startkaarten aangespannen paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

startkaarten aangespannen paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 08:57

Kan iemand mij uitleggen hoe de startkaarten werken als je aangespannen rijdt. Bijvoorbeeld als je met een vierspan rijdt moet je dan voor elk paard een aparte startkaart hebben? Wordt een lekkere dure grap zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 18:25

Een span komt gewoon op een startkaart waar 4 paarden op kunnen.
Ik heb voor m´n paarden een spanstartkaart en voor elk paard een losse startkaart voor de enkelspan en de onder het zadel wedstrijden.
Geeft wel altijd gedoe met registratie van de punten Frusty
een stukje van m´n startkaart (compleet werd te groot Haha!
Afbeelding

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 09:34

he bedank voor de "foto". Ik riij endurance wedstrijden en daar willen ze ook met startkaarten gaan werken. Maar omdat mensen nogal vaak op elkaars paarden rijden wordt het een probleem om elke keer een startkaart aan te vragen. Stel je bent man en vrouw en je hebt drie paarden die je alle twee op wedstrijden uitbrengt dan moet je opeens 6 startkaarten aan gaan vragen!!!! Zoiets als jouw span startkaart zou wel wat zijn. Maar ik begrijp dat als je enkelspan wilt starten je dan toch weer een aparte startkaart moet aanvragen. Wat een gedoe allemaal.
Tot nu toe werdt je lid van de endurancevereniging en moest je een logboek hebben per paard waarin je resultaten genoteerd hebben en dat was het. Voorlopig maar even afwachten wat het wordt.