Subtop - Wie nog meer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 15:55

Goed gedaan allebei!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:29

Gefeliciteerd dames :D

Liquorice: jammer dat het voor je idee niet ideaal ging, vaak ziet het er aan de kant dan heel 'goed en makkelijk' uit maar dat kan soms zoo anders voelen. Wel gaaf dat je 8en scoort voor je wissels en series!! :D

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:56

gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Golden Girl liep 2 dgn bij Zeeland Outdoor; zaterdag 1e proef 62,85 met een 5e prijs, 2e proef 60.85 met een vijfde plaats( 4 prijzen)
Zondag 1e proef 60.nog wat 2e proef 62. nog wat en net geen prijs, weer 5e.

Had wel paar fouten nog hoor, mn series zijn nog te groen, ik heb zelf 20/40 thuis dus rij je een serie niet handig door, ik wil ze laten wachten maar om ze thuis te springen moet ik gelijk beginnen dus doe ik liever niet. wel lastig en even een dingetje. had in alle proeven een 3 of 4 voor 1 serie, was er een altijd goed.
Drafwerk is wel fijn maar kan ook nog meer afgewerkt en wat meer rust erin dus er is echt nog ruimte voor verbetering. Moet gewoon de fouten wegpoetsen in de serie.

maar goed, 6 punten uit 6 proeven, ik had het niet durven dromen.

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 09:09

Goed weekend geweest dus. :D

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 09:09

Knap hoor! Gefeliciteerd met de resultaten.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:06

Goed gedaan allemaal!! Gefeliciteerd!!

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 13:33

Wauw jij vliegt door de klasse Peetje!

Ik heb deze week en volgende week wedstrijd, maar ik baal een beetje van de startlijst in combinatie met de hitte (2 uur tussen proeven). Ik ga dan denk ik maar 1 proef rijden, want terugzetten op de trailer waar het best warm is en dan 2 uur later weer een proef rijden is niet helemaal eerlijk. Mocht de hitte meevallen dan rijd ik er wel twee, betalen moet ik toch wel.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 18:34

Gefeliciteerd weer! :D

Succes volgende week, ik kan me inderdaad indenken dat je je paard geen 2 uur op de trailer gaat zetten met dit weer. Is er geen stal oid beschikbaar? :)

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 20:40

Wat een hitte! Ik had toch nog 63 en 64%, super blij! Alleen die stomme pirouettes, thuis gaan ze tegenwoordig heel goed, maar in de proef wordt hij of strak, of te los, of de inzet valt om en dan is het ook mislukt Haha. Nog even op dooroefenen maar :-)
Nog meer wedstrijd gangers dit weekend?

Liquorice

Berichten: 3238
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Thuis

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 21:01

Netjes haasje! Gefeliciteerd!

Ik moet woensdag, maar ze beginnen pas om half 4, bij 33 graden, dus ik twijfel ontzettend of ik ga..
Weet niet of ik het eerlijk vind om van mijn paard een goede prestatie te verwachten in deze hitte.

Sanet

Berichten: 7945
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 21:37

Gelukkig geen wedstrijden gepland voorlopig, mij vooral te warm. Niet geheel eigen keuze ook, want maar weinig wedstrijden te vinden hier op dit moment. Zo half augustus weer denk ik.

Jonnekee
Berichten: 753
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 23:32

Gefeliciteerd allemaal! *\o/*

Wij hadden vandaag ons Inter2 debuut, en we zijn Grand-Prix startgerechtigd *\o/* *\o/* met 61.99% en 8en voor de Piaffe, ben ontzettend trots op Vik en heb dan ook wel even een traantje gelaten :o :D

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 07:32

Jonnekee schreef:
Gefeliciteerd allemaal! *\o/*

Wij hadden vandaag ons Inter2 debuut, en we zijn Grand-Prix startgerechtigd *\o/* *\o/* met 61.99% en 8en voor de Piaffe, ben ontzettend trots op Vik en heb dan ook wel even een traantje gelaten :o :D


Oh wat goed! Heel knap, wat een mijlpaal! Gefeliciteerd.

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 08:08

Heel knap Jonne! Kei gaaf!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 08:37

Wauw súper gaaf!! Gefeliciteerd!!

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 08:50

Gefeliciteerd!! Dat lijkt me echt zo gaaf!

Ik ben nu rustig een beetje rond aan het kijken voor een slipjas, het gaat hard zo. Maar die zijn nog best aan de prijs :+

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 12:14

haasje20 schreef:
Gefeliciteerd!! Dat lijkt me echt zo gaaf!

Ik ben nu rustig een beetje rond aan het kijken voor een slipjas, het gaat hard zo. Maar die zijn nog best aan de prijs :+


Heb er toen op marktplaats een mooie gescoord van Pikeur.


