Versnelde promotie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Versnelde promotie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 13:28

Ik vroeg me af of er naar aanleiding van de winstpuntenwijziging mensen zijn die gebruik hebben gemaakt van versnelde promotie.

Het is mogelijk om versneld te promoveren, dit houdt in dat je met een paard dat je in een lagere klasse bent gestart dan je volgens de regels zou mogen in ene een overstap maakt naar een hogere klasse zonder de benodigde wp te hebben gehaald. Bijvoorbeeld je hebt eerder 2 paarden in Z2 gereden dan mag je met een nieuw paard in de Z1 starten. Je hebt bijvoorbeeld besloten om vorig jaar in de L te beginnen en je bent nu L2 +8 bijvoorbeeld. Dan zou het mogelijk zijn om goedkeuring bij de knhs te vragen om uit te gaan komen in de Z1. Natuurlijk moet je dan wel je paard ervoor klaar hebben, maar beter wat langer thuis getraind dan al die kleine wedstrijdjes afrijden om de winstpunten bij elkaar te sprokkelen toch, of denken jullie daar anders over Verward


Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:40

Het ligt er natuurlijk aan of je paard de wedstrijdervaring nodig heeft, maar anders zou ik het zeker doen.
Bij Fitz is het bewust niet gebeurd.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:32

Hier heb ik nog niet eerder van gehoord. Is wel een optie voor mij. Ik wil namelijk een ander paard erbij starten. Ik ben zelf Z1 en het paard is nog niet eerder uitgebracht. Ik wilde eigenlijk meteen L1 gaan starten, maar als ik eerst 2 B-proefjes o.i.d. kan rijden lijkt me dat een slim plan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mitch_Beauty en 48 bezoekers