Heideconcours, 27 + 30 aug (Ede)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:27

Als het 's morgens niet staat te gieten, ben ik er rond een uur of half negen al met Jurga, die sleep ik dan wel een paar uur over het terrein. Kom ik lekker kijken bij Laura en Bettine. Kan evt. wel foto's maken?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 09:01

Was een erg leuk dagje wedstrijd iig! Eerst gekeken bij Bettine en wat foto's gemaakt, toen Laura voorgelezen, later rustigaan Jur klaargemaakt en toen zelf gestart. Helaas geen punten, beetje laag gejureerd naar mijn mening, Jur ging hartstikke lekker!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 09:46

Leuk!Wat waren ju punten dan??En van de rest?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 09:57

Laura had 158 en 153 geloof ik, ik had 149 en 151 Boos!. Bettine weet ik niet.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:29

Boos! rotpunten, zat je in zelfde ring en klasse als Laura??Dan was er wel lekker laag gejureerd!Najah volgende keer beter dan maar!Als je er zelf een goed gevoel over had is het al fijn.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 12:43

o jammer ilona!
Lag misschienwel aanj e voorlezer Knipoog

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 14:41

Sorry Iloon, jou kon ik jammer genoeg net niet zien (heb het alleen vanuit de verte gezien, zat er idd wel goed uit geloof ik) maar ik moest net iemand voorlezen Scheve mond ...

Ik had trouwens best heel erg veel punten, vooral die tweede proef...
De eerste proef vond ik zelf wel aardig gaan, alleen een paar foutjes, daar had ik 187 punten.
De tweede proef vond ik zelf echt super gaan, en daar had ik 214 (!!!!!!) punten Party!! Party!!
Wel heel erg veel (beetje onrealistisch misschien) vond ik zelf, maar natuurlijk wel grappig. Is wel 3 winstpunten!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:25

Jammer dat ik jou niet heb g ezien bettine... je was dus wel in de buurt...

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 19:48

Ja, erg jammer...
Maarja, volgende keer beter!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:18

Gefeliciteerd Bettine, hoeveel wp heb je nu? Ik heb er wel wat leuke pics tussen zitten, die van Joops hoofd is echt geweldig! Ik stuur ze zo snel mogelijk naar je toe.
Ctal, ik zat idd in dezelfde ring als Laura in de L1.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

NoireIdylle

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:23

Geen last gehad van toeterende vrachtwagens?? Stomme $^$%#&#, leuk hoor paarden laten schrikken, haha wat een lol.
Verder was het gelukkig vrij droog gebleven. Wel druk zeg! Meer deelnemers dan vorig jaar, dus zeer geslaagd concours! Toppie!

[url]Kringkampioen 2014 ZZL met Zhivago!![/url]
Orun niveau 2 allround instructeur! IM/jurylid KNHS

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:10

Wow bettine wat een punten Tong uitsteken
Je dacht als Chantal t kan dan kan ik t ook Lachen (alleen zit je een paar klassen hoger Schijnheilig
3 wp..!Wow voor je gevoel ook zo lekker gegaan?

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 18:45

Ja ik vond hem de tweede proef echt heel lekker lopen, en er kwamen later ook nog allemaal mensen naar me toe die hadden staan kijken, en die kwamen even zeggen dat ze het zo goed vonden, ook mensen die ik helemaal niet kende, was wel heel leuk natuurlijk!! Party!! Bloos

Leuk dat die fotoos zo goed gelukt zijn, ik zie ze nog wel dan OK dan!

Ik heb zo onderhand al wel een stuk of 26 winstpunten, genoeg dus, en we hebben het er hier thuis al over gehad dat ik misschien een keer ZZ-L of Junioren kan gaan starten ofzo!! Ik moet het er nog even een keer met de instructrice over hebben, en als die hem goed genoeg vind ga ik het gewoon een keer proberen!!!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:27

Ja, pff als je in de Z 3wp rijdt dan is dat wel heel bijzonder :S
Echt leuk!Hopen dat t zo door blijft gaan Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 52 bezoekers