Wie mag 'r al naar de regio kamp. van limburg??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ben je alles ooit kampioen geweest?

ja, limburgs kampioen
Geen stemmen
ja, nederlands kampioen
2 (22%)
ja, europees kampioen
Geen stemmen
ja, clubkampioen
3 (33%)
nee, helaas nog nooit...
4 (44%)

Totaal aantal stemmen: 9


welshcoco
Berichten: 94
Geregistreerd: 19-08-03

Wie mag 'r al naar de regio kamp. van limburg??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 22:49

Hey!
Wie mag er al naar de regio kampioenschappen van limburg ( als een of meerdere keren bovenaan gestaan hebt bij de uitslag bij selectiewedstrijden) Ik mag denk ik wel ( 1 keer 2e en 1 keer 1ste).
In de D-M1 dressuur.
Wie nog meer in welke klasse????

XXX Nishada en heofjes Cocosss!


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:51

een niet voorkomende optie: kringkampioen, diverse malen. En regelmatig op de bondskampioenschappen gestart.
Verder mag ik denk ik wel door in het B springen naar de Brabantse kampioenschappen.
Overigens ben je wereldkampioen vergeten Extreme duivel (en Brabants kampioen Haha!)

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:08

ik mag ook waarschijnlijk al naar de limburgse (dachten er dan Haha! en denk ik zelf waarschijnlijk ook Haha!)
ik ben e-b dressuur.

maar wij hebben 4 januari nog een wedstrijd,in geleen op manege katsbek,en dat is ook nog een selectie.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:45

Regiokampioenschappen dressuur of springen? Lachen
dit weekend is de laatste dressuur selectiewedstrijd en volgende week de laatste spring selectiewedstrijd.
maar met dressuur was ik 1 x 1ste en 2 x 2e, maar diegene die 2 x voor mij eindigde is over naar de Z1, dus heb ik nu 1,1,1 staan en moet morgen nog een keertje in het E-M2 dus.
Weten jullie toevallig hoe sterk/goed de M2 combinaties uit noord en zuid limburg zijn? ben zelf midden-limburg dus.
o ja en weet iemand toevallig ook of het D en E M2 samen is op de kampioenschappen of apart?
eigenlijk zou ik me ook wel in het D-B hebben geselecteerd met een 4-jarige, 1 x 2de, 1 x 1ste en morgen dan nog een selectie, maar mag geen kampioenschappen in het B rijden als ik ook M2 wil starten en dat wil ik.

en met springen was ik in x 1ste en de andere x niks, en volgende week nog 1 selectie, maar dan zal ik ook wel doormogen Lachen

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:07

beautyfull_mickey schreef:
ik mag ook waarschijnlijk al naar de limburgse (dachten er dan Haha! en denk ik zelf waarschijnlijk ook Haha!)
ik ben e-b dressuur.

maar wij hebben 4 januari nog een wedstrijd,in geleen op manege katsbek,en dat is ook nog een selectie.


uhm, volgens mij ligt de katsbek manege in Susteren en niet in Geleen Knipoog

Ik zal wel niet doormogen bij de paarden. Het is daar al een strenge selectie en ik heb maar het minimale aantal selectiewedstrijden gereden, waarbij ik er bij een eerste werd, de tweede de jury mij als allerlaatste moest plaatsen Boos! (terwijl het helemaal niet slecht ging), en vandaag weer eentje die redelijk ging (niet in de prijzen, ergens boven het midden)...

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:26

ja volgens mij is het ook Susteren maar waarschijnlijk word het dan georganiseerd door Geleen ofzo, mijn pa wilde er ook heen gaan, maar ik wilde de pony een wekeje rust gunnen, we gaan al elke week op wedstrijd.

misschien heb je geluk Suzy en mag je wel door, wie weet, maar ja je hebt het in ieder geval geprobeert en als het voor jouw gevoel goed is gegaan nou dan kan je toch ook tevreden zijn.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers