[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 12:43

Hey Hallo Bokkers !

Ik wou even met jullie mededelen dat ik 14 September 2013 mijn L1 debuut heb gehad in Voerendaal. :)

( ik weet een hele late topic maar ik was de laatste tijd alleen maar bezig met school , mijn paard en mijn nieuw bijrijdpaard :D )

We dachten eerst dat ze het zouden aflassen ivb met de harde regen maar gelukkig hadden ze dat niet gedaan.
Tijdens het inrijden liep ze super ontspannen en ging ik dus met een goed gevoel de proef in !

Tijdens de proef liep ze ook heel erg fijn , bijna geen foutje :D

Ik had al goede reacties gekregen en ook mijn eigen gevoel was heel erg fijn.

Uiteindelijk was ik ex eco 4de met 2O2 punten :D Ik was heeel erg trots en nog steeds !
Daarom leek me dit leuk om met jullie te delen en nu sta ik dus L1+2. #happy

Aankomende vrijdag heb ik weer concour te Beek en hopelijk gaat het net zo goed als in Voerendaal :j

Mijn vraag aan jullie : Hoe gaan de concours bij jullie ??

Greetz Cheyenne :wave:
Laatst bijgewerkt door Urielle op 10-11-15 18:07, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: HK tag toegevoegd

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]


anke_e

Berichten: 191
Geregistreerd: 10-08-11
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 07:46

Hallo,

Wat leuk en goed zeg *\o/* +:)+ !
goed begin is het halve werk, zeggen ze altijd!

Ik ben begin van het outdoorseizoen L1 gestart. en bij mij ging het in het begin ook heel hard, in de eerste 3 proeven 6 winstpunten. Helaas kreeg ik na de tijd een dipje, en dit kwam mede door mezelf. De eerste paar proeven ging zo goed dat ik zelf beetje het liet afweten. Toch bleef me paard wel braaf lopen en behaalde vaak wel een winstpunt. In augustus ben ik alleen op de regio kampioenschappen gestard (met ook een tegenvallend resultaat). we zijn toen pas weer in september gestart en daar waren we beide weer de oude! gewoon weer 2 wp scoren in een proef(heb nog nooit zo makkelijk winstpunten kunnen krijgen als bij dit paard). En nu heb ik aankomend weekend alweer me laatste L1 proef en gaan we op naar de L2.. zo spannend :D hihi...

:wave:

Joice (netto x Zucchero), B+26 ; L1+29 ;L2+2

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 09:13

anke_e schreef:
Hallo,

Wat leuk en goed zeg *\o/* +:)+ !
goed begin is het halve werk, zeggen ze altijd!

Ik ben begin van het outdoorseizoen L1 gestart. en bij mij ging het in het begin ook heel hard, in de eerste 3 proeven 6 winstpunten. Helaas kreeg ik na de tijd een dipje, en dit kwam mede door mezelf. De eerste paar proeven ging zo goed dat ik zelf beetje het liet afweten. Toch bleef me paard wel braaf lopen en behaalde vaak wel een winstpunt. In augustus ben ik alleen op de regio kampioenschappen gestard (met ook een tegenvallend resultaat). we zijn toen pas weer in september gestart en daar waren we beide weer de oude! gewoon weer 2 wp scoren in een proef(heb nog nooit zo makkelijk winstpunten kunnen krijgen als bij dit paard). En nu heb ik aankomend weekend alweer me laatste L1 proef en gaan we op naar de L2.. zo spannend :D hihi...

:wave:


Hallo !

Allereerst bedankt voor je reactie.

Dankjewel ! :) , toevallig heb ik vanavond wedstrijd in Beek , 2 de keer in de L1... Spannend ! :D
Oooh dat ging wel erg snel , wel super zeg !
Ik zeg altijd ''het kan niet altijd goed gaan'' en iedereen ( mens en paard ) heeft weleens een terugval na een tijd lang goede prestaties behaald te hebben. Gelukkig ging je daarna weer als van oude *\o/* .

Wat voor paardje heb je als ik vragen mag en welke afstamming ? lijkt me leuk om te weten namelijk :)
Ik wens je dit weekend heel veel succes !! Zet hem op :) +:)+
Hopelijk laat je me je plaatsing en of punten weten !

