Uitnodiging Talentendag Indoor Brabant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Uitnodiging Talentendag Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 14:12

Vrijdag heb ik een uitnodiging gekregen van het Rabobank Talentenplan om met 1 of 2 personen op vrijdagmiddag 21 maart naar Indoor Brabant te komen (naar de talentenmiddag).
Op die uitnodiging stond dat alle ruiters en amazones tussen de 10 en 25 jaar (geloof ik) en minimaal M rijden twee vrijkaartjes kunnen aanvragen.
Vorig jaar heb ik deze uitnodiging ook gekregen, maar enkele kennissen die ook nog geen 25 waren en wel minimaal M reden hadden hem niet. Voor zover ik weet stond er toen ook op dat alle mensen deze kaartjes kregen, wanneer zij aan de eisen voldeden.

Hebben jullie deze uitnodiging ook gekregen of zijn er ook mensen die M of hoger rijden en nog geen 25 zijn die de kaartjes niet gehad hebben?

Promovendus Ontwikkelingspsychologie sinds 1 februari Lachen


Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 14:47

ik rij met 1 pony in de z dressuur
met 1 in de m2
en met 1 in het z springen

en ik heb 3 grote enveloppen met 3 uitnodigingen gekregen Haha!

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:53

Ik ben 13 rijd M en heb geen uitnodiging gekregen Huilen weet soms iemand hoe dat kan?

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:43

Ik ben 14 en rijd Z1 met mijn pony.
met mijn nieuwe M2, en ik heb er inderdaad ook een gehad

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:47

Ik rijd M en ik heb ook keurig een uitnodiging gehad. Ik vind het harstikke leuk, ga er zeker heen!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 17:03

Ik ben nog net 25 en ik heb ook een uitnodiging gekregen.
Ik denk dat ik ook lekker heen ga.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:30

ik wil er ook ontzettend graag heen, maar het begint al om 12 uur, en mijn moeder vindt het niet goed als ik iets van school mis Boos!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:39

Chrissie schreef:
ik rij met 1 pony in de z dressuur
met 1 in de m2
en met 1 in het z springen

en ik heb 3 grote enveloppen met 3 uitnodigingen gekregen Haha!


he wat raar, ik rij ook met meerdere paarden maar krijg toch maar 1 envelop Verward

Ow ja en Barrie, ligt er aan wanneer die M zijn, het kan best zijn dat ze een lijst hebben die al bv 3 maanden oud is.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:44

ik heb er 2, komt zeker omdat ik M spring en M dressuur rijd?!?!?!
dus kan ik mooi 4 kaarten bestellen! nu nog ff kijken wie er mee wil! hihi

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:45

ik heb er 2, komt zeker omdat ik M spring en M dressuur rijd?!?!?!
dus kan ik mooi 4 kaarten bestellen! nu nog ff kijken wie er mee wil! hihi

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:47

ow das echt super handig!!!!!

ik ben door de federatie met mijn nieuwe pony op 5 winstpunten in het M2 gezet. toch heb ik maar één envelop gekregen, maar dat vind ik niet zo erg. waarschijnlijk komt dat doordat ik mijn nieuwe pony nog maar net heb.
ze hebben vast inderdaad een oude lijst!!!

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:49

dus pplaats je je bericht ook maar 2 x Tong uitsteken

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:57

sjaantje schreef:
ow das echt super handig!!!!!

ik ben door de federatie met mijn nieuwe pony op 5 winstpunten in het M2 gezet. toch heb ik maar één envelop gekregen, maar dat vind ik niet zo erg. waarschijnlijk komt dat doordat ik mijn nieuwe pony nog maar net heb.
ze hebben vast inderdaad een oude lijst!!!


ja ik heb ook nog maar 3 M1 wedstrijden gereden en 0 wp?! Haha! en met springen 7 wedstrijden en 11 wp!



ps: ja de pc deed raar, ach ja 2 x......is dat erg Clown Verward Haha! Bloos

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:11

Idd ik heb er ook weer een gehad, al een paar jaar nu, maar ben er nog nooit heen geweest. Haha!

