Afelopen zondag Kür, voor het eerst!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Afelopen zondag Kür, voor het eerst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 17:10

Afgelopen zondag had ik dus wedstrijd bij Marcroix en Amersfoort.
Ik moest met Joop (Z2) eerst een gewone proef rijden, en daarna een kür op muziek, voor het eerst !

Ik was dus wel heel benieuwd wat Joop zou gaan doen, omdat ie een beetje bang voor muziek is, op stal hoef je bijvoorbeeld al geen muziekje aan te zetten, want dan breekt ie de boel af. We zijn met oefenen heeel voorzichtig begonnen, en het ging steeds beter, maar hij bleef nog wel altijd vrij gespannen... Scheve mond Hij kon dus echt vanalles gaan doen op die wedstrijd, helemaal in de stress schieten of nergens om geven.

Zondag kwamen we (=ik + een heeeel grote fanclub, iedereen wou de kür zien Haha! ) daar aan, en hebben we eerst nog lekker rustig de eerste 2 starts van de kür zitten kijken, en daarna gaan opzadelen.
Wat we alleen niet doorhadden was dat het programma 10 minuten was ingelopen, en het horloge van mn moeder liep ook nog eens 10 minuten achter, en daar gingen dus mijn 20 minuten losrijden... Schijnheilig
Dus ik kwam daar aanstappen, en toen vroegen ze: 'Ben jij Bettine van Harselaar? Dan mag je nu meteen je eerste proef starten!'
Ik blij maar niet heus Knipoog Maarja, ik ben toch maar gewoon die proef gaan rijden, en ik vond het nog niet eens zo heel verkeerd gaan.
Vond de jury ook niet want ik was 1e met 197 punten!! Cool

Toen mocht ik gelijk door naar de kür, en die liep opzich ook wel lekker, behalve dat ik met mijn muziek veeeel te vroeg uitkwam, en daardoor een paar extra voltes heb moeten draaien, maar het was de mensen langs de kant niet opgevallen Haha!
Hij spande zich wel iets, maar daar werd hij eigenlijk alleen maar mooier van, dus dat gaf niet echt!
Een paar kleine foutjes zaten er wel in, en hij sprong allebei zijn wissels in 2en, maar dat laatste had de jury niet gezien, en ik had 2 8en voor mn wissels! Verward
Uiteindelijk was ik nog 3e in de kür, viel helemaal niet tegen dus!! Vooral omdat het de eerste keer was mag ik helemaal niet ontevreden zijn denkik!! Party!!

Prijsuitrijking was te paard trouwens, en ik had natuurlijk geen witte bandages mee Knipoog dus dan maar zonder!
Toen ze hem het lint aan zn hoofd wilden doen, proteseerde Joop toch even, en vloog heel hard aan de kant *LOL* dus uiteindelijk heb ik hem maar aan mn schabrak gedaan, eigenwijze Joop Knipoog

Dus mijn fanclub was weer tevreven, en konden we allemaal weer naar huis! Hyper!


Fanny
Berichten: 73
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:21

Ik heb je zien rijden, zag er erg netjes uit. Zeker voor de eerste keer!!!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 17:24

Dankjewel!! Party!!
Heb je ook gereden zondag of ben je alleen wezen kijken?

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:27

Gefeliciteerd!! OK dan!

En een 3e plek voor de eerste keer is helemaal niet slecht!

Ik hoop over een niet al te lange tijd ook eens een kur te gaan rijden *LOL*

Fanny
Berichten: 73
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:27

Ik heb achter het barretje gewerkt (in die keet). Ik heb zelf niet mee gereden. Ik heb nog een jong paard en we zijn er nog niet helemaal klaar voor!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 17:32

Lekker een dagje in die keet gestaan Haha! Nouja had je in elk geval geen saai uitzicht! Ik vind dat altijd wel leuk, kür kijken!!

Nee, ik was ook heel tevreden, en erg verrast dat ik in de prijzen zat, er deden ook nogal een paar goeie mee Knipoog

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:05

Knap gedaan!!
Welkom in de wereld van de kür verslaafden. Haha! Echt zo geweldig om te doen!!
Ik vind alleen mijn gewone proeven nu zo saai, dus start ze nooit meer. Scheve mond

Navragen is beter dan afvragen.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 23:55

Hey, gefeliciteerd!! Ik hoop dat je nog wat aan mijn bescheiden tipjes hebt gehad!
I.i.g. een prestatie van formaat hoor zo voor de eerste keer!!!! OK dan!
P.s,
Heb jij toevallig de uitslagenlijst??

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 07:15

1. Nars Gottmer - Pierrot

2. Sanny de With - Moleneind's Kurida

3. Bettine van Harselaar - Joop

4. Marjolein de Jong - Kilimanjaro

5. Loes Dubach - Ilex


Rest van de uitslagen komen in de loop van de week.

[edit]
En Bettine,
heel erg gefeliciteerd natuurlijk Haha!!
[/edit]

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 07:34

Wow !Echt goed!
Veel succes met je volgende kur alvast Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:05

gefeliciteerd Bettine, echt super gedaan!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 14:13

Dankjulliewel allemaal Party!!

Ik heb idd nog wel een paar keer mijn stereotoren naar de bak gesleept, eyes, en mijn proef nog wat aangepast afgelopen woensdag, zodat alles wat meer naar de jury toe zat.

Ik vond het ook echt heeel gaaf om te doen! Ga ik zeker vaker doen, maar dan hopelijk met een eigen kür. Maar dan moet ik eerst even kijken wat ik ga doen, of ik Z2 blijf rijden, of volgend jaar de overstap ga maken! Lachen Maar een eigen kür wil ik nu zker wel!

De hele uitslagenlijst heb ook ik niet, helaas. Ik weet ook alleen de 1e vijf, net als Sjuimpje.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 19:29

Ik heb nog ff gekeken, en mn score in de kür was iets van 13.45!
Niet verkeerd dus!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers