[HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
mooney

Berichten: 7763
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:28

Ik heb vooral lange benen, maar die knoop ik gewoon achter mijn oren :') Dus dan lijk ik weer een lang bovenlichaam te hebben.


Netje

Berichten: 2993
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:43

Mijn dochter Sara start met Luca tussen de paarden. Geen probleem hoor. Ze is pas een paar keer gestart en heeft inmiddels bijna de punten voor L2, maar gewoon niet genoeg tijd om op wedstrijd te gaan door haar studie. Inmiddels is hij nl. al veel verder klaar :D


Afbeelding


Haar instructrice rijdt met haar pony tussen de paarden en heeft inmiddels al mooie punten gehaald in de Intermediair I *\o/* *\o/*

Lieve, lieve Kiek; 10 jaar, veel te kort, maar wat hebben we van je genoten! Rust zacht mooi prinsesje van ons :-(
[ITP] Mijn gouden palomino vriendje Luca S op het strand!
[ITP] Mijn nieuwe kanjer Luca S!
[ITP] Palomino Luca S in de sneeuw !

Urielle

Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:47

Nicole schreef:
Wat ik zo vervelend vind bij me zelf is dat ik een ''lang'' bovenlijf heb en korte benen is nogal vreemd gezicht :')

Heb ik ook maar op een groot paard staat het net zo raar.
Mijn merrie is 1.74 en heeft veel body, daarop ben ik net zo'n verdwaalde kabouter met die korte pootjes :=

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

Odysseus

Berichten: 22472
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:32

Netje schreef:
Mijn dochter Sara start met Luca tussen de paarden. Geen probleem hoor. Ze is pas een paar keer gestart en heeft inmiddels bijna de punten voor L2, maar gewoon niet genoeg tijd om op wedstrijd te gaan door haar studie. Inmiddels is hij nl. al veel verder klaar :D


[ Afbeelding ]


Haar instructrice rijdt met haar pony tussen de paarden en heeft inmiddels al mooie punten gehaald in de Intermediair I *\o/* *\o/*



Luca <3 Blijf ik zo'n gave bok vinden :D

En Special van Nicole natuurlijk ook.... <3


Leuk om ieders verhalen te horen!!!!
Over wedstrijdoutfit: Ik zou graag in het donkerblauw starten. Donkerblauw jasje, donkerblauwe CO cap, donkerblauw dekje, zwart tuig en zwarte laarzen.

S_uus

Berichten: 18981
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Hengel , een stukkie fietsen van me pony af

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:38

Dit is mijn outfit, jasje heb ik nog niet zo heel lang dus blijft no wel ff :j
Afbeelding

Afbeelding

Asra ♥♥ L2 + 22 || M1 + 7 <3 S_uus @ [RIJ-ITP] Asra na 2 jaar weer eens op bokt.
Profiel vernieuwd 17-11-2012 Mijn werk nu ook op FaceBook https://www.facebook.com/pages/Suus-Fot ... 533?ref=hl
10-03-2015 Djaga star in heaven ;(
Nouschka mijn vechtertje!! 31-12-06 ;(

Luf_Midnight
Berichten: 3534
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Hoorn

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:41

ik ga ook vanaf januari starten met me Dpony in de L2 en met me Epony in de B

:+:Calistha, Midnight, Serai, Yindi :+:

S_uus

Berichten: 18981
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Hengel , een stukkie fietsen van me pony af

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:44

Succes`!

Asra ♥♥ L2 + 22 || M1 + 7 <3 S_uus @ [RIJ-ITP] Asra na 2 jaar weer eens op bokt.
Profiel vernieuwd 17-11-2012 Mijn werk nu ook op FaceBook https://www.facebook.com/pages/Suus-Fot ... 533?ref=hl
10-03-2015 Djaga star in heaven ;(
Nouschka mijn vechtertje!! 31-12-06 ;(

mooney

Berichten: 7763
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:49

Ik startte eerst in het grijs met zwart, maar heb afgelopen weekend een lichtblauw jasje gekocht :')
Nu kijken of ik met zo'n fel jasje de ring in durf

@S_uus: Mooie kleuren zo! Jasje is ook erg gaaf


Odysseus

Berichten: 22472
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:00

Mooie combi met dat bruin Suus, staat goed bij je pony!

