vandaag wedstrijd gehad..kan het nog niet vatten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

vandaag wedstrijd gehad..kan het nog niet vatten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 17:27

Vandaag was de eerste selectiewedstrijd met mijn haflingertje tussen de paarden in Weert bij de Ijzeren man.
De indeling was zeer gunstig. Ik moest als een van de laatste in de ring starten, dus ik kon nog mooi wachten op de uitslag (normaal rijden we eerst nog marco naar huis en gaan dan terug).
Op tijd thuis vertrokken, want aangezien m'n zusje vorige week daar wedstrijd had en het met parkeren wat minder was, kreeg m'n moeder behoorlijk de zenuwen (durft niet terug te zetten). Uiteindelijk hebben we de auto maar langs de weg geparkeerd, zodat m'n moeder zo weer weg kon rijden.
Direct opgezadeld en richting inrijbak gegaan. Even later komt mijn moeder zeggen dat er nog twee voor me waren en dan moest Marco los zijn Scheve mond , dus ik begin als een idioot los te rijden Haha! (ik krijg het altijd voor mekaar om te laat in te gaan rijden). Gelukkig had m'n moeder verkeerd gekeken en had ik toch nog even de tijd. Het was trouwens helemaal niet druk, we zaten met z'n zessen in een 20x40 bak in te rijden. En toen de proef....
Meneer was voor de zoveelste keer weer eens niet voorwaarts , dus alle oefeningen waren ook niet indrukwekkend, maar voor de rest ging er niets grandioos fout, behalve dat ik na afgroeten links ging in plaats van rechts Schijnheilig . Ik was niet echt tevreden en liep met Marco terug naar de trailer.
Toen ik in de kantine kwam zei een mesije wat bij mij ook in de ring red, dat er vrij laag gepunt was(zij had haar score al), dus ik verwachte al geen winstpunt. Even later kwam de uitslag. Ik had 161 pt! OK dan! , en was daarmee gedeelde eerste plaats. Ik stond echt perplex, want ik heb nog nooit een eerste plaats gehaald en dat ik nu zo goed had gereden . Ik snap er echt niets van.....Op de coupon stonden wel de dingen die fout gingen wat ik voelde, o.a de impuls en meer wijken, links i.p.v rechts etc. en dat deze punten lager waren als de andere, maar echt veel aftrek heb ik niet voor gekregen tegenover de rest. Stond trouwens ook met grote uitroeptekens "handschoenen" op, helemaal vergeten aan te doen Bloos
Maar echt treurig ben ik ook niet. Dit keer heb ik er eens wat Geld, geld! mee verdiend Lachen En het is positief voor m'n selectie..

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 17:28

Gefeli met je eerste plaats Lachen

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:46

Harstikke goed.. Echt leuk voor je! Zo zie je maar soms is het beeld voor de jury toch anders dan jezelf denkt. Op naar de volgende selectie.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:39

HEy gefeliciteerd! Soms ziet het er heel anders uit dan dat het voelt.. zowel positief als negatief.....
K had bijv een keer dat ik d8 dat ik wel in de min zou zitten maar ik had een winstpunt en een prijs Verward
En k had ene keer dat k d8 dat het zo goed was gegaan dat het wel een winstpunt moest zijn.... 145 en 146! ( schijnbaar zien ze in de M2 niet graag dat een pony loopt te showen Verward )

Veel succes bij de volgende selectie(s) en op naar de kampioenschappen Knipoog

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:20

goed gedaan joh! proficiat!

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:11

Gefeliciteerd

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:26

wat leuk voor je!
van harte

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:55

Gefeliciteerd, geeft toch een leuk gevoel. Zeker als je weet dat je nog beter kan rijden. Toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:58

Proficiat
En het zag er misschien wel netter uit, dan dat het voelde Lachen

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 22:10

dank jullie wel Lachen. Ik snap het gewoon nog steeds niet. Normaal eindig ik niet veel hoger als in de midden van de categorie, en de proef voelde niet echt veel beter. Maarja, de jury moet toch iets hebben gezien, wat haar goed beviel....