Greetz Chay

:wave:

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]

ullie2001

Berichten: 230
Geregistreerd: 13-02-09

Re: L1 Debuut 14-09-2013 / Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:09

Hoi Cheyenne,
Hoe was je wedstrijd gegaan?
Ik heb vandaag mij L1 debuut gehad en met als resultaat een mooie 1ste plek en 198 punten, maar hebben zeker puntjes waar we aan moeten werken die vandaag niet goed genoeg gingen maar zeker goed kan.
Maar goed hoop dat ie de volgende wedstrijden dit vast gaat houden.
Ik heb een 4 jarige ruin van Apache x Roman Nature van 1.73 dus nog een jonge die het lekker rustig aan mag doen.

Exantos v. Apache ZZ-licht + 6

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:27

ullie2001 schreef:
Hoi Cheyenne,
Hoe was je wedstrijd gegaan?
Ik heb vandaag mij L1 debuut gehad en met als resultaat een mooie 1ste plek en 198 punten, maar hebben zeker puntjes waar we aan moeten werken die vandaag niet goed genoeg gingen maar zeker goed kan.
Maar goed hoop dat ie de volgende wedstrijden dit vast gaat houden.
Ik heb een 4 jarige ruin van Apache x Roman Nature van 1.73 dus nog een jonge die het lekker rustig aan mag doen.


Hoi !

Voor mijn gevoel had ik een hele goede proef neergezet en ik kreeg ook heel veel goede reacties.
Ik moest een proef rijden met 2 jury's , ik had 185 en 191 en dan deden ze dat samen optellen dan kwam je uit op een getal en dat weer door 2 delen was 188 , dus L1+3! Helaas lag ik buiten de prijzen wat we allemaal niet hadden verwacht .... :( ik had echt verwacht dat ik in de prijzen zat maar helaas ! Volgende keer beter :)

Wat goed dat je meteen een 1ste plek had en meteen 2 winstpunten ! Gefeliciteerd ! :D
Ja dat heeft iedereen , ik heb ook nog dingen die moeten verbeterd worden !

Ooh wat leuk zo'n jong paardje en wat een goede afstamming.
Ja dat deed ik toen ook toen die van mij zo jong was.

Ik heb nu een 7 jarige Ustinov X Randelson , ik heb haar gekocht toen ze 4 jaar was en voor 80 % zelf zadelmak gemaakt en ingereden :D
Ik begon pas met oefenwedstrijden toen ze 5 was en heb altijd lekker rustig aangedaan.

Heb je misschien geen foto van je paardje ? :o :)

X Cheyenne

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]

anke_e

Berichten: 191
Geregistreerd: 10-08-11
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:02

MiStimaBo schreef:
Wat voor paardje heb je als ik vragen mag en welke afstamming ? lijkt me leuk om te weten namelijk :)
Ik wens je dit weekend heel veel succes !! Zet hem op :) +:)+
Hopelijk laat je me je plaatsing en of punten weten !
Greetz Chay

:wave:


Hallo,

gefeliciteerd met jullie behaalde resultaten!

ik heb een 5 jarige merrie van vigaro x ovidius x holleywood, dus volkomen spring gefokt :+ !
ze heeft 3 brave gangen en bied zich echt aan om te werken :D ! dus ik ben er heel te vreden/trots mee..

Afgelopen weekend best 2 nette proeven neer gezet had 186 en 189 en een 6de plaats. Had van de week iets minder kunnen trainen waardoor ik op safe gereden heb. Vond de jury wel jammer maar ik heb geen grove fouten gemaakt waar ik zelf wel blij mee was :o ..

nu van de week trainen voor zaterdag ons eerste x L2. Ik verwacht er niet veel van(kan het me ook niet tegen vallen) *D en moet toch een x de stap maken ten slotte zitten de punten van ons bijna vol!

Joice (netto x Zucchero), B+26 ; L1+29 ;L2+2

ullie2001

Berichten: 230
Geregistreerd: 13-02-09

Re: L1 Debuut 14-09-2013 / Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:12

Ken nog wel een paar leuke paarden met ook als vader Ustinov. Die het heel goed doen in de dressuur.
Jammer dat de uitslag tegen viel maar zeker niet slecht hoor!! Jullie hebben fijn gereden en het leuke commentaar of reacties van anderen is ook altijd leuk om te horen.
Ik heb over 2 weken weer een wedstrijd en zal eens vragen of ze foto's kunnen maken.
Heb helaas geen foto's (bijna altijd alleen op wedstrijd) wel als veulen een heleboel foto's haha.

anke_e veel succes in het L2!!

Exantos v. Apache ZZ-licht + 6

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 08:27

anke_e schreef:
MiStimaBo schreef:
Wat voor paardje heb je als ik vragen mag en welke afstamming ? lijkt me leuk om te weten namelijk :)
Ik wens je dit weekend heel veel succes !! Zet hem op :) +:)+
Hopelijk laat je me je plaatsing en of punten weten !
Greetz Chay

:wave:


Hallo,

gefeliciteerd met jullie behaalde resultaten!

ik heb een 5 jarige merrie van vigaro x ovidius x holleywood, dus volkomen spring gefokt :+ !
ze heeft 3 brave gangen en bied zich echt aan om te werken :D ! dus ik ben er heel te vreden/trots mee..

Afgelopen weekend best 2 nette proeven neer gezet had 186 en 189 en een 6de plaats. Had van de week iets minder kunnen trainen waardoor ik op safe gereden heb. Vond de jury wel jammer maar ik heb geen grove fouten gemaakt waar ik zelf wel blij mee was :o ..

nu van de week trainen voor zaterdag ons eerste x L2. Ik verwacht er niet veel van(kan het me ook niet tegen vallen) *D en moet toch een x de stap maken ten slotte zitten de punten van ons bijna vol!


Hey ,
Dankjewel !

ohh wat leuk , doe je er ook weleens mee springen ? :)
Ja dat kan ik me voorstellen , iedereen is trots op zijn eigen paard :D

Dat zijn wel nette punten en ook een goede plaats behaling , proficiaat !
Ja zoiets is altijd moeilijk in te schatten .... maar gelukkig is het toch echt goed gegaan.

Ik wens je morgen heel veel succes *\o/*
Wie weet verwacht je er niet te veel van en heb je kei goede punten!
:j

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]

Caatje87

Berichten: 1262
Geregistreerd: 10-07-08
Woonplaats: Nijkerk

Re: L1 Debuut 14-09-2013 / Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 08:33

Wat een goed resultaat zeg! Gefeliciteerd!

Ik heb een 6 jarige Vincenzo x Nabuur (dus helemaal springgefokt) en ik heb nu 9 punten in de L1.
Morgen hoop ik mijn laatste puntje te halen en dan over naar de L2! Wijken 5 meter gaat nu goed, maar voor 10 meter moet het allemaal wel nog wat beter. Achterwaarts heb ik nu een beginnetje mee gemaakt en dat gaat wel aardig.

Antares Z1 startgerechtigd
Weston M1 + 1
Caddy M1+6 Verkocht
Picasso eindstad M1 met winst.

DaraBariton

Berichten: 1303
Geregistreerd: 15-12-11
Woonplaats: Noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 08:33

Wat een super punten zeg! Ik begrijp dus dat je bij jullie maar 1 proef rijdt? Wel lekker als je dan meteen 2 punten mee neemt.

Ik rij zelf geen L1 meer maar ik ben er vorig jaar september wel begonnen met mijn Fries. Aanstaande zondag hebben we ons M2 debuut. Ik ben echt zenuwachtig, terwijl ik dit eigenlijk nooit echt ben.

Dara♡ Bedankt voor de mooie jaren samen...
*31-05-2001 - †27-06-2021
◇Wiebe◇|31-03-2023| Fryso 518 x Tsjalle 454|

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 08:39

Caatje87 schreef:
Wat een goed resultaat zeg! Gefeliciteerd!

Ik heb een 6 jarige Vincenzo x Nabuur (dus helemaal springgefokt) en ik heb nu 9 punten in de L1.
Morgen hoop ik mijn laatste puntje te halen en dan over naar de L2! Wijken 5 meter gaat nu goed, maar voor 10 meter moet het allemaal wel nog wat beter. Achterwaarts heb ik nu een beginnetje mee gemaakt en dat gaat wel aardig.


Hallo :wave:

Ooh wat leuk , join the club haha :D
Wat goed zeg! Dan ben ik benieuwd morgen , het zal heus wel goed gaan!
Ja zolang hij het een beetje doet kun je makkelijk L2 starten en gaandeweg verbeter je het toch allemaal.
Leert je paard het allemaal makkelijk ?
Want die van mij is echt slim , achterwaarts etc dat pakte ze meteen goed op. :D

Ik wens je morgen heel veel succes ! *\o/*

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 08:43

DaraBariton schreef:
Wat een super punten zeg! Ik begrijp dus dat je bij jullie maar 1 proef rijdt? Wel lekker als je dan meteen 2 punten mee neemt.

