Vol, vol, vol .....aaarrcchhhh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Vol, vol, vol .....aaarrcchhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 17:48

Ik wordt gek!
Wil in april een wedstrijdje rijden maar ALLES echt ALLES zit vol hier in de buurt, echt belachelijk!
2 maanden vantevoren !!!, volgens de verenigingen allemaal mensen die op het laatste moment nog ff snel hun winstpunten willen halen. Pfffff.
Moet mn eerste nog halen maar krijg de kans niet eens, misschien ergens in december..... beetje zonde van mn startkaart op die manier.
Naja vanavond nog 2 verenigingen proberen en als het daar ook niet kan denk ik er toch hard over om mn startkaart weer in te leveren. Heb sinds november pas 2 wedtsrijdjes gereden, gewoonweg omdat alles al ruim 2 maanden vantevoren vol zit. Maarja verderweg kan ik het helaas niet plannen ivm vervoer en werk...... zucht.... De lol gaat er op die manier wel snel af. Huilen

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:44

Ja das zeker balen Viv... Nou hopelijk dat het toch nog wat wordt met die 2 verenigingen die je nog gaat bellen *begint te duimen* (die zijn inmiddels bijna overduimt Knipoog )

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:55

en bij onze vereniging zelf dan???? leden hebben toch voorrang???
in april al vol??? dan zou ik je wel vast inschrijven voor mei.......dan hoop ik ook weer van de partij te zijn. gezellig joh!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:57

wij hebben aanstaand weekend wedstrijd, en we werden vandaag zeker 10 keer gebeld of ze nog in kunnen schrijven Frusty Echt niet normaal!

Ik denk dat iedereen in maart nog winstpunten wil halen ofzo.

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:21

ja zelf hier in het noorden vol vol vol vol
bah echt niet leuk meer.

leef je droom, droom niet je leven.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:24

Ik snap alleen niet dat het dan al in april vol zit. Dat maart vol zit lijkt me niet meer dan logisch maar die wp-regel gaat al 1 april in.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:50

heb ik iets gemist??? winstpunten regeling??? HELLUPPP <-- zie de bui al hangen!

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:46

Ik zit ook al met hetzelfde, vol vol en nog eesn vol. Heb ook al vanaf januari een startkaart, maar heb nog niet KUNNEN starten omdat alles vol zat. Vooral lekker als je ook nog eens fulltime werkt en met pech ook nog eens in eht weekend moet.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:27

Aan deze kant zit het ook al bijna overal vol, ben blij dat ik op 13 april een plekje heb weten te bemachtigen in Benningbroek

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:49

Yep das hier hetzelfde hoor.... waardeloos

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 00:28

Dressuur is een drama, maar dat ga ik van de zomer wel weer een keer doen *LOL* Springen gaat nog heel goed gelukkig Tong uitsteken Woensdag bellen en zondag starten...Ik kan ivm werk, studie en mijn ouders ook niet zo erg ver vooruit plannen Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 09:18

toch raar, bij ons hier in't oosten is het helemaal niet zo vol!!!
gisteren heb ik ingeschreven voor een wedstrijd in Hellendoorn op 28 maart, en ik kon er gewoon bij!!!! En dat lijkt me nou juist zo'n datum waarop iedereen nog ff wil rijden! Ik heb echt geen idee waarom we er hier minder last van hebben......Verward

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 10:09

MirageGidran schreef:
en bij onze vereniging zelf dan???? leden hebben toch voorrang???
in april al vol??? dan zou ik je wel vast inschrijven voor mei.......dan hoop ik ook weer van de partij te zijn. gezellig joh!


Tsja en die krijg ik niet te pakken. Op de site staat ook nog steeds geen uptoedate kalender dus heb geen idee waneer die wedstrijden zijn. Ga me niet 3 maanden vantevoren inschrijven, daar pas ik voor, wie weet wat er in die tussentijds gebeurd....
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:16

Hier valt het ook nog wel mee. Echt op het laatste moment bijschrijven lukt af en toe niet, vooral op grote concoursen. Maar verder kun je gewoon inschrijven waar je wilt. Alleen moet ik wel vaak wat verder rijden. Echt heel erg in de buurt zijn er niet zo veel concoursen (misschien een keer in de maand of 6 weken of zo). Maar we hebben gelukkig eindelijk een nieuwe auto en trailer dus dat is gelukkig ook geen probleem meer (en ik kan eindelijk zelf met de trailer rijden, YES!). Dus 6 april ga ik voor het eerst weer starten met Jump, en dat is nog niet eens opgegeven (hoefde/kon nog niet, deze week pas) en dan meteen twee proeven. Dus ben benieuwd!

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:17

daarom schrijf ik aan het begin van het seizoen voor de hele zomer in. Vorige week zijn bij mij de inschrijvingen voor dressuur t/m augustus weg gegaan en voor de SGW tot oktober!

Het zijn bijna allemaal wedstrijden van onze eigen club, dus afmelden kan eenvoudiger, en dan weet ik zeker dat ik kan starten. Ik heb oa een aantal dinsdagavonden gekozen, om mijn weekenden te ontlasten *LOL* Alleen springen heb ik nog niet gedaan maar dat is meestal ook niet zo'n probleem.

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:08

Ja bij je eigen vereniging lukt dit wel, maar de meeste verenigingen zeggen wacht met inschrijven tot de publicatie in paard en sport of dan eventueel op internet (dan heb je geluk want dit staan er meestal vroeg op). Je zou ook in overleg met een vereniging in kunnen schrijven voor een wedstrijd over 3 maanden (stel dat dit mag van de vereniging) en mocht je het dan niet rond kunnen krijgen met werk en vervoer dat je dit op tijd laat weten zodat je plaats nog door iemand anders overgenomen kan worden. Maar het is inderdaad vervelend al die wedstrijd die vol zitten gelukkig gaan we nu de zomer weer in dan is dat probleem gelukkig wat minder aanwezig.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:04

en die eigen vereniging ken jij maar al te goed Haha!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:25

iedereen wilt nog promoveren voordat de 10 winstpunten regeling ingaat...
ik eigenlijk ook Haha! maar alles zit vol, en in noord-brabant wordt al bijna niks georganiseerd voor pony's, behalve bij liberty Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:50

Ik hoorde van een vereniging met slechts 1 binnenbak en geen bijzondere accommodatie dat ze maar liefst 45 mensen op de reserverlijst (!) hebben staan. Die wedstrijd is op 30 maart dus ja, laatste mogelijkheid om te starten in de nieuwe klasse.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 15:17

thea schreef:
ja zelf hier in het noorden vol vol vol vol
bah echt niet leuk meer.

Hmm.. ik heb me toch echt kort geleden nog voor een wedstrijd in Stadskanaal (16 maart) op kunnen geven en ik start er ook.

ieris

Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 15:35

Ha Viv

Dat is wel baalen zeg.
Kun je niet gewoon jezelf voor een paar wedstrijden die over een paar maanden zijn inschrijven,mocht je dan niet kunnen dan kun je die wedstrijden altijd nog afzeggen.
En in het zomerzeisoen worden er tog altijd grote buiten wedstrijden georganiseerd,die zitten meestal niet zo snel vol,mischien kun je daar aan meedoen?
Succes ermee!
Ik heb trouwens vier wedstrijden in maart,maar die heb ik allemaal al in november geregeld!
Kom je ook naar de fjordenwedstrijd in mijel?of is dat te ver voor jou?
Groetjes iris

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 17:25

Ik ben niet zo voor aanmelden en dan weer afzeggen, moeten je startcoupons weer teruggestuurd worden enz enz veel teveel gedoe.
Binnen of buiten starten maakt mij niet uit, als het maar niet op gras is. We blijven hoop houden.

Ik kom wel naar Meijel maar niet met Tjody, das op gras en ik heb geen ijzers. De volgende dag hebben we een demo in ermelo dus dat zou even teveel worden.
Ik kom wel, maar dan ga ik Janien lezen. Ben heel benieuwd.

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:16

en ik maar zeuren dat wij hier er geen last mee hebben bijd e pony's nou kan ik verdorrie niet meedoen volgende week met dressuur omdat het propvol zit! heb ik echt nog nooit meegemaakt, misschien ook wel omdat ik zowat nooit dressuur rijd in de winter!!!!!?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 17:17

je schrijft in je eerste berichtje dat je je startkaart wel weer inleveren wil
maar dat kan helemaal niet
je betaalt hem gewoon voor je jaar, en dan heb je hem ook voor een jaar (of langer als je hem niet op tijd afzegd)

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 12:35

Ach joh, Tjootje is nog zo jong, je hebt nog kansen genoeg om winstpunten te behalen, toch! Die 10 haal je toch niet meer voor april Lachen

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Melzazu, SentiBot en 33 bezoekers