Naam op startkaart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mama79
Berichten: 12
Geregistreerd: 05-08-19

Naam op startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-20 10:55

Hoi, Ik wil een startkaart aan gaan vragen voor onze pony bij de KNHS. Maar wil daar op haar naam veranderen. Er komt dan een veld dat je een paard bij kan schrijven en dan wordt als eerst gevraagd om de stamboek naam. Moet je daar dan de originele invullen of daar al de roepnaam want ik zie het in dat veld nergens anders terugkomen, wie weet dit?


Rex_Rolfo

Berichten: 5364
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 11:10

Startpas aanvragen op stamboeknaam of op nummer. Daarna naam veranderen naar sportnaam.


Begeleidende tekst mijnknhs:
Zoeken van een paard kan op chip- of levensnummer of op naam van het paard. Bij zoeken op naam klik op 'enter' en kies het juiste paard uit de getoonde resultaten.

Let op! Controleer de gegevens van het dier (via het informatiebolletje) voordat je naar de volgende stap gaat.

Het wijzigen van de sportnaam kan na het betalen van de startpas via het menu 'mijn paarden' en klik je op 'bewerken' achter de sportnaam.

daantjuhhh

Berichten: 26789
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 11:26

Rex_Rolfo schreef:
Startpas aanvragen op stamboeknaam of op nummer. Daarna naam veranderen naar sportnaam.


Begeleidende tekst mijnknhs:
Zoeken van een paard kan op chip- of levensnummer of op naam van het paard. Bij zoeken op naam klik op 'enter' en kies het juiste paard uit de getoonde resultaten.

Let op! Controleer de gegevens van het dier (via het informatiebolletje) voordat je naar de volgende stap gaat.

Het wijzigen van de sportnaam kan na het betalen van de startpas via het menu 'mijn paarden' en klik je op 'bewerken' achter de sportnaam.


Duidelijk :D

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Mama79
Berichten: 12
Geregistreerd: 05-08-19

Re: Naam op startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-20 11:26

Super, bedankt!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers