Verslag 2 concoursen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Verslag 2 concoursen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 16:12

De eerste was op donderdag 29 mei in Holten. Ik kan het kort houden, het ging kl*te.. Schijnheilig Het lukt allemaal niet, hij liep niet fijn, echt een vervelend gebeuren dus. De eerste proef 148 ( Bloos ) en gelukkig in de 2e wel een winstpuntje. 161. Maar die proef was ook niet fijn, dus ik was absoluut niet tevreden.

Toen zaterdag weer concours bij mij in dorp. Jessica was er ook weer bij en we zijn stappend naar het terrein gegaan. Het was heel erg warm, maar hij liep gelukkig weer heel fijn. Op het losrijterrein ging het weer super en ik ging echt met een goed gevoel de proef in. In de ring bleef hij net zo fijn en zat ik er met zo'n Haha! op. Het voelde echt super fijn. Bij het commentaar van de jury waren het een paar dingetjes die ik verder moest verbeteren, verder zei hij niks.
Toen Danny nog weer even opgepakt voor de 2e proef. Hij liep iets minder fijn, maar ik reed nu wel secuurder. Toen ik naar de jury ging voor het commentaar kreeg ik alleen mijn punten te horen. Het waren er 157. We waren van mening dat het iets hoger had gemogen, maargoed, ik was tevreden.
Uiteindelijk was ik in de eerste proef eerste geworden met 165 Lachen .

Al met al ben ik tevreden met hoe het deze dag gegaan is. Zaterdag en maandag weer concours, dus dan maar proberen de L1 uit te zijn Knipoog

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:05

netjes hoor
heb een paar foto's van jullie gezien, die je eerder al eens erop zette, en dat ziet er ook super uit hoor
je past mooi op deze pony
klikt beter dan met je schimmel toch
en succes in de l2!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 09:54

Netjes hoor, toch drie puntjes erbij. Je start lekker door zeg!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 14:07

Goed hoor, van de zaterdag wedstrijd Party!! Gefeliciteerd. En toch heb je op donderdag een winstpunt gehaald ookal vond je hem zelf niet verdiend. Knipoog Kan nooit kwaad Tong uitsteken Gelukkig ging het dus zaterdag wel goed, want niet tevreden zijn over een wedstrijd is nooit zo'n fijn gevoel..
Je krijgt het druk zeg. Veel succes alvast met je volgende wedstrijden!!