Vanmorgen met nichtje en pensionklantje op haar eigen pony naar het water geweest. Dakar lekker door het water heen. Goede krachttraining geweest en nichtje helemaal blij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:59

Jonnekee schreef:
Gefeliciteerd allemaal! *\o/*

Wij hadden vandaag ons Inter2 debuut, en we zijn Grand-Prix startgerechtigd *\o/* *\o/* met 61.99% en 8en voor de Piaffe, ben ontzettend trots op Vik en heb dan ook wel even een traantje gelaten :o :D

Supergefeliciteerd!!! :D


Suikermeisje: ziet er echt heerlijk uit, heb de neiging om de veewagen te pakken en naar t strand te gaan, maar t dichtstbijzijnde strand waar je hier mag is een ruim uur met de wagen en dat vind ik wel een tikkie te warm nu :P



Grace gaat super, van de week had ze even een 'ik ben stout-dag' maar dat was eigenlijk wel grappig, want alles was leuk en alles was reden om weg te springen :Y) We gaan volgend seizoen meedoen aan een hele gave competitie, de DLW Buckle & Saddle Challenge 2018-2019.

Met Grace staat de horsemanship, pleasure, trail en reining op de planning hiervoor. :D

"In de aanloop naar Diamond League Western 2019 organiseert het DLW team 4 wedstrijden waarop de onderdelen Western Horsemanship, Western Pleasure, Trail, Ranch Trail, Ranch Riding en Reining worden uitgeschreven in zowel de Amateur- als Open divisie.

De wedstrijden worden dubbel gejureerd volgens de WRAN regelgeving en er wordt een puntensysteem gehanteerd. Deze 4 wedstrijden gelden als voorronde; de finales worden gereden op DLW 2019.

Op DLW 2019 wordt tevens bekend wie Allround Champion is en deze wint een Trophy zadel, 8-) 8-) gesponsord door DLW in samenwerking met Eurohorse. Om in aanmerking te komen voor deze mooie prijzen, moet een combinatie aan 3 van de 4 wedstrijden die aan DLW 2019 voorafgaan hebben deelgenomen."


Joy gaat ook met sprongen vooruit, ik heb d'r van de week opgegeven bij de WRAN, we gaan beginnen in het L4, ik ben benieuwd want ik heb nog geen idee wat ze op wedstrijd gaat doen :+


Ook Joy mag voor de leut mee gaan doen met de competitie, welke onderdelen ga ik nog bedenken, eerst maar eens even zien wat mevrouw van de wedstrijden vind :')




Wat doen jullie op het moment kwa training met deze warmte? Ik heb de afgelopen 2 dagen gereden maar op een dag als vandaag met volle zon en 33 graden weet ik t echt ff niet meer :')

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 16:02

Vandaag niets, hup de wei in. :=

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 16:04

mirjamalvaro schreef:
Vandaag niets, hup de wei in. :=


Daar heeft Grace t momenteel na 4 uurtjes ook wel gehad, is d'r ook te warm. Stallen zijn bij ons nog heerlijk door aan beide kanten open luiken :) Vanavond mag ze nog een paar uurtjes :)

Sewri
Berichten: 394
Geregistreerd: 08-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 17:33

mirjamalvaro schreef:
Vandaag niets, hup de wei in. :=


Hier ook! Al staat meneer niet overdag in de wei maar lekker om 8 uur naar buiten savonds en om 8 de volgende morgen pas weer lekker naar binnen. Geen beesten, hitte en de hele mikmak en overdag met een flinke bult hooi in een frisse stal :j

Wel moet trainen ook gebeuren uiteraard, dit doe ik meestal tussen 7 en 8 in de avond omdat de vos in de avond fijner loopt altijd dan vroeg in de morgen en het natuurlijk al koeler is dan midden op de dag :j

Ben nu ook weer heeeel blij met de binnenbaan, het is wel een klein bakje met zijn 40x18 maar we zijn zo tenminste wel uit de directe zon wat ook echt aardig scheelt^^

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 18:15

Hier kunnen ze zelf kiezen tussen weide, paddock, bestrating of binnen staan. Dus ze lopen ook heel wat af. :o

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 18:19

Hier helaas niet die mogelijkheid haha :) Grace heeft een giga stuk land met 3 merrie's, maar bij ons mag alleen overdag ;) Dus ik kies vaak de ochtenduren en avonduren uit, nu staat ze ook weer lekker want er is nu schaduw vanuit de bomen en rond sluitingstijd wordt ze dan binnen gehaald :)

Binnenbak is inderdaad geweldig, die is hier ook nog echt wel 'koel' :D

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 09:23

Ik heb alle dagen voor werk gereden, gewoon voor 8 uur te paard en dat was best lekker.
Gister nog wel gestart in Eemnes, ik was om 9 uur alweer klaar dus dat was ook goed te doen.
Was de eerste proef 1e met 63,2 :D Tweede proef moest hij plassen en mesten, dus toen liep hij niet meer. Maar blij met de eerste proef. Nu 3 proeven achter elkaar 63/64 procent, we krijgen de smaak te pakken :o

Nu lekker een paar daagjes vrij voor hem, vroeg in de ochtend op het land, beetje de benen strekken en verder vanaf maandag weer trainen.

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 10:37

Mijn vriend zei net, kom je nu ook in zo'n stukje op internet omdat je gewonnen hebt :+ Best schattig, want hij snapt er niks van maar komt wel steeds kijken..