Ik rij zelf geen L1 meer maar ik ben er vorig jaar september wel begonnen met mijn Fries. Aanstaande zondag hebben we ons M2 debuut. Ik ben echt zenuwachtig, terwijl ik dit eigenlijk nooit echt ben.


Dankjewel ! :D ik was er zelf heel erg trots op moet ik zeggen !
Ja dat ligt er soms aan , soms is er 1 proef en bij andere wedstrijden kun je 2 proeven rijden , ligt aan de accomodatie en aan de wedstrijd etc.
Oh wat goed zeg , want met een fries is dat toch altijd iets moeilijker .. Zo weet ik dat van een vrouw bij mij op stal , die heeft soms goede punten en soms nog geen winstpunt ... :(

Ik wens je zondag heel veel succes , en dat is toch wel denk ik omdat het een M2 is ... en het is weer een stapje hoger en je bent gewoon benieuwd of het net zo goed ging als in het M1 .. Maar gewoon zo denken het komt allemaal goed!

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]

Caatje87

Berichten: 1262
Geregistreerd: 10-07-08
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 08:54

MiStimaBo schreef:
Caatje87 schreef:
Wat een goed resultaat zeg! Gefeliciteerd!

Ik heb een 6 jarige Vincenzo x Nabuur (dus helemaal springgefokt) en ik heb nu 9 punten in de L1.
Morgen hoop ik mijn laatste puntje te halen en dan over naar de L2! Wijken 5 meter gaat nu goed, maar voor 10 meter moet het allemaal wel nog wat beter. Achterwaarts heb ik nu een beginnetje mee gemaakt en dat gaat wel aardig.


Hallo :wave:

Ooh wat leuk , join the club haha :D
Wat goed zeg! Dan ben ik benieuwd morgen , het zal heus wel goed gaan!
Ja zolang hij het een beetje doet kun je makkelijk L2 starten en gaandeweg verbeter je het toch allemaal.
Leert je paard het allemaal makkelijk ?
Want die van mij is echt slim , achterwaarts etc dat pakte ze meteen goed op. :D

Ik wens je morgen heel veel succes ! *\o/*


Dankjewel :D

Wat fijn dat ze het allemaal zo makkelijk oppakt! Dat maakt het wel leuker!
Hoe oud is je paardje (sorry als ik eroverheen gelezen heb)?

Ja hij pakt het wel snel op! Alleen verlies ik wel mijn aanleuning als hij het moeilijk vindt, maar dat heb ik meestal wel weer snel opgelost en dan gaat het weer hard :)

Antares Z1 startgerechtigd
Weston M1 + 1
Caddy M1+6 Verkocht
Picasso eindstad M1 met winst.

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 09:00

@Caatje87

Ja dat is heel erg fijn! :D 1O meter wijken zijn we nu echt goed aan het oefenen , en het achterwaarts gaat netjes en diagonaal !
Mijn paardje is 7 jaar ( och dat maakt helemaal niks uit hoor :P )

Altijd fijn als je het meteen weer goed kunt oplossen en dat het dan weer fijn gaat :)

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]

ullie2001

Berichten: 230
Geregistreerd: 13-02-09

Re: L1 Debuut 14-09-2013 / Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:14

Ik rij met mijn paard meestal 1 proef ook als er 2 gereden worden, vind dit genoeg voor een jonkie maar inderdaad leuk als er 2 winstpunten krijgt.
Zondag had ik ook nog een proefje mee gepakt dus de 2de keer in de L1 en een mooie 3de plek en wederom 198 punten nu L1+4.
Het gaat hard genoeg, veel mensen zeggen dat we snel door moeten gaan naar L2 maar ben er nog helemaal niet mee bezig met achterwaarts en het lange doorzitten.
Eerst maar eens goed alles bevestigd hebben op dit niveau en dan overstap maken, denk dat ik in Januari ga beginnen met het achterwaarts en dan hopen dat hij het knopje vindt voor April en dan te gaan knallen in de L2.

