[HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:46

EllyC de valk blijf zo stoer! Niet een optie om vanaf volgend jaar tussen de paarden te starten?

Brittjuh97 wat een stoere pony, met idd een fijne body! Nog even de laatste puntjes binnenhalen, en dan lekker L2 starten.

LuffB leuk een trainingsweek. En snap Tuck heel goed, zal echt wel wennen zijn zo alleen op een weitje.

ukkiepuk super M2 debuut dus. En een protocol met vieren vijen zevens en achten zijn super. Dan weet je mooi waar je aan kan werken?

Sjolvir arme Heps, het is ook zulk benauwd/warm weer soms! Heel gaaf gilet heb je trouwens!

LdJ klinkt als een vreemd verhaal.. Loopt diegene dat online te verkondingen, of viavia?

Shelly21 dat ene puntje hebben jullie vast zo binnen. :D

Wij zijn sinds een goede maand weer aan het rijden, nadat ze vanaf oktober stil stond ivm blessure. Rijden gaat nu eigenlijk vrij goed, dus ik ben blij! Moeten nog een hoop spieren en conditie bij beide komen, maar ik heb er vertrouwen in.
Mijn valk hengstveulen staat te koop, dus mocht iemand nog een enorm gave opvallende zoeken voor de sport straks.. :D

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:54

Uk een mooi debuut hoor!

Absque mooi dat het weer de goede kant op gaat!

Heb me nog een dagje bij geschreven voor de Almelose ruiterdagen. Starten nu dus de maandag en dinsdag. Wel veel zin in.


Xaffier B +26 l L1 +23 l L2 +21 | M1 +8

LdJ

Berichten: 659
Geregistreerd: 04-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 11:56

absque_dubio schreef:
LdJ klinkt als een vreemd verhaal.. Loopt diegene dat online te verkondingen, of viavia?

Nee dat zei ze gewoon tegen mij, in de gang nadat ze het geld terug had van het zadel.. Later heeft ze nog gezegd dat het nieuwsgierigheid was en dat er dus meer ponygekken rondlopen ofzoiets.

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 11:59

LdJ, heeeel vreemd zeg.. :=

Shelly21, lijkt mij zo leuk Almelose ruiterdagen! Alvast heel veel plezier. :D

Ik heb nog wat foto's van het rijden van vorige week:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 15:41

Ziet er goed uit AB!

Ik ga donderdag naar country mill voor een ander zadel, ben benieuwd hoe het zal gaan!

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014

LdJ

Berichten: 659
Geregistreerd: 04-01-10

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 16:39

Zo jij kan snel terecht ukkiepuk !

En gave pony hierboven zeg!

EllyC

Berichten: 8103
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:24

absque_dubio schreef:
EllyC de valk blijf zo stoer! Niet een optie om vanaf volgend jaar tussen de paarden te starten?


Ja dat zou ook kunnen en gaan we in het begin van het jaar denk ik ook zeker doen.
Maar ja het was een projectje en eigenlijk is het project wel afgerond.
Of ik hou hem voor altijd maar dat houdt in dat andere grote projecten niet mogelijk zijn.

We hebben nog even om er over na te denken.

Shelly21 schreef:
Heb me nog een dagje bij geschreven voor de Almelose ruiterdagen. Starten nu dus de maandag en dinsdag. Wel veel zin in.

Dat lijkt me ook nog een x leuk om te doen maar dan wel graag weekje met mooi weer. {:}

W-Mellaer's Wamailin M (6, jeugdkampioen Belgie connemara, drachtig van Bon Coeur B, 2024), Bon Mailin EC (1, te koop), Indy (20) B ruin en Vip (22) Z2 dressuur met 2 amazones)

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:11

absque_dubio Zeker!, ben erg blij met haar. overigens ook echt een karakter van goud dus ik vind persoonlijk dat ik erg veel geluk heb :') maar wie vind dat niet van zijn eigen pony/paard := Ja ik heb een stille hoop dat ik nog 1 wedstrijd hoef, maar aangezien het de eerste sinds lange tijd is maak ik er wel 2 van _O-

Hmm, zo te zien zitten we ook ongeveer in het zelfde schuitje, alleen heb ik bij Fay dr spieren en een beetje conditie weten te behouden.! hopelijk gaat het snel beter.
helaas komen hier geen paarden meer bij, of ik moet ineens verzinnen om Fayah te laten dekken.

