eerste keer oefenspringen....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

eerste keer oefenspringen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 09:51

Ik ging gisteren avond voor de eerste keer naar oefen springen...
maar Swift was al een beetje moe...dat merkte ik al...bij een hindernis in springen van niet hoger dan 40 cm raakte die de balk al aan......

ik was super zenuwwappig want dit was voor mij met swift de eerste keer
we moesten 70-80 springen..aarg dan hoor je opeens:
en nu komt de ring binnen: Renée van Deventer met Swift !
dan gaan de zenuwen helemaal naar boven..groeten, en daar gingen we, sprongen aan in galop, naar hindernis 1, weigering Verdrietig , 2x proberen... weigering waarbij ik er bijna afviel maar me nog net terug kon gooien int zadel... 3x proberen.. he-he hij sprong hem (met gemak ook nog..stiekem paard..) hindernis 2 was ongeveer dezelfde alleen andere kleur , we kwamen goed aanrijen.....maar net op het laatste moment stopt ie.... en het was voorbij, ik mog nog proberen het percour af te maken maar hij sprong niks meer.... Verdrietig

ikke helemaal teleurgesteld want ik wist gewoon dat swift die kon , dan doet ie t niet...
maja....wij weer helemaal in het donker met verlichting terug gaan en toen ging ik weer naar huis met de blaren op mn hakken en vingers...

Swift toch.... volgende week wedstrijd B dresuur en L springen
weet iemand hoe hoog L voor d-pony is ?
ik hoop dat dat goed gaat...

iedereen wel duimen hoorz OK dan!

xxxxxx Renée

NFkim
Berichten: 209
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:17

klasse L voor d-pony's is 90cm.

jammer dat je was uitgebelt,hopen dat het de volgende keer beter gaat

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:53

Jammer dat het wat minder ging dan je verwacht had!! Maar het was toch oefensprignen??? Mag je altijd toch gewoon doorrijden?? Maar jah, wel goed dat je het parcours nog uitgereden hebt (toch??!). En ehh Klasse L-D is idd 90 cm, spring ik nu ook!!!

Veel succes alvast met je aankomende wedstrijd!!!

Groetjes Hester

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 11:55

ja ik mocht het parcour wel uitrijden maar ik was vet teleurgesteld en swift was echt moe dat we na nog 2 pogingen toto hindernis 2 gestopt zijn......hopelijk gaat het inderdaad zondag (volgende week) beter ...denk het haast wel