Verslag van m'n(eindelijk) 1e L1 wedstrijd :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Verslag van m'n(eindelijk) 1e L1 wedstrijd :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 16:12

Eindelijk, na een half jaar, weer eens concours gehad Haha! Ik wilde eigelijk helemaal niet Tong uitsteken Maar ik moest van iedereen dus toch maar wel gedaan hihhi Haha! Ik ben nu pas weer 1,5 week bezig met rijden omdat m'n gezondheid enz. niet helemaal goed was enzo... maar ok, we gaan nu weer lekker wedstrijdjes rijden Cool Eempje was gisteren al hier gekomen om te groomen enzo, heel gezellig Knipoog Haha! Maar goed, genoeg gelult... Knipoog

Vandaag ging de wekker erg vroeg Gaaaap Daarna naar Can gegaan en toen naar de manege. Gepoetst, proppen gedraaid, enz... Toen losrijden... Ik kon echt helemaal niks met haar Schijnheilig Na een tijdje had ik haar echt super aan het lopen, maar toen stond ik ff stil om m'n jasje aan te doen en toen was ik haar alweer kwijt Lips are sealed Toen moest ik dus al de proef in Schijnheilig Daar had ik dus absoluut geen goed gevoel over, maar ja... Schijnheilig Sommige stukken waren opzich wel netjes, maar ze moest veel ontspannender (is dat nederlands? Tong uitsteken ) gaan lopen...

Toen weer op de trailer gezet omdat er 2 uur tussen zat Gaaaap Daarna weer gaan losrijden en het ging ERG Boos! Maar na een tijdje ging ie super lopen Cool En toen de proef in... En die ging echt super! Had er een super gevoel over, en was echt vet blij hihi, komt niet vaak voor bij mij Schijnheilig Knipoog Tong uitsteken Dus toen was ik helemaal gelukkig, dus paardje weer op de trailer gezet enzo, en die is toen lekker naar huisgebracht. Ik en Eem wachtten nog even op de punten.

Ik had in de 1e proef 153... Opzich nog wel hoog vond ik want het ging echt nie goed... Maar daar stond ik 3e, alleen geen prijs haha Knipoog In de 2e proef 168 en 3e Cool Party!! Party!! Party!! Ik vet blij Haha!

Dus ons 1e puntje in de L1 is binnen Cool

Thanks Li, Eem en Niesjuh Haha!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 16:30

Zo!! Dat is echt wel goed, die 2e proef!! Gefeliciteerd joh..

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:31

gefeliciteerd!!!!!
p[ naar de volgende puntjes

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 18:05

Goed zo ! Klinkt wel gezellig Lachen

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 19:36

ik zei toch dat ut wel goed ging
en je bent zo te horen niet gaan vliegen Schijnheilig
komt door dat engeltje wat ik gestuurd had Knipoog

heb je foto's?

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 20:25

gefeliciteerd!!! met je eerste winstpunt in de L1...!!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 08:39

Cool! Afbeelding
Die punt is alweer binnen, ga zo door!
En gefeliciteerd nog!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:37

Ja Moonske, dat had je netjes gedaan! Lachen We gaan vaker tegen elkaar, das gezellig!! Zie je snel weer!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:47

Moon is gewoon goed met Candy Party!! Tong uitsteken

Nogmaals gefeliciteerd hoor Meis! De 2e proef ging gewoon zo goed. Alleen jammer van die volte maar dat komt ook gewoon omdat jij onder de proef zat te kletsen *LOL* Tong uitsteken En je hebt een hele mooie beker Tong uitsteken

En we spreken wel ff een keertje af he om samen op concours te gaan Party!! Cool

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 21:20

Hihi, niet meer kletsen onder de proef dus, dan heb je de volgende keer vast twee punten in één proef! *LOL*

Netjes gedaan, gefeliciteerd! Party!!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 21:47

Gefeliciteerd! Party!! onwijs goed gedaan (en helemaal voor eerste keer L1 bijn a 2 wp's gewoon Tong uitsteken) !!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 07:53

Bedankt allemaal voor de reacties Lachen Kga snel veel andere wedstrijden opgeven, want ik heb er alweer helemaal zin in Party!!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 18:45

Gefeliciteerd!
Hopelijk gaat het de volgende keer weer zo goed (of beter natuurlijk)
Succes met de rest Haha!