zijn hier ook dressuur juryleden aanwezig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:01

Waar heb je gejureerd?? Vast niet in Lunteren Lachen
Twas iig erg warm, maar daar zaten de jurys lekker aan tafels in de schaduw van de bomen, er waren ook nog parasols maar die waren niet eens nodig, was erg goed geregeld, hoef je ook niet in je warme auto te zitten.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 20:06

Ik heb vandaag niet gejureerd, het is een vraag in het algemeen.
Maar een paar weken geleden in Makkinga had ik dit dus.
Bij onze eigen wedstrijd vorige week gin er eenjurylid voor de auto op een stoeltje zitten, een prima oplossing. Maar ik verbrand dus levend he, en ik denk nit dat de ruiters het leuk zullen vinden als ik ook nog een parasolletje zou opzetten hihihihihih

Zoals je begrijpt verbrand ik dus snel, heb ondertussen factor 999999999, maar niets helpt

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:37

haha same here, ik heb ook een rooie kop op dit moment, Ach ik denk ook niet dat de ruiters het leuk vinden, maar de organisatie had ze er neer gezet.Maar niet uitgeklapt, de paarden keken er nu amper naar volgens mij.Is ook wel eens goed voor de dressuurruiters(ook voor mij Lachen ) dan worden ze ook wat stoerder..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:15

Mededeling:

Ik meng me ook even in dit topic. Lachen
De opzet van het topic is erg leuk, juryleden en wedstrijdruiters komen zo in contact met elkaar en kunnen van beide kanten ervaringen uitwisselen en vragen stellen.
Maar op het moment worden de juryleden wel erg overspoeld met vragen Knipoog Daar moeten we eigenlijk iets op verzinnen zodat het overzichtelijk blijft.

Ik denk dan bijvoorbeeld aan een topic, "vragen aan de jury" zoals Kitty al opperde in de vorm van een tijdelijk forum, maar ik denk dat we dat toch binnen het Wedstrijden-Forum moeten houden, vandaar denk ik eerder aan een topic in plaats van een forum.
Wel is het dan zaak om enkele regels te stellen wat betreft het aantal vragen dat steeds gesteld kan worden, zodat de juryleden ook in de gelegenheid zijn om alles te beantwoorden.

Ik wil graag weten wat de bokkers van dit plan vinden en hoe we dit kunnen realiseren.

Tips? Lachen

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:05

ja een tijdelijk forum net als vragen voor de veearts.. dat je aparte topics op je vragen kunt krijgen.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 22:27

Goed idee CODY

Ideeen zat zal wel even PB sturen
Zoals je ziet zijn er altijd wel vragen
En het zo dan ook leuk zijn om deze topic in stand te houden

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 00:09

prima idee!
Ik heb heel veel aan de op en aan merkingen van de jury's hier!
Echt spannende ideen of tips heb ikniet.. misschien dat ik nog een inval krijg...

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 00:32

Ik heb geen idee hoe je dat het beste op kan lossen Cody. Dit is in ieder geval niet handig, terwijl het onderwerp erg leuk is en er dus duidelijk ook wel vraag naar is.

Voor organisator, ik heb een zonnegordijntje gekocht, daar kan je doorheen kijken, maar je verbrand niet en het is ook duidelijk minder warm. Het houdt wel de wind tegen, dat is een nadeel als die net van dezelfde kant komt als waar de zon staat.
Wel goed vast klemmen tussen de ramen en portieren, anders gaat hij klapperen.
Voor alle duidelijkheid, als de zon recht van voren komt heb ik dus pech, want ook al kan je er doorheen kijken, ik doe dat gordijntje natuurlijk niet vor mijn voorraam. (Tja je weet nooit wat voor rare gedachten mensen ineens krijgen Haha! )
Buiten zitten doe ik nooit, omdat ik zelfs als ik geen last heb van mijn rugblessure ik moeilijk lang in 1 houding kan zitten, ivm pijn in mijn gewrichten. In de auto kan ik dan mijn ene been eens op de stoel trekken, dan mijn andere been en als het heel erg wordt ga ik even op mijn knieƩn zitten ofzo. Dat zie ik me buiten op een tuistoeltje nog niet doen.
Zeker niet met een rok aan. Knipoog

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 10:48

Haha niet? Haha!
Ik denk dat het misschien handig is om 1 (stickey?)topic te maken voor de vragen en een (ook stickey?) voor de antwoorden... Dan blijft het duidelijk. Moeten we alleen nog bedenken hoe wekunnen bijhouden welke vragen beantwoord zijn Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:28

Misschien een beter idee om de mogelijkheid te bieden om een nieuw topic aan te maken als je een vraag hebt.
Met een code als [JV] (JuryVraag) ervoor?
Dan houden we het overzichtelijker dan wanneer we er weer 1 groot topic van maken.

Wat vinden jullie?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 19:54

strak plan.hier kom ik ook niet meer uit terwijl er een hoop dingen zijn die ik intressant vind

Veronique
Berichten: 191
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:15

Mag ik nog een vraag stellen. Ik rijd met een fjord wedstrijden in de M1. Ik ben best mollig en heb een kliene fjord. Het is een ander gezicht als een slank meisje op een KWPN er. Ik rijd sinds kort bij de paarden. Heel veel mensen kijken me vreemd aan en van jury's krijg ik vaak vervelende reacties. soms heb ik jury's die me gewoon een 5 voor algemeen en gangen geven en niks erbij zetten en daarom kom ik dan op 153. Ik baal er flink van dat sommige jury's bevooroordeeld zij over een fjord in de ring. Ik krijg ook weleens te hoge ptn hoor. Maar over het algemeen heb ik het idee dat ik af en toe te laag wordt gejureerd omdat jury's niet van fjorden in de ring houden. Hoe kijken jullie naar fjorden in de ring en proberen jullie daar eerlijk naar te kijken. Ik ben het er wel mee eens hoor dat een KWPN over het algemeen mooier beweegt. En dat ik voor de middendraf een 5 krijg is vaak verdient. Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:32

Cody schreef:
Misschien een beter idee om de mogelijkheid te bieden om een nieuw topic aan te maken als je een vraag hebt.
Met een code als [JV] (JuryVraag) ervoor?
Dan houden we het overzichtelijker dan wanneer we er weer 1 groot topic van maken.

Wat vinden jullie?


Ja, dat is een goed idee, want zo als nu kun je niks terug vinden. Staat er een boeiende vraag op pagina 3 en het antwoord pas op pagina 5.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:30

Zie verder: [WD] JuryVragen; een korte uitleg

Ik zet een slotje op dit topic, zodat de onbeantwoorde vragen in een nieuw topic gesteld kunnen worden, met de toevoeging [JV] ervoor. Lachen