Ik vind het maar een commerciele troep. Toen het begon dacht ik: wat leuk.
Alleen ik dacht dat het echt om talent te spotten was. Maar het gaat er hier meer om wie er de wedstrijden wint. Terwijl er naar mijn mening veel mensen zijn die met goede begeleiding veel hoger zouden komen.

De mensen die meestal winnen zitten of in een EK team of junioren/young riders. Plus ze hebben vaak al les van de topruiters.

Geef anderen die niet rijk zijn maar wel talent hebben ook eens een kans. Maar ja, mijn mening Nerd
Ik vind het gewoon jammer.

Maar daar ging het topic niet over, moest het even kwijt!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:14

Ik heb 6 of 7 enveloppen gekregen, dus heb wel recht op aardig wat kaartjes Haha! Haha!
Weet alleen niet of ik wel ga, kost vele tijd.

Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:37

Antoinette schreef:
Idd ik heb er ook weer een gehad, al een paar jaar nu, maar ben er nog nooit heen geweest. Haha!

Ik vind het maar een commerciele troep. Toen het begon dacht ik: wat leuk.
Alleen ik dacht dat het echt om talent te spotten was. Maar het gaat er hier meer om wie er de wedstrijden wint. Terwijl er naar mijn mening veel mensen zijn die met goede begeleiding veel hoger zouden komen.

De mensen die meestal winnen zitten of in een EK team of junioren/young riders. Plus ze hebben vaak al les van de topruiters.

Geef anderen die niet rijk zijn maar wel talent hebben ook eens een kans. Maar ja, mijn mening Nerd
Ik vind het gewoon jammer.

Maar daar ging het topic niet over, moest het even kwijt!


Ik ben het helemaal met je eens Antoinette *LOL*

Mijn zusje heeft ook een uitnodiging gehad, maar wij gaan ook niet heen. Den Bosch ligt voor ons niet naast de deur en ik zou eigenlijk niet weten wat we er moeten Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:48

ik ben wel M met winstpunten maar nog geen 1 brief gekregen.. beetje raaar

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:50

Ik heb er dus wel 2 gekregen, was even vergeten dat mijn zus er nu te oud voor is Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:56

Ik krijg hem al drie jaar niet meer, terwijl ik al die tijd minstens M heb gereden...

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:35

Ik ga wel. M
Laatst bijgewerkt door haike op 27-12-23 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:38

Ik ga ook ben vorig jaar ook geweest (toen reed ik net M1 (1 wedstrijd) Nu start ik Z1 en heb ik er weer 1 gehad.Ik heb de kaartjes wel aangevraagd dus ik ga denk ik wel ff vragen of mijn nichtje mee wil

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:39

Wij gaan al meeten in Ermelo Haike *LOL* Hoef ik daarvoor iig niet naar Den Bosch Haha!
(reddy zie ik regelmatig en met Chrissie ga ik crossen dus ik mis er maar een paar Tong uitsteken Den Bosch is voor ons echt te ver weg...)

En ik zie net dat het de middag van mijn tentamen is...Ik zou dus niet eens weg kunnen al zou ik het willen Huilen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:01

ja misschien dat ik dus heen ga! misschien gaat wendaK ook mee!xxx

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:07

Uh, Haike, ik heb niet gezegd dat ik ga hoor Verward

Want op vrijdag kan ik helemaal niet, moet ik lesgeven Haha!

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 23:43

Het lijkt mij ook leuk om bokkers te meeten! Ik moet alleen nog even kijken of ik college heb die vrijdag en of dat een verplicht college is (is bijna nooit zo, dus ik ga ervan uit dat dat dan ook het geval is). Ik wil er wel graag heen! Vorig jaar ben ik ook geweest naar de Grand Prix Special. Bovendien kan ik op vrijdag gratis met mijn OV naar Den Bosch, dus dat het ver is vind ik niet zo erg.

Ik weet niet of jullie het leuk vinden om een "vreemde" bokker te meeten en als jullie dat niet willen, hoor ik het wel. Anders kunnen we vlak voor 21 maart wel iets afspreken via bokt...

Promovendus Ontwikkelingspsychologie sinds 1 februari Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers