig. Jij start ook met je pony tussen de paarden he? Gaaf dat jullie zo goed gaan, ik blijf jullie fan! :)
@Remark, spannend je eerste L2 wedstrijd, heb je goed geoefend?
@Simpy94, wauw wat een gaaf paard heb jij zeg! Snap dat de B en het L1 zo snel zijn gegaan. Leuk ook meteen een 2-daagse!
@KellyLytsa, wauw wat een leuke combinatie zijn jullie. Hoe ging je debuut?

Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen. :o
Hier het debuut gehad afgelopen zondag met mn 4 jarige. Nog wel veel spanning en af en toe niet scherp aan t been. In mn middenstap dribbelde die aan, achterwaarts was twijfelend en zo had ik nog wat foutjes.

We hadden 2x 177 punten. :o

Ach, we hebben nog tot april, omdat die zo jong is mag die toch nog niet naar het M1. *D

lina1998

Berichten: 1898
Geregistreerd: 15-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:40

Dankjewel :D.
ja daarom, over twee weken gaan we weer, dan mag hij voor het eerst sinds november 2012 ( := ) weer mee op 'uit'wedstrijd omdat wedros geblesseerd is.

Jammer dat je geen winst had, foutjes der uit werken en dan komen die punten van zelf wel!
wel fijn gereden verder?

galopje2000

Berichten: 416
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: in het midden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:04

Wat een mooie paarden komen er voorbij, wauw!
Afbeelding
En dit is mijn oudje, 1.45 hoog, 19 jaar oud en zover ik weet alleen M gesprongen. Voor de rest geen dressuur. (misschien een aardige tijd terug L1 ofzo. Hij pakt dingen aardig snel op!)

lieskehh

Berichten: 1002
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: Vlijmen

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:57

Gave beestjes zie ik voorbij komen! :D

Winner, Aah wat leuk Ravelli fan hihi! Vind bailey ook echt gaaf beestje!
Nette punten gereden voor je eerste l2 debuut , super joh en dat als 4 jarige!

Vandaag gereden maar volgensmij had die spierpijn van gister springen. Morgen weer nieuwe kans

KellyLytsa

Berichten: 506
Geregistreerd: 04-02-08
Woonplaats: De Hoef

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 22:11

Winner die winstpunten komen vanzelf, hij is nog zo jong. Je hebt alle tijd :)

Mijn debuut was lekker gegaan, 2 wp en in de prijzen! Nog veel ruimte voor verbetering dus ik ben benieuwd wat we de komende wedstrijden gaan doen.

galopje2000

Berichten: 416
Geregistreerd: 30-10-11
Woonplaats: in het midden.

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 22:12

Jammer dat het rijden niet heel goed ging Lisa, idd morgen weer een nieuwe kans.
Goed gedaan Kelly! Netjes :)

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2417
Geregistreerd: 07-02-11

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 22:13

Ik heb niet gereden vandaag hem ff met Pessoa aan het werk gezet

Goedzo! Van je 2 punten :D

lieskehh

Berichten: 1002
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: Vlijmen

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 09:57

Goed bezig kelly! netjes 2 winst.

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:40

Dank je winner! Ga vandaag na zaterdag weer voor het eerst rijden dus ben benieuwd hoe het gaat :D

maysancho
Berichten: 451
Geregistreerd: 26-08-10
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 11:59

Winner91 schreef:
@Sannedeedee1, wauw wat een punten komen er bij jou voorbij zeg, super! En zonde dat je ging af groeten, niet meer doen hoor! Je pony draagt erg mooi.
@Lina1998, wat een knappe paardjes heb je zeg. Het zal de volgende keer vast beter gaan.
@Maysancho, jij ook al zo'n leuk paard! Gaaf idee he dat je alles zelf heb geleerd? Nette punten voor je debuut.
@Billy3105, nou ik vind zn achterhand er super onder op je foto. Knappe combinatie zijn jullie.
Jammer dat je punten tegen vielen als je gevoel zo goed was. Het blijft een jury sport. Volgende keer weer knallen!
@Galopje2000, lekker knallen nu dan nog in het L1.
@BETUWE, spannend je debuut. Waar ga je starten? Leuk paardje heb je.
@Lieskehh, gezellig dat jij je ook meld! Het andere topic is zo rustig. Jij start ook met je pony tussen de paarden he? Gaaf dat jullie zo goed gaan, ik blijf jullie fan! :)
@Remark, spannend je eerste L2 wedstrijd, heb je goed geoefend?
@Simpy94, wauw wat een gaaf paard heb jij zeg! Snap dat de B en het L1 zo snel zijn gegaan. Leuk ook meteen een 2-daagse!
@KellyLytsa, wauw wat een leuke combinatie zijn jullie. Hoe ging je debuut?

Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen. :o
Hier het debuut gehad afgelopen zondag met mn 4 jarige. Nog wel veel spanning en af en toe niet scherp aan t been. In mn middenstap dribbelde die aan, achterwaarts was twijfelend en zo had ik nog wat foutjes.

We hadden 2x 177 punten. :o

Ach, we hebben nog tot april, omdat die zo jong is mag die toch nog niet naar het M1. *D


Ik vind het heel gaaf en ben ook super trots op mijn paard!

Wel nette punten voor je debuut toch? Vind dat alleen altijd zulke stomme punten, doe dan gewoon die drie puntjes meer :P