Pliva's allereerste wedstrijd met mijn zus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Pliva's allereerste wedstrijd met mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 20:43

Althans, allereerste wedstrijd sinds het haar eigen paard is en sinds de ponyclub-tijd jaaaren geleden Haha!
Voorbereidingen waren al een tijdje bezig, er moest een hele outfit komen, gisteravond laat hebben we Pliva nog gewassen en vandaag was het dan zover: de barokke paarden wedstrijd in Zuidwolde.
Om half 12 werd Pliva met een tweepaards trailer opgehaald en ze moest naast een ander paard dus we hebben wel even staan klooien voordat ze erin stond, maar toen konden we dan op pad. We reden met de auto achter de trailer aan (euh ja voor die trailer stond natuurlijk ook een auto - kromme zin Haha! ) en ze was aardig rustig.
In Zuidwolde toch wel iets bezweet van de spanning uit de trailer gehaald en daar op stal gezet. Mijn zus was ont-zet-tend zenuwachtig, omdat Pliva nogal druk kan zijn en wat wedstrijden betreft maar weinig gewend is.
Maar ook met losrijden was ze ontzettend braaf en zelfs in de andere binnenbak waar ze haar proeven moest rijden. Ze startte B10 en later nog B11, eerste proefje ging wat netter. Omdat mijn zus nog geen startkaart heeft telden haar punten dus niet mee, maar werd ze natuurlijk wel gejureerd.
En helemaal niet gek gereden bleek later, 2x eerste met 167 en 164 punten, met de opmerking van de jury dat het een leuk paard was en dat degenen die zonder startkaart reden er toch maar snel eentje aan moesten vragen Pling
Toen de B-proeven van de startkaart-houders gekeken, leuk om te zien, al die barokke paarden, zaten erg leuke paarden tussen!!!
Na die prijsuitreiking moest mijn zus toch wel een beetje grijnzen, want haar punten van beide proeven waren hoger dan de punten van deze ruiters Knipoog
Helemaal trots dus, na de prijsuitreiking hebben we Pliva weer ingeladen en thuis heeft ze haar welverdiende muesli gekregen.

Toch maar eens die startkaart aanvragen vonden wij *LOL*
Hartstikke leuke dag gehad!


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 02:56

Wat leuk dat het zo goed ging zeg! Plief stelt je weer voor verrassingen! Knipoog

Gaat Marloes er nu ook in door?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:11

Wat leuk dat Pliva het zo goed deed! Marloes zal vast hardstikke trots zijn!
En dat mag ook best

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:45

Zag er ook hardstikke goed uit, wanneer is de volgende wedstrijd??
Weet jij toevallig de punten nog van Tarja en magreet??

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 17:30

Jaaaa Marloes is hartstikke trots *LOL* Had ze nooit verwacht dit.
Volgende wedstrijd is de Lipizzanerwedstrijd in Beilen in juni ergens dacht ik.

Tarja had 161 en ??
Margreet weet ik ook niet meer eigenlijk, ik dacht tegen de 160 aan?
Weet jij toevallig wanneer het verslag in de Baroque komt?

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:05

Ik heb geen idee, maar wil je mij een pb sturen als je het wel weet, kan ik namelijk ook even kijken Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ubermetrics en 87 bezoekers