Nicole

Berichten: 8144
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:06

Netje schreef:
Mijn dochter Sara start met Luca tussen de paarden. Geen probleem hoor. Ze is pas een paar keer gestart en heeft inmiddels bijna de punten voor L2, maar gewoon niet genoeg tijd om op wedstrijd te gaan door haar studie. Inmiddels is hij nl. al veel verder klaar :D

[ [url=http://i190.photobucket.com/albums/z74/nllabru1/Luca%20S/CIMG3099_zps45b5bb77.jpg]Afbeelding ][/url

Haar instructrice rijdt met haar pony tussen de paarden en heeft inmiddels al mooie punten gehaald in de Intermediair I *\o/* *\o/*


Luca <3 Mannetje die altijd nog speciaal plekje in mijn hart heeft <3

@S_uus mooi jasje!
Ik ben erg aan twijfelen. Ik ga waarschijnlijk voor zwarte lak laarzen met witte stiksel en houtlook zool, dan wil ik eigenlijk 2 jasjes :') een zwarte met veel witte accenten en een jasje zelfde kleur als special (maar dat gaat best moeilijk worden denk ik) met witte en zwarte accenten. Zadel met lak lepel met bling steentjes en witte stiksel en rondgenaaid lak hoofdstel met bling frontriem en waarschijnlijk samshield cap.. Jaja al helemaal uitgedokterd nu geld nog en nog starten :Y)

Odysseus

Berichten: 22472
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:09

_O- Zeg doe mij ook effe een stekkie van die geldboom Nicole :))

Nicole

Berichten: 8144
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:12

Focussed schreef:
_O- Zeg doe mij ook effe een stekkie van die geldboom Nicole :))


Die boom is al lang dood :') en mijn schip zinkt elke keer voor de haven en het opduiken helpt helaas ook niet -O-

Odysseus

Berichten: 22472
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:23

Hè balen hihihi. Ik doe het ook wel allemaal redelijk "budget"....

Om een idee te geven, dit is mijn jasje. (o.a.) Gekregen als betaling in natura, was origineel €160:
Afbeelding

Kentucky witte rijbroek..... Van €180 voor €35,- in de sale :=


En al een vereniging gevonden die maar €10,- per jaar kost.... :') :')

Urielle

Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:58

Ik ben van bruin/offwhite teruggegaan naar zwart/wit (ik had voor elk paard een aparte set maar die goede tijden zijn voorbij helaas) en heb gewoon een regulier colbertje verbouwd, biesjes aangenaaid etc. Kostte me 30 Euro en een beetje tijd :=
Mijn witte rijbroek is van EJ uit een aanbieding of met stickers ofzo.
Momenteel rij ik met kunstleren rijlaarzen (Horka Donna) maar daarvoor moeten weer Lipica's komen, alleen nu echt even ontzettend geen geld voor.

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

onley

Berichten: 9274
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: waldfeucht-bocket(duitsland)

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:58

stipje ik wil hier even meelezen

:+:B'jay :+:
B'jay B+8 L1+1
Lexie.❤️

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:00


Odysseus

Berichten: 22472
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:03

Urielle schreef:
Ik ben van bruin/offwhite teruggegaan naar zwart/wit (ik had voor elk paard een aparte set maar die goede tijden zijn voorbij helaas) en heb gewoon een regulier colbertje verbouwd, biesjes aangenaaid etc. Kostte me 30 Euro en een beetje tijd :=
Mijn witte rijbroek is van EJ uit een aanbieding of met stickers ofzo.
Momenteel rij ik met kunstleren rijlaarzen (Horka Donna) maar daarvoor moeten weer Lipica's komen, alleen nu echt even ontzettend geen geld voor.



