Nog 1 vraagje over de selectie's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Nog 1 vraagje over de selectie's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 15:05

En dit zal echt de laatste zijn. Knipoog
Ik keek net op de site en zag dus dat ik 8e sta.. Er mogen er 7 door. Boos! De laatste selectiewedstrijd kan ik niet rijden (a.s. zondag) maar ik heb er wel 3 gereden, en ik dacht dat je 3 verplicht moest rijden? (we hebben dus 4 selectie wedstrijden)
Nu zag ik op de site dat er op de 2e plaats een meisje staat met 7 punten, en maar 1 van de 3 selecties heeft gestart, en daar dus 7e was. Verder is er nog 1 meisje die maar 1 selectie heeft gereden en ook een paar die er maar 2 hebben gereden.
Tellen zij dan mee voor de regionale kampioenschappen? Want als je maar 1 selectiewedstrijd rijd is het natuurlijk makkelijker dat je minder punten hebt als wanneer je ze allemaal rijd.. Scheve mond


Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:13

Ik zou het niet weten! :s

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:21

Staat er op de site niet bij hoeveel je er moet rijden?
Want dat is per regio en kring nog weleens verschillend. In mijn kring zijn er drie wedstrijden en moet je er 2 meestarten, anders tel je niet mee voor het kringkampioenschap. Dus misschien hoef je er bij jullie ook maar 2 te rijden en dan dingt zij dus nog wel mee, aangezien er nog een wedstrijd komt. En anders is dit immers een voorlopige lijst, die wordt vast nog wel aangepast na de laatste wedstrijd.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 15:25

Zonder hun mee gerekent te hebben (ze stonden immers nog niet op de lijst toen omdat ze niet gestart hadden..) stond ik 4e, dus mocht ik door. Maar nu dus niet meer.
Wij hebben dus 4 selectie wedstrijden waarvan de 3 beste tellen. Maar of je dan verplicht 3 wedstrijden moet rijden weet ik dus niet? Zal toch wel dan.. Scheve mond

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:27

ja wel, als de drie beste tellen, moet je er ook drie gereden hebben. Dan staan deze ruiters er nog tussen, omdat het een voorlopige lijst is, waarschijnlijk, na de laatste wedstrijd komt het dan allemaal weer goed.
Hopen dat je hoog genoeg blijft staan!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:27

uiteraard moet je er dan minimaal drie starten. ZO is het bij ons in de kring tenminste altijd geweest. Zou andes mooi zijn, dan kan de winnaar van de eerste selectiewedstrijd het beste verder niet meer starten, mag je altijd door.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 15:30

Ja idd haha eigenlijk dus best een stomme vraag van mij. Knipoog Maar zat me helemaal druk te maken.. Schijnheilig

Even afwachten dus, maar degene die maar 1 selectie hebben gereden kunnen iig al uit de lijst geschrapt worden..

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 18:04

iedereen die door wil moet minimaal 3 wedstrijden hebben gereden

iedereen die er dus nu maar 1 heeft gereden kan je alvast schrappen Knipoog

van de 4 tellen de 3 beste, dyus er kunnen nog wel wat dingen totaal veranderen in de lijst, iemand die nu bv 2x 5e was en 1x laatste en komende zondag hoog eindigd, kan ineens wel dork mogen, terwijl ze nu ergens halverwege de lijst staat

maar t kan ook zijn dat jij dus een aantal plekjes naar boven schuift, en dus alsnog door bent!

maar als dat niet zo is, jammer dan, de L1 is een veel leukere uitdging dan een regio kampioenschap(komt er niet eerst een kringkampioenschap, en de besten van alle kringen gaan naar de regionale?of was dat alleen toen t nog geen KNHS was ofzo?)
maar kan me aan de andere kabnt wel voorstellen dat je graag door wil

maar als je van de zomer een beetje leuk rijdt emt eht viertal mag je ook door, er zijn namelijk niet zo veel viertallen Knipoog dus je kan echt nog wel een keer aan een kampioenschap mee doen als het deze keer niet kan, dat weet ik zeker

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 18:11

Nee er is geen kringkampioenschap meer. Als je nu 1e staat na alle selecties ben je Kringkampioen, en bij ons in de ring mogen er dus 7 door naar de regionale.
Maarja, dat is dus allemaal afwachten! Ben benieuwd. Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 18:13

heb je toevallig de link van die site, ben benieuwd hoe mn oude stalgenootjes het er af brengen de laatste tijd Haha! die rijden allemaal bij de pony's in de D en E tussen de L en de Z1, dat staat da dnek ik op dezelfde site?

hopen voor jou dat die site snel wordt bijgewerkt na zondag, dan weet je meteen of je door mag!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 18:36


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:27

he nath mag je door?
Celine vd Veer mag in de M2 door, ben superblij voor haar! zij durfde Q uit te stappen toen ze 10 was, reed Destiny in de paardenles(ze kwam amper onder t zadel uit Knipoog ) en waste Q altijd voor mij als ik wedstrijd had
samen met Tessa, die net niet door mag in de M2, wel jammer want t is tessa's laatste seizoen met haar pony
maar celine dr pony was toen ik daar nog op stal stond echt lastig, een B-proefje ging niet eens goed, 2 jaar later mag ze door in de M2 in de DE/M2 terwijl t eigenlijk een C pony is dacht ik!

maar ik ga maar ff op de site zoeken of ik jou er tussen zie staan, want heb op bokt nog nix kunnen vinden of je door mocht

weet je toevallig of kring Eersel ook zo'n site heeft?
niet dat ik door mag(sta 6e ofzo en 4 mogen er door), maar wil kijken of mn clubgenootjes enz door mogen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 10:56

Ik weet niet of kring Eersel zo'n site heeft. Knipoog
Of ik door mag weet ik ook nog niet. Die stomme site van de kring is nog niet bijgewerkt, tenminste, gister avond niet. Zal zo nog eens even kijken maar zal nog niet gebeurt zijn denk ik.
Ondertussen ben ik gewoon zenuwachtig als ik er aan denk, ik wil het weten!!!!
Ik ben zondag wel even wezen kijken bij de laatste selectiewedstrijd. Maar helaas moesten we weg voordat de prijsuitreiking begon.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 10:57

Nee, nog niet bijgewerkt. Boos!

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:23

he jammer!
hoop echt voor je dat je wel door mag!!
we horen het he?
succes ermee.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MyrtheJ en 9 bezoekers