En we hebben er weer 2!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

En we hebben er weer 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 11:53

Gister had ik weer wedstrijd met Jamy in de Passage in Egmond-Binnen. Ze was ontzettend braaf, en dit keer beter voor het been, zodat ik niet de hele tijd hoefde aan te drijven Lachen Ik had al van de andere meiden die gestart hadden gehoord dat de jury best wel streng was, dus dat werd afwachten (vorige keer had ik een hele gulle dus dat zal wel ff tegenvallen, maar dat zagen we dan wel weer)
Toen ik de bak binnen ging, kwam er echt zo'n walm op je af van warmte Scheve mond dat was wel iets minder, ik had het ook erg warm toen ik klaar was Nerd
In de eerste proef liep ze alleen een beetje te diep of af en toe te hangen, waardoor mijn armen gestrekt waren, maar verder ging het wel netjes. De 2de proef ging eigenlijk ook wel goed, alleen met afwenden bij A zat ik 2 keer naast de AC lijn
Toen de prijsuitreiking, Ik was 2 keer 2de met 156 en 158 punten Party!! !!! Dus we hebben er weer 2 wintstpunten bij Lachen en dat maakt totaal 8 (in 3 wedstrijden) Nog 2 te gaan en dan ga ik waarschijnlijk gewoon proberen om L1 te starten...
Ik was samen met nummer 1 de enige in de B met wintstpunten, de andere 2 starts (best wel weinig eigenlijk) zaten met hun punten in de 140.
Maar het was weer een leuke dag en we hadden lekker weer, en over 2 weken heb ik weer een wedstrijd en ik hoop dat het dan weer zo goed gaat Lachen

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 12:03

Jheee, harstikke goed van jullie weer!
Had ook niet anders verwacht hoor van jullie Knipoog
Gefeliciteerd!
En die L1 gaat zeker lukken joh!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 12:07

Ik hoop het Haha! Het wijken lukt al aardig goed, en het is genoeg voor in de L1 (je hoeft maar 5 meter tenslotte Tong uitsteken ) En vooderest moet je een hele lange zijde middendraf, thuis kan ze het al, maar op wedstrijden doet ze nooit middendraf dus dat wordt nog oefenen, en verder moet het niet te moeilijk zijn lijkt me, maar we zullen zien Lachen

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:55

goed gedaan joh! proficiat!
en idd het L1 moet je heus wel lukken zo veel moeilijker is het nou ook weer niet.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:42

zo dat gaat snel he
veel succes in het L1 dadelijk

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:39

Echt goed van zon gemene scrale doebere jankerd. Tong uitsteken Schijnheilig
Hahaha. Nee echt netjes hoor Lot! Heel veel succes over 2 weken! Haha! Jammer dat ik er dan niet meer bij ben, ik breng namelijk geluk. Schijnheilig Haha.
Maar de L1 gaat je vast wel lukken.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 16:14

Nou je bent er wel met de Onderlinge Wedstrijd dus wieweet win ik dan nog wat Schijnheilig Knipoog

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:52

Jamy schreef:
Nou je bent er wel met de Onderlinge Wedstrijd dus wieweet win ik dan nog wat Schijnheilig Knipoog


Word een bokmeeting als het goed is komt Barb ook.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 14:02

Gezellig Haha!
Misschien brengt die jou wel geluk Haha! Het ging trouwens wel harstikke netjes gister met het oefen vond ik (sorry off-topic Schijnheilig )

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 16:45

Jamy schreef:
Gezellig Haha!
Misschien brengt die jou wel geluk Haha! Het ging trouwens wel harstikke netjes gister met het oefen vond ik (sorry off-topic Schijnheilig )


Dank je wel (sorry off-topic). Party!!