Wat voor stamboom heeft jou paardje eigenlijk? hij lijkt verdacht veel op mijn oude pony, Indienna Summer haar vader is di caprio du Bois.

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 08:29

ukkiepuk jue komt vast met een fijn zadel thuis!

EllyC, ik snap wat je bedoelt. Dan wordt het keuzes maken. Heel begrijpelijk als je hem dan tzt te koop zet. Ik wil hem wel even lenen om een Z proef mee te rijden dan hoor? :Y)

Brittjuh97 jullie ook lang eruit gelegen door blessures? Balen is dat he..
Passion heeft vanaf oktober boxrust gehad, en in april dan een veulen. Sindsdien komt ze ook weer echt buiten. Vind het nog alles meevallen, als je nagaat dat ze 6 maanden compleet stil heeft gestaan, en een veulen eruit gepoept heeft. :')
Passion is een Heitrak's Marvin uit een Aester El Nino merrie, het veulen wat nu te koop staat is van Cassanova du Bois. En dan heb ik nog deze (nu 2 jarige) merrie van Goldstar du bois:
Afbeelding
Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:43

absque_dubio schreef:
ukkiepuk jue komt vast met een fijn zadel thuis!

EllyC, ik snap wat je bedoelt. Dan wordt het keuzes maken. Heel begrijpelijk als je hem dan tzt te koop zet. Ik wil hem wel even lenen om een Z proef mee te rijden dan hoor? :Y)

Brittjuh97 jullie ook lang eruit gelegen door blessures? Balen is dat he..
Passion heeft vanaf oktober boxrust gehad, en in april dan een veulen. Sindsdien komt ze ook weer echt buiten. Vind het nog alles meevallen, als je nagaat dat ze 6 maanden compleet stil heeft gestaan, en een veulen eruit gepoept heeft. :')
Passion is een Heitrak's Marvin uit een Aester El Nino merrie, het veulen wat nu te koop staat is van Cassanova du Bois. En dan heb ik nog deze (nu 2 jarige) merrie van Goldstar du bois:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]


Waarom heeft Passion bosrust gehad dan? Wel fijn dat het nu beter gaat en ze weer lekker naar buiten kan!

Wat is die merrie leuk <3 <3 <3

Ja Fayah heeft Bronchitis. en in de winter heeft ze soms een hele heftige aanval wat maanden vol kan houden, hopen dat dat volgende winter niet gebeurt! en zelf heb ik iets in mijn schouder wat echt niet goed ging.

Du bois zijn fijne pony's. Fayah haar vader Don carino du bois.
Als veulen met haar moeder:
Afbeelding

LuffB

Berichten: 1298
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:30

Sorry dames, ik zal straks even bijlezen en een reactie op iedereen plaatsen.

Ik wilde even laten weten dat voor degene die graag zouden willen springen met hun pony maar dit niet tussen de paarden willen doen qua afstanden en hoogtes, ik heb met de hunter jumping equitation (hje) in Nederland contact gehad en ze gaan 7 juli een rubriek uitschrijven voor volwassenen met hun D pony. Op deze wedstrijden wordt er of gekeken naar hoe het paard springt (de hunter klasses) of naar hoe de ruiter het paard door het parcours begeleidt (de equitation klasses). Geen snelste tijd of foutloos dat telt, maar de manier van springen en na rijden die belangrijk wordt beschouwd.
Dus dan hebben we toch eindelijk een soort van volwassen pony springers rubrieken :D

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

Larissajulia

Berichten: 1506
Geregistreerd: 05-05-14
Woonplaats: Oudehaske, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:23

Ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen, maar wat klinkt dat springen leuk zeg!!!

