Welk niveau starten met een Hengst Volgens FNRS??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:38

gomir schreef:
Vraag of je een paard van piet mag lenen Iris en Juventus zijn alletwee behoorlijk safe en hebben al wat gezien
Je zou die van mij ook mogen lenen hoor, maar daar zit toch een behoorlijke kop op en ik weet niet of hij zich makkelijk laat rijden in het parcours door een ander Verward Het is nogal een heethoofd en dan vliegen de balken om je oren Bloos
Maar met juventus ben je er volgens mij zo doorheen


Yep dat is dus wat ik ook al bedacht had Haha! maare daarvoor hoef ik toch niet een winstpunt in de B met hem te hebben? nee toch? jee ik heb nooit op andere paarden gestart dus ik ben hier echt niet thuis in Verward

Kijk met Roof heb ik nou een aantal wp's en als ik dan met Juve kan springen (moet Ans het ook nog goed vinden Haha! ) pff alleen WEER een startkaart Lips are sealed

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:48

een keer een wp met dressuur en je mag de rest van je leven springen. (20 jaar geleden met een shetlander zou ook genoeg zijn *als ze die gegevens nog hebben* )

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:23

Lielle schreef:
een keer een wp met dressuur en je mag de rest van je leven springen. (20 jaar geleden met een shetlander zou ook genoeg zijn *als ze die gegevens nog hebben* )


AU hihi maar goed dit is voor mij een zucht van verlichting omdat het een soort van nooduitgang is... lukt het me nou niet snel genoeg (ow wat klinkt dit erug) met de LeenPony in de dressuur dan ga ik het met springen doen

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:25

Met de Leenpony ga jij vast punten scoren op Wieringen

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:34

Barb schreef:
Met de Leenpony ga jij vast punten scoren op Wieringen


Haha ja ik droom van veeeel punten

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 16:56

183 ofzo Knipoog
Ik zou voor het springen gaan, succes bijna verzekerd en ik weet zeker dat je dan zo met Pipo aan de gang kan... veel sneller dan met dressuur Haha!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:21

gomir schreef:
183 ofzo Knipoog
Ik zou voor het springen gaan, succes bijna verzekerd en ik weet zeker dat je dan zo met Pipo aan de gang kan... veel sneller dan met dressuur Haha!


Weer een startkaart aanvragen Frusty om van het "leenpaard" nog maar niet te spreken, moet de eigenaresse nog even vragen Haha!
Hmm 6 foutloze parcoursen..... moet te doen zijn... owwww ik loop mezelf nu alweer gek te maken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:52

Alleen andere coupons
De startkaart is voor springen en dressuur hetzelfde

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:58

runningkawa schreef:
Alleen andere coupons
De startkaart is voor springen en dressuur hetzelfde


Ja maar dat kan niet met deze LeenPony (springen) dus een ander paard en dus een andere startkaart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:01

Ow op die manier
Ja dan heb je dat idd wel nodig