na 3 maanden moet ik er morgen weer aangeloven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

na 3 maanden moet ik er morgen weer aangeloven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 19:26

Tong uitsteken jaja 3 maand geen wedstrijd! als je het omrekent(kan ik wel een beetje Haha! ) dan kom je uit op.....1/4 jaar!!!!!! pffffff

morgen weer lekker in het M springen......afgelopen donderdag sind 3 maand weer 1.10/1.15 parcours gereden, ging super, maar morgen is het op gras! en ja het regent!!!!!!!!!!! Boos! Huilen Huilen Huilen
ik heb er nooit echt super veel problemen mee gehad, die van mij loopt niet op ijzers maar omdat ik nu 3 maand niet heb gesprongen, om zo het vertrouwen weer 100% te krijgen.......hoop ik dus dat het gras niet te nat is morgen!
het is echt erg, heb al vanaf vrijdag de zenuwen! hoop gewoon dat de 3 maand rust heeft geholpen.... en ik ben al blij dat het donderdag super ging! dus ik mag niet klagen! me instructeur vroeg al serieus of ik morgen Z ging springen! Haha! de idioot! Tong uitsteken
maarja wish me luck! jullie horen het wel!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 19:31

Nou, succes dan maar! Waar ga je springen? Wij gaan met z'n allen naar Heemskerk morgen.

Ehmja??

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 19:46

Ook suc6~!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 21:11

Nuv schreef:
Nou, succes dan maar! Waar ga je springen? Wij gaan met z'n allen naar Heemskerk morgen.


Venhuizen! maar nu weet ik niet hoelaat ik moet starten! Boos! in het programma op internet staat 11.25 en 11.50!
en dan is de 1e x parcours lopen om 10.35-10.45 ofzo(gelijk met de L) maar nu kreeg ik net pb van mrnino....dat er parcours gelopen wordt van 10.50-11.05...maar dat snap ik niet want zij springt L en haar rubriek begint om 10.45!!!!! grrrrrrrr hier word ik niet vrolijk van! maarja ik ben er wel om 10 uur ofzo! ben ik op tijd hihi.....pfffff maarja ik moet na mrnino.....

seeya!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 09:57

veel succes!!! *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MyWishMax en 5 bezoekers