Bij jullie is het achterwaarts al goed bevestigd zeg!! Super

Exantos v. Apache ZZ-licht + 6

Caatje87

Berichten: 1262
Geregistreerd: 10-07-08
Woonplaats: Nijkerk

Re: L1 Debuut 14-09-2013 / Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:16

Dit weekend 2 puntjes erbij en een mooie 2de plaats :)
Dus op naar de L2 :D

Antares Z1 startgerechtigd
Weston M1 + 1
Caddy M1+6 Verkocht
Picasso eindstad M1 met winst.

aniek_joefy

Berichten: 856
Geregistreerd: 08-01-13

Re: L1 Debuut 14-09-2013 / Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:27

Hoi!!
Gefeliciteerd met de resultaten iedereen!
Ik heb mijn pony pas sinds 5 maart en ben al vrij snel gestart met hem. In ons eerste seizoen behaalden we 5 eerste prijzen, 4 tweede prijzen en 1 derde prijs en werden we kringkampioen in de EB!! Toen hebben we op de Brabantse Kampioenschappen gereden! Wauw, wat was dat een super ervaring! (ik heb voorheen nooit wedstrijden gereden, alleen op de manege). Daar behaalden we een vierde prijs en mochten we door naar de finaledag, daar achtste geworden! Vervolgens nog een laatste B wedstrijd gereden en daar wonnen we zelfs de dagprijs!
Nu zijn we L1 gestart! Bij de jumpcross van Stal Sintels voor het eerst en hadden we 196 punten!
Afgelopen weekend de eerste selectie weer gehad en hadden we 195 punten. Evenveel als de tweede plek maar jammer genoeg net geen prijs. De tweede plaats nog wel.
Maar ik ben super blij met mijn pony en dat ik zo veel van hem kan leren!!

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 18:17

ullie2001 schreef:
Ik rij met mijn paard meestal 1 proef ook als er 2 gereden worden, vind dit genoeg voor een jonkie maar inderdaad leuk als er 2 winstpunten krijgt.
Zondag had ik ook nog een proefje mee gepakt dus de 2de keer in de L1 en een mooie 3de plek en wederom 198 punten nu L1+4.
Het gaat hard genoeg, veel mensen zeggen dat we snel door moeten gaan naar L2 maar ben er nog helemaal niet mee bezig met achterwaarts en het lange doorzitten.
Eerst maar eens goed alles bevestigd hebben op dit niveau en dan overstap maken, denk dat ik in Januari ga beginnen met het achterwaarts en dan hopen dat hij het knopje vindt voor April en dan te gaan knallen in de L2.

Bij jullie is het achterwaarts al goed bevestigd zeg!! Super


Ja dat is waar .. voor een jong paard is dit inderdaad een beetje teveel..
Wat goed zeg!
Ja ik geef je ook gelijk hierin , je kunt beter rustig aan doen en alles met de tijd leren ipv snel snel en dan over , dan kun je beter eerst alles goed bevestigend hebben voor een 6 of een 7 ipv gaan en er een 4 of een 5 voor krijgen .
En het is een jonkie dus dan kun je beter wat rustiger mee doen zodat hij het ook verwerkt krijgt allemaal.

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 18:18

Caatje87 schreef:
Dit weekend 2 puntjes erbij en een mooie 2de plaats :)
Dus op naar de L2 :D


Gefeliciteerd hiermee ! :D
Ben benieuwd naar je eerst L2 wedstrijd !

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 18:24

aniek_joefy schreef:
Hoi!!
Gefeliciteerd met de resultaten iedereen!
Ik heb mijn pony pas sinds 5 maart en ben al vrij snel gestart met hem. In ons eerste seizoen behaalden we 5 eerste prijzen, 4 tweede prijzen en 1 derde prijs en werden we kringkampioen in de EB!! Toen hebben we op de Brabantse Kampioenschappen gereden! Wauw, wat was dat een super ervaring! (ik heb voorheen nooit wedstrijden gereden, alleen op de manege). Daar behaalden we een vierde prijs en mochten we door naar de finaledag, daar achtste geworden! Vervolgens nog een laatste B wedstrijd gereden en daar wonnen we zelfs de dagprijs!
Nu zijn we L1 gestart! Bij de jumpcross van Stal Sintels voor het eerst en hadden we 196 punten!
Afgelopen weekend de eerste selectie weer gehad en hadden we 195 punten. Evenveel als de tweede plek maar jammer genoeg net geen prijs. De tweede plaats nog wel.
Maar ik ben super blij met mijn pony en dat ik zo veel van hem kan leren!!


