Laatste wedstrijd met mijn oude zadel, met succes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Laatste wedstrijd met mijn oude zadel, met succes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 11:32

Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe dressuur zadel gekregen, maar ik besloot toch maar met mijn veelzijdigheidzadel de wedstrijd te rijden in Beemte Broekland. (ook omdat ik een singel moest bestellen, omdat ze die niet hadden)
Het was wel dik een uur rijden, en Pride was ook een beetje vermoeid daardoor.
Dat merkte ik ook met rijden. Hij was beetje sloom dus. Maar 1e proef ging voor mijn gevoel dan ook niet echt goed, omdat hij niet voor het been was.
Bij mijn 2e proef heb ik hem ff vlak er voor flink wakker gemaakt ~~}> En het had effect, tenminste in het eerste gedeelte van mijn proef, daarna zakte hij weer af.
Na mijn proeven zaten mijn vader en ik echt van hopelijk nog een winstpunt, maar op een prijs zal ik niet rekenen. Ook was er zo'n pony voor me, ik dacht echt wat doet die in de B(die moest minstens in de L2 dacht ik)
Maar na lang wachten op de prijsuitreiking bleek het heel anders te zijn dan ik had verwacht:
1e proef 2e met 170 (1e had 171)
2e proef 1e met 176 (2e had 166)
echt beter, helemaal blij was ik! 4 winstpunten!!! Nu kan ik dus L1 starten want ik heb er nu 11, echt blij ben ik ermee. Haha! Toch wel een moie afsluiting met mijn oude zadel en hopelijk gaat het nu nog beter met mijn nieuwe.


Hilde_92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 12:06

Heel erg goed hoor.
Gefeliciteerd.
Veel plezier met je nieuwe zadel!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:57

liza van loon schreef:
Na mijn proeven zaten mijn vader en ik echt van hopelijk nog een winstpunt, maar op een prijs zal ik niet rekenen. Ook was er zo'n pony voor me, ik dacht echt wat doet die in de B(die moest minstens in de L2 dacht ik)
.


was dat een wat ouder meisje (blond haar) met een donkerbruine/bijna zwarte grote D-pony toevallig?

Gefeliciteerd met je punten!! Super hoor!
Helaas waren de punten vanmorgen in de M1/M2 wat minder om over naar huis te schrijven, ik was 2e met 152 en 148 en het ging nog wel zo goed... maarja, het is en blijft een jurysport he...

:)

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 16:17

De L1 was ook niet echt leuk gejureerd, in totaal in de eerste proef 2 wp, en in de 2e 3 weggegeven.
Ik was 2x eerste met 166 punten, beetje jammer, aangezien ik weleens veel slechtere proeven heb gereden met zelfde/hogere punten.
Maar iig gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Echt kewl!Belooft wat
Tong uitsteken

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 20:14

biepp"]
[quote="liza van loon schreef:
Na mijn proeven zaten mijn vader en ik echt van hopelijk nog een winstpunt, maar op een prijs zal ik niet rekenen. Ook was er zo'n pony voor me, ik dacht echt wat doet die in de B(die moest minstens in de L2 dacht ik)
.


was dat een wat ouder meisje (blond haar) met een donkerbruine/bijna zwarte grote D-pony toevallig?

Gefeliciteerd met je punten!! Super hoor!
Helaas waren de punten vanmorgen in de M1/M2 wat minder om over naar huis te schrijven, ik was 2e met 152 en 148 en het ging nog wel zo goed... maarja, het is en blijft een jurysport he...
[/quote]

Ja het was volgens mij een grote D met donkerbruine/zwarte kleur. Ze had een dressuurzadel en een hoofstel met goude randjes. Dat beest was best wel snel opgefokt, dan begon die te huppen. Maar wel jammer dat de L1 en M1/M2 lager was gejureerd. Ik had als jury een vrouw met blond haar dacht ik. Haar achternaam begon met de S, die weet ik niet precies meer.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:33

Ik had dezelfde jury als de M iets met een B :S

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:16

liza van loon"]
[quote="biepp"][quote="liza van loon schreef:
Na mijn proeven zaten mijn vader en ik echt van hopelijk nog een winstpunt, maar op een prijs zal ik niet rekenen. Ook was er zo'n pony voor me, ik dacht echt wat doet die in de B(die moest minstens in de L2 dacht ik)
.


was dat een wat ouder meisje (blond haar) met een donkerbruine/bijna zwarte grote D-pony toevallig?

Gefeliciteerd met je punten!! Super hoor!
Helaas waren de punten vanmorgen in de M1/M2 wat minder om over naar huis te schrijven, ik was 2e met 152 en 148 en het ging nog wel zo goed... maarja, het is en blijft een jurysport he...
[/quote]

Ja het was volgens mij een grote D met donkerbruine/zwarte kleur. Ze had een dressuurzadel en een hoofstel met goude randjes. Dat beest was best wel snel opgefokt, dan begon die te huppen. Maar wel jammer dat de L1 en M1/M2 lager was gejureerd. Ik had als jury een vrouw met blond haar dacht ik. Haar achternaam begon met de S, die weet ik niet precies meer.
[/quote]

Das Marion, die staat bij mij op stal.
Goeie pony, kan erg mooi lopen, alleen jammer dat ze er zo weinig aan doet. Wel knap dat je haar er een keer uitgereden hebt Lachen

:)

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 21:03

Nou zeg maar tegen haar dat ik haar pony heel mooi vond lopen, volgende keer lukt het haar vast wel. Ik dacht eigenlijk dat ze ook veel beter was dan mij, vond jury niet dus. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Linde_C en 10 bezoekers