Ben wel héééél benieuwd naar je zelfverbouwde jasje!! Mijn vriend vroeg zich ook al af of we niet voor €50,- een jasje konden kopen bij de Zara :))

Ik heb nu nog oude Petrie's waar ik gewoon mee rij (7 jaar oud en destijds al tweedehands overgekocht, en wel echt aardig afgereden) en heb een paar leren Mondoni laarzen gekocht voor de net (€125,- met korting).

Gaaf jasje Annash, heel apart met die paarse rand!!

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:06

Thanks, irl vind ik hem nog toffer. De mouwen lopen aan de zij/achterkant iets schuin op in een boog, dus het is geen strakke rand! De piping op de zakken is ook paars, net als de Swarovski-knopen. :D

Ik heb bijpassende oorbellen en ook het logo op mijn dekje van Boutique Hippique is paars. Misschien laat ik op het dekje wel een paarse bies zetten, moet ik nog even zien. Dekjes zijn nog in de maak namelijk :-) Wel gaaf op mijn palo straks.

Urielle

Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:22

Mooi Shanna!
Ik dacht idd ook al laatst dat ik beter eens aan een kort jasje kon, tot dusver heb ik dat gemeden omdat ik dan bang ben voor het grote-kont-effect maar te paard vind ik dat eigenlijk zo bij anderen wel meevallen.

Voor een foto van mijn jasje ga ik iemand van het weekend een keer de camera in handen moeten stoppen. Bij de KNHS ben ik steeds alleen, maar zondag is het LRV dus als ik een clubgenoot tref kan die dat vast wel even doen.

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:23

De truc is om een jasje te kopen dat níet boven je billen valt - dan krijg je inderdaad wel een groot achterwerk / of het wordt benadrukt. Die van mij valt halverwege. Er overheen is te lang, erboven is te kort. Ligt natuurlijk ook een beetje aan je eigen postuur (zoals je kunt zien heb ik weinig taille), maar halverwege je billen is vaak een goede graadmeter!

Urielle

Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:26

Ik heb ook weinig taille. Na mijn derde kind is de taille wel iets meer aanwezig geworden maar dat is omdat mijn heupen NOG breder geworden zijn :roll: dus dat is niet in positieve zin hahaha.
Ik ben benieuwd want ik wil binnenkort nog eens een ander jasje.

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

Netje

Berichten: 2993
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:36

Nicole schreef:
Ik hoop in 2014 ook met mijn pony tussen de paarden te kunnen starten :D


Gewoon even als vraagje: om een hengst in de dressuur te mogen starten, moet je toch met een andere paard/pony L1 +1 geweest zijn in de dressuur? Heb eigenlijk geen idee hoe dat zit :o Maar dat heb je waarschijnlijk wel een eerder met een ander paard gereden neem ik aan !

Lieve, lieve Kiek; 10 jaar, veel te kort, maar wat hebben we van je genoten! Rust zacht mooi prinsesje van ons :-(
[ITP] Mijn gouden palomino vriendje Luca S op het strand!
[ITP] Mijn nieuwe kanjer Luca S!
[ITP] Palomino Luca S in de sneeuw !

Urielle

Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:39

L2 zelfs OF L-springen

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:40

L2 met winst zelfs, en je moet minimaal 12 jaar oud zijn (pony's) en 14 bij de paarden. Maar dat is hier het probleem niet. :P

(Ik heb ook al een hengst gestart en mijn pony is tevens ggk hengst, hopelijk april 2014 op wedstrijd in de L.)

Odysseus

Berichten: 22472
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:44

Annash schreef:
De truc is om een jasje te kopen dat níet boven je billen valt - dan krijg je inderdaad wel een groot achterwerk / of het wordt benadrukt. Die van mij valt halverwege. Er overheen is te lang, erboven is te kort. Ligt natuurlijk ook een beetje aan je eigen postuur (zoals je kunt zien heb ik weinig taille), maar halverwege je billen is vaak een goede graadmeter!


Wow, wist niet dat hier hele theorieën over zijn. Ik heb maar wat uitgezocht, wel een lang jasje, valt erg slank. (Scheelt, heb maat 34-36 en aardig taille, dus als er enige snit in het jasje zit valt het al snel mooi).

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers