Voorlezen met een instructie setje waarom eigenlijk niet?

Moderators: Apple, Nicole288, Coby, Pistasche, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:33

Nou dat hoef je hier in de omgeving niet te proberen, hulp van derden aan je broek.

Ik denk dat als het toegestaan zou zijn de enige optie om dat te voorkomen is een 2e ontvanger bij de jury auto erin.
Hoorde recent wel in de wandelgangen dat het wellicht ooit gaat komen bij het mennen ivm rammelwagens (met oortje rijden zonder Dispensatie) Maar daar weet ik helaas niks van en alleen van horen zeggen.
In de marathon van sgmw mennen mag het natuurlijk tegenwoordig wel.

www.MelanievandeBunt.com Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner A-Kader lid | Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019
Jimmy/Tommy 2 span: Drs ZZ+32 | Vdh Z+3
Jimmy |Tommy | Carlin | Herbie | Pablo |Charlie

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:44

Slecht van de jury's dan. Neemt niet weg dat het natuurlijk niet hoort.

Bij marathon bijv iemand langs de kant, die kan inspelen op welke tijden er gereden worden etc. Sommige wedstrijden geven die opties al dmv scoreborden per hindernis en deelnemers hun tijden erop, maar degene langs de kant kan bijv zeggen of iemand door moet rijden of juist rustig uit kan rijden etc. Denk aan vierspannen a la exell etc. Heb er zelf geen behoefte aan, maar soms kan het best handig wezen.

Wbt oortjes voor dressuur zul je nog wel even af moeten wachten qua nieuwe reglementen gok ik zo of het erdoor gaat komen.

En verder is een goede optie je proef uit het hoofd leren, en de lezer als back up hebben. Zorgt ook voor meer rust in je hoofd is mijn ervaring.
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 08-10-18 18:46, in het totaal 2 keer bewerkt

www.MelanievandeBunt.com Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner A-Kader lid | Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019
Jimmy/Tommy 2 span: Drs ZZ+32 | Vdh Z+3
Jimmy |Tommy | Carlin | Herbie | Pablo |Charlie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie