[HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 03:46

XRuby_SymmyX schreef:
Dat zeker maar er zijn er zoveel in mijn omgeving. Hoe weet ik wie de best is :(

Beetje rondvragen naar ervaringen.En de algemeen bekende zoals Rodinde, Ellen en Giselle Bartels kun je altijd proberen.

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 19:20

Afgelopen zaterdag ben ik stiekem op wedstrijd geweest, donderdag nog opgegeven, proeven niet meer kunnen oefenen, maar gewoon gereden! Ik moet nog B starten dus dat durfde ik wel aan, met resultaat! Mijn doel was om Anna voorwaarts te houden in de proeven, wat lukte en ik dus al heel blij mee was. We hebben 188 en 191 punten behaald, wat betekend dat ik nog maar 1 wp hoef om L te starten :):)

Afbeelding

Zondag nog een proefgerichte clinic gereden in de klasse L1, het voorwaartse was er iets af door de wedstrijd van de vorige dag, maar alsnog 182 punten bij elkaar gereden. Na de tijd wat aan de slag om dingen te verbeteren, waardoor ze ook heel fijn begon te lopen! <3

Afbeelding

<3 Anastacia <3
New Forest pony van 15 jaar oud
Dressuur: B + 9

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 09:00

Gefeliciteerd Afkepieteke!Al een wedstrijd in de planning?

Ik ben met het Stipje naar de Almelose ruiterdagen geweest.Geheel zonder verwachting want had hem alleen een keer onderling gestart.
Maar wat een werkertje is dat zeg!Mocht 8 winstpunten, 1x een gedeelde 2de prijs en een 1ste prijs mee naar huis nemen in de M1.

Afbeelding
Afbeelding

Hij werd wel een beetje moe gedurende de week maar is enorm gegroeid.En ik blijkbaar ook want op dag 1 kreeg ik nog een 6 voor houding en zit en vrijdag een 8 :P

https://www.facebook.com/10000246187413 ... &sfns=xmwa