Hier minder nieuws... vorig jaar september kreeg Larissa een blessure aan haar hieven. Sinds 4 maanden nu is dat weer helemaal over, maar om 11 uur hebben we weer een afspraak bij de kliniek... sinds vorige week vrijdag begon ze een beetje apart te lopen, heel kort op alle benen. Vandaag dus maar even laten kijken wat er met haar aan de hand is.

Hier dan nog maar even een foto waar ik wel heel blij mee ben, ze begint zichzelf steeds meer te dragen :D Afbeelding

Old Avenue's Larissa ---- L1 dressuur + 21 pr: 204 ---- B springen + 3 pr: 78,5 stijlpunten [o]

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 20:36

Brittjuh97 ze had een check ligament blessure. Gelukkig gaat het nu de goede kant op.
Wat houdt zo'n aanval dan in? Moet ze dan constant hoesten of?

LuffB super leuk zeg voor de springers! Ik hoop dat er een hoop aanmelden, zodat ze dat vaker gaan doen.

Hoe was de afspraak met Larissa? Alles oké?

Nog wat recente foto's van Mn 2 jarige. Zo verliefd op haar :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

ambre

Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 22:01

Wat een leuk 2 jaartje!Die van mij begint ook op een echte poown te lijken.

Zo’n rubriek bij het springen voor ponies is wel echt leuk!

Brittjuh:24/7 buiten geen optie?

Nog een zadel gekocht Ukkepuk?
Ik wil voor mijn 4 jaartje ook graag een goed zadel laten aanmeten maar beter nog even een jaartje wachten.Gelukkig heeft hij een hele makkelijke rug en heb ik prima zadels om mee te rijden.

Ik ben nog steeds zoooo blij met mijn Yellow!Pas bij de tandarts geweest en zijn wolfstandjes bleek hij met wisselen al verloren te hebben dus voor zijn rommelige aanleuning moest ik opzoek naar een ander bit.Zijn lijf had ik ook al laten checken.
Nu heb ik een indrukwekkende verzameling bitten maar toen ik op de Trust flexi soft stang van mijn zus reed liep hij toch wel heel fijn.
Uiteraard weer geen bit van 2 tientjes maar vooruit.Wat een verschil zeg!
Nu beetje rustig doorwerken en volgend voorjaar wil ik endurance gaan starten.

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 22:15

LuffB Oh klinkt erg leuk! helaas is dat voor mij niet weg gelegd :')

Larissajulia Oh jeetje dat is indd minder! Hoe is de afspraak gegaan?

absque_dubio Nja ze klinkt erg vol, hoest/kucht veel soms indd aanvallen, komt veel snot uit haar neus etc etc, net alsof je zelf erg verkouden ben maar dan nog even wat erger!!! conditie gaat hierdoor ook achteruit, ze heeft soms een pompende ademhaling. dus een behandelplan opgesteld door een da speciaal gericht op paarden, die ook accunpuntuxur doet en helemaal los masseren enzovoort, dit help heel erg goed!! aankomende winter willen we op speciale kruiden over gaan en als t nodig is zelfs op pufjes. en we hebben een tijdje een bepaald trainings schema gehad, bv: 7 dagen 30 min lang en laag longeren daarna longeren en of rijden, Stap en draf mag onbeperkt omdat dat niet te lastig is met ademhalen, Galopperen mag helemaal niet of 2/3 rondjes beide kanten en ga zo maar veder. gelukkig kunnen we nu alles weer, alleen galopperen sla ik eigenlijk altijd wel over.. ben nu voornamelijk bezig met conditie weer goed op peil hebben en haar dikke buik er af trainen. ik pak haar 2x in de week en als ik nog tijd over heb vaker en mijn bijrijdster ook 2x.

Die 2 jarige is ook echt super leuk!! <3

ambre zodra het weer het toe laat staan ze inderdaad 24/7 buiten, ze heeft dan beschikking tot: paddock, groot stuk stenen, buiten stallen waar niks in ligt en als wij het land open zetten kunnen ze ook op het land. ze hebben echt heel veel beweging mogelijkheid dan.

in de winter is het wel weer een ander verhaal, zolang het weer het toe laat staan ze dan buiten, dus begin van de winter en eind van de winter gaan ze vaak pas rond 22.00 naar binnen of net wanneer ik thuis kom van mn avond dienst. en dan komen ze vaak tussen 6.00-9.00 weer buiten. maar zodra het echt winter is gaan ze tussen 17.00-19.00 naar binnen tot +- 6.00-9.00 en staan ze binnen als het echt heel hard regent..

Haar hooi weken we al, en we zorgen eigenlijk dat er op stal iedere dag goed geveegd, gemest etc etc word. en dat doen we niet als zij er bij is. aan komende winter wil ik een soort menthol spray ook proberen, weet nog niet hoe dat nou precies werkt maar mijn collega gebruikt het ook altijd bij een van haar paarden.

Wat fijn dat je nogsteeds zo blij bent met yellow! ach een duurder bit en wel lekker kunnen rijden maakt niet uit toch? heel veel succes met trainen!!

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:05

AD, leuke pony's heb je jong en oud!
Thanx, gilet is erfenis van mijn moeder (jaren in de kast gehangen.. zij had hem al jaren en ze is alweer... 17 jaar geleden overleden.... maar bijna nooit gedragen, was voor de chique <3
0 ) die ik vorig jaar uit de kast had gevist voor een WE wedstrijd en aangezien zomertenue nu mag, vond ik deze wel apart daarvoor. En vond iets langer gilet wel beter staan dan korte (rij bij de WE met Toobs met korte gilet, dit roze gedoe vind ik te Hepserig :Y) )

LuffB schreef:
Sorry dames, ik zal straks even bijlezen en een reactie op iedereen plaatsen.

Ik wilde even laten weten dat voor degene die graag zouden willen springen met hun pony maar dit niet tussen de paarden willen doen qua afstanden en hoogtes, ik heb met de hunter jumping equitation (hje) in Nederland contact gehad en ze gaan 7 juli een rubriek uitschrijven voor volwassenen met hun D pony. Op deze wedstrijden wordt er of gekeken naar hoe het paard springt (de hunter klasses) of naar hoe de ruiter het paard door het parcours begeleidt (de equitation klasses). Geen snelste tijd of foutloos dat telt, maar de manier van springen en na rijden die belangrijk wordt beschouwd.
Dus dan hebben we toch eindelijk een soort van volwassen pony springers rubrieken :D


De wat???!?!? nooit van de HJE gehoord, waar is het? En hoe hoog gaan ze dat zetten en zijn E- pony's ook welkom?

Britt, belangrijkste is inderdaad niet buiten adem werken en aanpassen huisvesting / voeding... lastig hoor, ken het probleem Sjol heel lang max 1 proef mee kunnen starten vanwege luchtwegproblemen, toen gelukkig andere stal gevonden die container buiten met uitloopje met vlas, terwijl ze op vorige stal ook al op vlas stond en ook al voordroog at, maakte dat toch het verschil! Gewoon endurance met prachtige waarden kunnen gaan rijden! Hoeste ten tijde van haar problemen overigens zelden en nooit snot uit neus gehad, maar dat is niet raar veel paarden slikken de prut uit hun luchtwegen gewoon door.


Larissajulia schreef:
Ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen, maar wat klinkt dat springen leuk zeg!!!

Hier minder nieuws... vorig jaar september kreeg Larissa een blessure aan haar hieven. Sinds 4 maanden nu is dat weer helemaal over, maar om 11 uur hebben we weer een afspraak bij de kliniek... sinds vorige week vrijdag begon ze een beetje apart te lopen, heel kort op alle benen. Vandaag dus maar even laten kijken wat er met haar aan de hand is.