Hey !
Dankjewel !
Jij mag toch ook echt trots zijn op je resultaten en ook natuurlijk op jezelf en op je pony :D
Had je pony vantevoren wel al wedstrijden gereden ? of ook helemaal niks ?
:)

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 18:26

Vandaag weer wedstrijd gehad , helaas geen plek maar wel weer een dik winstpunt erbij :D
L1+4.

:wave:

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]

aniek_joefy

Berichten: 856
Geregistreerd: 08-01-13

Re: L1 Debuut 14-09-2013 / Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 18:33

Goed gedaan!! Gefeliciteerd!!

Jaa, mijn pony wel, hij heeft bij zijn vorige eigenaresse ZZ-Licht gelopen dus een super leerpony voor mij!
Ik vind springen ook erg leuk en mijn pony ook! Gisteren voor het eerst crossles gehad, wauw wat is dat leuk!!

Animo is trouwens een 14 jarige New Forest ruin!

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 18:54

aniek_joefy schreef:
Goed gedaan!! Gefeliciteerd!!

Jaa, mijn pony wel, hij heeft bij zijn vorige eigenaresse ZZ-Licht gelopen dus een super leerpony voor mij!
Ik vind springen ook erg leuk en mijn pony ook! Gisteren voor het eerst crossles gehad, wauw wat is dat leuk!!

Animo is trouwens een 14 jarige New Forest ruin!


Dankjewel !!
Sowww wat goed zeg! :D
Daar kun je inderdaad heel veel van leren !

Springen is ook heel erg leuk , ik doe dat ook vaker en binnenkort wil ik 1 x in de week een springles pakken.
Crossen is ook echt vettt , bij ons n de buurt kun je dat doen en daar kun je heengaan wanneer je wilt :)
Vooral door het water is leuk.

Heb je geen foto van je pony ? :)

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]

aniek_joefy

Berichten: 856
Geregistreerd: 08-01-13

Re: L1 Debuut 14-09-2013 / Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 19:00

Ik kan nu even geen foto erop krijgen vanaf mobiel, maar ik heb wel een filmpje van de crossles gisteren. Ook goed?
Ik heb 1 keer in de 2 weken springles een straat verder in een binnenbak! Super fijn! De paardjes staan aan huis en we hebben thuis alleen een buitenbak wat met al die regen en straks in de winter niet erg fijn is als je ook nog wilt trainen... Maarja ik les de andere week ook in de binnenbak maar dan dressuur :D

Crossen is ook zeker voor herhaling vatbaar!! We zijn in Baarle-Nassau geweest gisteren. Mijn doel is om ooit samen met Animo een SGW te starten! Dat zou ik echt zo gaaf vinden!

CdeB

Berichten: 225
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 19:08

aniek_joefy schreef:
Ik kan nu even geen foto erop krijgen vanaf mobiel, maar ik heb wel een filmpje van de crossles gisteren. Ook goed?
Ik heb 1 keer in de 2 weken springles een straat verder in een binnenbak! Super fijn! De paardjes staan aan huis en we hebben thuis alleen een buitenbak wat met al die regen en straks in de winter niet erg fijn is als je ook nog wilt trainen... Maarja ik les de andere week ook in de binnenbak maar dan dressuur :D

Crossen is ook zeker voor herhaling vatbaar!! We zijn in Baarle-Nassau geweest gisteren. Mijn doel is om ooit samen met Animo een SGW te starten! Dat zou ik echt zo gaaf vinden!


Ja dat is prima :j

Oooh dat is natuurlijk wel fijn als je de paarden aan huis hebt .. vind je het niet vervelend om zelf uit te mesten enz ?
Wel fijn dat je ergens anders kunt trainen in de winter.

Ja dat is het ook !! :D Dat is wel een leuk doel om naar te streven ja ! Ik wil dat ook een keertje doen ! Echt wel spannend zoiets :D

Bustina M ( Ustinov x Randelson ) Dit jaar insimineren
Hiphop M ( Cachet L x San Brentano ) ZZL
- Zadelmak maken en doorijden doe ik met het grootste plezier!
[ITP] Fotoshoot Cheyenne de bruyn en Bustina M.
[RIJ-ITP] Clinic Wim Ernes
[ITP] Bustina M ; Ustinov X Randelson[/i]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991 en 4 bezoekers