Zondag wedstrijd met Patser

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Zondag wedstrijd met Patser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 08:40

Zoals ik al vertelde in andere topics rijd ik tijdelijk een ander paard. Nu rijd ik zondag een wedstrijdje in de buurt, gewoon buiten mededinging (hoe je dat ook schrijft) Ik had me al ingeschreven met Risco dus nu schrijven ze er gewoon een andere naam op.
Ik moet in de L1 starten, omdat ie dat met zijn eigen vrouwtje ook is. Het is een klein wedstrijdje waar alle klassen tegen elkaar rijden. Das wel grappig, toch kunnen de punten wel meetellen als je een startkaart hebt.
De eigenaresse gaat zelf niet mee. Ik mag haar paard zo meenemen. Natuurlijk gaat mijn vader wel mee, dat heb ik ook wel nodig hoor!

Ik heb mezelf beloofd dat ik niet zenuwachtig ga worden, ik wil gewoon genieten van de dag. Waarom zou ik zenuwachtig moeten zijn? Andermans paard die ik net even rijd, het is maar voor een keer, ik doe het voor de lol. Maar nu het dichterbij komt merk ik dat ik wat gespannender word.
Zoals het naar uitziet word het aardig mooi weer. Dus das wel leuk!


fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 09:17

Fabienne volgens mij mag dat samenvoegen van alle klassen niet voor een officiele wedstrijd! Slechts twee opeenvolgende klassen mogen in 1 rubriek samengevoegd worden. Zie art. 40, lid 2. Dus dan is het misschien geen wedstrijd die goedgekeurd is door de KNHS. De winstpunten worden dan niet geregistreerd!
Overigens als je op een officiele wedstrijd buiten mededinging start (=hors concours), ben je wel een startcoupon kwijt, maar je winstpunt wordt niet geregistreerd, en je mag niet in het klassement worden opgenomen!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 18:20

Ja uiteraard weet ik wel dat eventuele winstpunten niet geregistreerd worden.
Maar andere jaren heb ik wel officieel mee gedaan en toen had ik een winstpunt. Deze is wel meegeteld. Dus hoe het precies zit weet ik niet. Maar mij maakt het nu niet zo veel uit, telt toch niet mee..
Toch bedankt voor de info

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 18:54

even heel erg off-topic maar...wat is Patser een coole naam Cool

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 21:55

Off-topic:
Die naam is eigenlijk ontstaan, omdat hij steeds tegen de staldeur aan schopte. Toen zei de man van de eigenaresse: Hij staat steeds tegen die deur aan te patsen. Zo werd het dus Patser! Wel grappig dus.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lovefi en 9 bezoekers