Hier dan nog maar even een foto waar ik wel heel blij mee ben, ze begint zichzelf steeds meer te dragen :D [ [url=m/amlcLd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oei dat is minder fijn nieuws, hoe ging het met nakijken vrijdag?

Trots op Heps… 8-) <3 Vorige week sprong ze zowel Links als Rechts een vliegende wissel, wel ehhh groooooottt :') en die van links naar rechts zal wel toeval zijn geweest gok ik zo, maar ze deed hem dus meteen gestopt met rijden, was toch al wel klaar.
Zwarte gaat ook fijner lopen en moet me dus gelukkig mens voelen eigenlijk, aangezien ze met bijna niet gereden worden toch verbeteren... (rij nu al bijna helemaal niet meer). Wel fijne bijrijders en echt mega complimenteuze instructrice :+ :Y) }> Zwarte werd uitgemaakt voor dikke zwarte worst.. toen iemand anders hem reed (daar liep ie nogal uit elkaar, maar dat zal mij een worst wezen, ben allang blij dat er iemand op rijdt als ik niet kan die niet in zijn mond zit te harken en enigszins fatsoenlijk kan zitten, loopt ie er in ieder geval spekjes af.) Bijrijder 2 doet het ook heel leuk op Toobs! Oke zit nog wel werk in voor haar, maar heh! voor iemand die niet van origine paardrijden met de paplepel ingegoten heeft gekregen en nog niet eens zolang en vaak rijdt, vind ik het knap!

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

saskiaojan

Berichten: 7233
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:23

Komt even binnen stuiteren ..... Vandaag M2 debuut, nog lang niet klaar voor, vd week pas begonnen met de travers en keertwendingen voor t echte, maar we hadden gewoon 180 en 177 punten.... Dus officieel M2 met mijn guppekop!

@ambre dat bit heb ik ook! Superfijn en echt zijn geld waard!
@sjol knappe stekkies heb je!
@de rest.... Wat heeft iedereen toch knappe pony's!

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:56

saskiaojan schreef:
Komt even binnen stuiteren ..... Vandaag M2 debuut, nog lang niet klaar voor, vd week pas begonnen met de travers en keertwendingen voor t echte, maar we hadden gewoon 180 en 177 punten.... Dus officieel M2 met mijn guppekop!

@ambre dat bit heb ik ook! Superfijn en echt zijn geld waard!
@sjol knappe stekkies heb je!
@de rest.... Wat heeft iedereen toch knappe pony's!


Gefeliciteerd!! Nu echt M2

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:01

Sjolvir ja indd, rij haar ook echt niet buiten adem, gelukkig ken ze al weer veel aan en kan ik gewoon weer beginnen met wedstrijden ( ben ik even blij dat ik nog niet de L uit ben ) maar natuurlijk wel tot hoever zij het aan kan, stel ik heb mn 1e proef gereden en ik merk dat ze pompt ga ik de 2e niet doen. zo hebben we vorig jaar de kampioenschappen af gezegd. ik vind haar gezondheid belangrijker dan mijn plezier in de wedstrijden.
Zij liet het gelukkig lopen en hoesten het ook eruit zeg maar, maar af en toe slikte ze het indd door..
Ik vind het indd erg lastig qua voer enzovoort. ook omdat ze af en toe uitbreekt en lekker gaat snoepen :=

saskiaojan Gefeliciteerd!!!

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:20

Ambre wat leuk om endurance te willen starten. Heb je dat al eerder gedaan? En fijn zeg dat je hét bit hebt gevonden, kan echt een opluchting zijn he.

Brittjuh97 lijkt me best lastig zoiets zeg. Jij zal natuurlijk inmiddels niet meer anders weten, maar klinkt nog als een behoorlijk georganiseer. En dat is paarden houden zonder 'klachten' al!

Sjolvir, ik wil wel foto's van je gilet te poown zien! Al denk ik dat het bij Toobs ook prachtig zal staan. :+:
Hoe oefen jij de wissels? Wij zullen straks ook weer moeten gaan oefenen met de wissels, drama. _O-

saskiaojan gefeliciteerd! Heerlijk gevoel he, officieel een klasse hoger zijn. :D Nu lekker verder trainen voor de dikke winstpunten!

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:38

absque_dubio schreef:
Ambre wat leuk om endurance te willen starten. Heb je dat al eerder gedaan? En fijn zeg dat je hét bit hebt gevonden, kan echt een opluchting zijn he.

Brittjuh97 lijkt me best lastig zoiets zeg. Jij zal natuurlijk inmiddels niet meer anders weten, maar klinkt nog als een behoorlijk georganiseer. En dat is paarden houden zonder 'klachten' al!

Sjolvir, ik wil wel foto's van je gilet te poown zien! Al denk ik dat het bij Toobs ook prachtig zal staan. :+:
Hoe oefen jij de wissels? Wij zullen straks ook weer moeten gaan oefenen met de wissels, drama. _O-

saskiaojan gefeliciteerd! Heerlijk gevoel he, officieel een klasse hoger zijn. :D Nu lekker verder trainen voor de dikke winstpunten!



haha het is inderdaad best veel, mijn zus mag ondertussen niks meer door haar zwangerschap, af en toe zou ik willen dat ze op een pension stal stonden en niet aan huis _O- maar nu heb ik wel alles zelf onder controle met hoe ik alles wil. en gelukkig hebben we nog 2 bijrijders die erg veel mee helpen momenteel.

Fayah heeft dit nu 2 jaar denk ik, en ik rommel met mn arm al 3 jaar dacht ik dus telkens als ik last kreeg een haar stil moest zetten was voor haar ook goed omdat toen haar bronchitis erger werd.

en vandaag zag ik weer 2 slijmpropjes op dr hoef en was ze voor het rijden flink aan het hoesten.. ik hield mn hart al weer vast.. maar niks aan de hand de les ging top!!
Afbeelding

julhan99
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:20

Gewoon lekker doen. Goed lopen is goed lopen of je nu een paard of pony hebt. En laat je niet afleiden door de paardenbling. Lekker je eigen ding doen

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:24

Saskia gaaaf! Gefeliciteerd!

Sjolvir knappe hepsie! Ben heel benieuwd als jullie straks weer starten.

Britt gelukkig een fijne les kunnen rijden!

Ik heb maandag en dinsdag gestart op de Almelose Ruiterdagen. Was hele leuke ervaring en ga volgend jaar zeker weer. Misschien nog wel meer dagen. Maandag hadden we 2 proeven en gisteren 1. Met 2 winst in huis gekomen dus tevreden. Betekend dat we M1 startgerechtigd zijn! Was mijn doel en stiekem ook wel een droom en die is nu gewoon uitgekomen!

Heb een paar leuke foto’s die ik met jullie wil delen. Ik denk dat ik nog een topic ga maken!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Xaffier B +26 l L1 +23 l L2 +21 | M1 +8

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:04



Xaffier B +26 l L1 +23 l L2 +21 | M1 +8

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:32

Shelly21 Ja zeker, had echt al zoiets van AAHHH NEEE NIET ALWEER!! maar dat mag ik niet te vroeg gaan roepen _O-
Wat leuk! Gefeliciteerd en veel succes in de M1!
Bij Fayah doen die dagen het ook altijd goed, paar jaar geleden met Fayah mee gedaan aan outdoor beukers en toen 3 van de 4 dagen gestart en 8 winstpunten mee naar huis genomen.. achteraf baalde ik dat ik niet nog een 4e dag gestart was want dan had ik nog de Allround prijs gewonnen ook ( Diegene die de meeste punten heeft wint dat dan ook nog, ik scheelde 73 punten met haar |o )
Leuke pony heb je ook!!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mitch_Beauty en 12 bezoekers