[JV] beoordeling bont paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:53

Renske20 schreef:
wat wel 1 nadeel kan zijn, maar dat hebben niet alleen bonte paarden

als ze 3 witte en 1 donker been hebben, dan kan het donkere been wat trager lijken, zeker als het een achterbeen is, dan lijkt het alsof ie wat onregelmatig loopt in bv verruimingen ofzo, maar als je dan n beetje goed kijkt dan zie je dat dat alleen maar een vertekend beeld is, en neem aan de een jury wel goed genoeg kijkt!


Ah mooi, dan heb ik voortaan ook een excuus als ik niet zulke punten rijd als ik graag wil. Mijn paard heeft drie witte benen en één zwarte. Tong uitsteken

Het ligt er toch echt aan hoe je zelf rijdt. Als je als ruiter op wat voor paard dan ook zo rijdt dat de jury niet om je heen kan, maakt het niet uit of je op een fjielanker of bonte of KWPN-er of rarebier de ring in komt. Als jij je paard ontspannen, tactmatig, schwungvol en met weinig tot geen fouten voor kunt stellen, krijg je echt je punten wel.


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:36

haha ja je hebt altijd een goed excuus!

maar n paard dat ik ken heeft 3 hoge witte benen en 1 donkere, en als die(het is RA) rechtsom op een kleine volte zit lijkt dat been trager, ivm die donkere kleur
veel 'penny-meisjes' zeggen ook oooh die s kreupel

maar goed als je gewoon goed kijkt zie je er nix aan hoor, maar bv in een middendraf, zeker in de niet zo goed verlichte binnenbak, lijkt dan been wat trager

mn volgende paard wordt er dus een met 1 donker achterbeen en 3 witte benen, heb ik ook altijd een goed excuus, hoef ik niet steeds weer wat anders te bedenken Knipoog

maar idd, gewoon een goede en ontspannen proef rijden, dan krijg je je punten echt wel, ongeacht hoe je paard of jij eruit ziet!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:17

Haha! Haha! Haha! ik zal eens een rijtje excuses neerzetten, hoeven we voortaan niet meer te denken erover *LOL*
oh, en Trammelant heeft een scheve bles, heb nog wel eens het commentaar gehad dat hij kantelde Extreme duivel
Laatst bijgewerkt door Lielle op 10-12-03 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:38

ja Q heeft ook een scheve bles, er is mij ook ooit gezegd dat t daardoor lijkt dat ie kantelt

heb dat nog nooit als smoes gebruikt, ga dat de 20e maar ns doen denk ik, dan moet ik rijden waar n paar bokkers zijn
heb k alvast een goede smoes als k weinig punten heb


(is wel n beetje offtopic inmiddels Bloos! )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:00

Ik heb ook een bonte en ik nog niet gemerkt dat ik te weinig punten heb gehad om de kleur van mijn paard.Ik krijg juist vaak positieve reacties dusss Go fot It OK dan!

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers