[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
miicchhellee

Berichten: 1335
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:55

Afbeelding

Dit zijn mijn wedstrijdlaarzen, heb een mooie bijpassende cap en een lichtblauw animo jasje.

Heb nog een beige jasje, alleen is die eigenlijk net te groot dus staat die te koop, die was eigenlijk veel mooier als die blauwe, maar te groot is ook helaas niet mooi :(

Golden Magic (voorheen. Coehoorn's Pinksterblom / Princess Of Paradiso); Muchacho; Alcapone MB; Elmo ~ RIP
Lincom's Celebration; Caretino x Corofino ~ Z1 + 12 ~ Z2 + 9! PR 226,5

Karri 'f' Lee; Fleetwood Mac CL x Caretino ~ geb. 14-03-2015


xKylian
Berichten: 41
Geregistreerd: 27-05-08
Woonplaats: Ermelo

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:08

Wauw die zijn ook echt prachtig Michelle! Ik heb ook blauwe laarzen overwogen, maar vond het toch iets te heftig. Maar als ik dit zo zie.. <3
Jammer dat je beige jasje net te groot is, kun je hem niet in een maat kleiner vinden?

♥Danzel♥ Het leven is ruiger met een tuiger!
Dressuur: Z1, springen: B+1, SGW: B+4

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:09

Noukie: het is een Vleut x Verdi x Nexxus, het is ook echt een springpaard in zijn bouw, lekker op de kop en horizontale hals :D doet wel altijd zijn best, hij verrast me iedere x weer!

Ik heb deze voor concours:
Afbeelding

Alleen die kunnen nog maar lastig dicht sinds er een paard op mijn been is gaan staan na een val dus rij ik lekker met mijn bruin trainingslaarzen, petrie coventries oid :))

Ik heb nog wedstrijd gehad! Vrijdag en zaterdag een rondje gesprongen. Vrijdag 5e en zaterdag helaas een foutje in de barage :)

Afbeelding

miicchhellee

Berichten: 1335
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:18

@xkylian, helaas niet, ooit gekocht als showmodel van Jeamo.. hadden toen gedacht dat ik nog wel wat meer erin zou groeien, helaas niet dus :')

Golden Magic (voorheen. Coehoorn's Pinksterblom / Princess Of Paradiso); Muchacho; Alcapone MB; Elmo ~ RIP
Lincom's Celebration; Caretino x Corofino ~ Z1 + 12 ~ Z2 + 9! PR 226,5

Karri 'f' Lee; Fleetwood Mac CL x Caretino ~ geb. 14-03-2015

MyWup

Berichten: 2521
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:23

Wauw, wat hebben jullie allemaal mooie laarzen!!! :)
Ik heb gewone zwarte mondoni's :D
Ik wil nog wel heel graag zwarte met van boven naar beneden veters. En met een accentje.

Wup gaat beter, we rijden weer, niet te lang, veel rechte stukken, af en toe stukje wijken, hij heeft wel weer last van zn oude kwaal, rechtsom wat vasthouden en weinig lengtebuiging. Dat krijg je als je 4 week stilstaat...
Probeer eerst met rijden beter te krijgen en anders even fysio erbij.

voor portretten: http://www.marianstenekes.webklik.nl
Aprose (Wup x Zelhem) Z2 dressuur

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:24

Gefeliciteerd Amigo! Jij dus ook lekker in meerdere disciplines actief :)
En herkenbaar, mijne heeft wel een mooie hals (dank u opa Darco) maar helaas ook de kont van opa, die is niet per se dressuur-proof te noemen :D Maar hij doet t er best mee :)

en wat komen er mooie laarzen voorbij weer <3

Ik ben niet weg geweest. Tenminste, gister als chauffeur voor een stalgenootje naar de regio en vandaag bos met mijn eigen knapperd

xKylian
Berichten: 41
Geregistreerd: 27-05-08
Woonplaats: Ermelo

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:29

Leuk Amiigo, goed gedaan!

Balen Michelle..

Fijn dat je weer aan het rijden bent liss :)

Bos is ook lekker Noukie!

♥Danzel♥ Het leven is ruiger met een tuiger!
Dressuur: Z1, springen: B+1, SGW: B+4

mellamoshan

Berichten: 4255
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:39

Echt wauw wat een gave laarzen allemaal!
@liss,ik ook hoor. Pas bijna niets nu zk vlak na zwangerschap. Heb nog wel paar kilootjes te gaan :=

Fijn dat wup beter gaat!

Gefeliciteerd met je 5e plaats amigo. Leuk zo allround!

Noukie, heerlijk lekker bos in.
Prachtig weer ook voor.

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

shirleyp

Berichten: 2780
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:29

Heel mooie laarzen komen hier voorbij! Hier de meest simpele zwarte Petries en Ariats, maar houd wel van basic eigenlijk! Ben ook de enige in dressuurland met een originele zwarte Samshield Shadowmatt denk ik, haha! Als je maar lang genoeg gewoon blijft...

Fijn Amigo! Springen is ook tof! Helemaal met prijs, gefeliciteerd!

Die wachtoefening met sluiten in galop is een goede! Ik heb ook steeds op één bepaald punt gedoe in mijn proef, misschien hebben jullie tips? In proef 25 en 26 moet ik twee keer vanuit M wegrijden in uitgestrekte galop. Nou vindt mijn crossende springpaard dat natuurlijk zalig. Maar dan moet ik ineens aan het einde van proef 26 van M naar E en een eenvoudige wissel rijden... pffft! Tel daar bij op dat hij al heet wordt van de twee wissels die daar vlak voor zitten... kortom: handen vol... Tips? Of is dit gewoon een kwestie van veel doen?

Conarde E (Van Gogh x Narcos II) Dr: Z1+10 Spr: B+8 SGW: B+23

mellamoshan

Berichten: 4255
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:40

Ik denk echt blijven doen. Te pas en te onpas. Geen standaard lijnen perse. Denk zoals hierboven staat eigenlijk dus :)

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

Laura1982

Berichten: 4053
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 05:46

Kylian mooie laarzen!
Michelle wauw mooie laarzen ben je niet bang dat het stukje boven aan kaal wordt als je stoot?

Amiigo leuke foto!knap bontje hoor.

Mellamoshan ook hier moeten er nog wat kg's af gaat helaas erg langzaam en moeizaam.

Gisteren heerlijk rondje bos gedaan met zusje en trainingspaard en met Douwe. Viel alles mee met beestjes en hitte. Klein rondje gedaan en maximaal genieten straks nog even langs bij hem en dan zie ik hem zaterdag weer. Morgen opname en daarna lekker veel slapen.
Ik wens jullie alvast een mooie week.

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 07:58

Bizar die laarzen hierboven, echt heel erg mooi!
Ik heb enorm veel laarzen maar niet echt zulke uitschieters qua opvallendheid. Ik rijd nu voornamelijk met mn zwarte Cavallo's met slangenleer kap. Erg blij mee, die zitten echt heerlijk :)

Leuk Amigo, gefeliciteerd :D

Shirley, ik snap je probleem! Mijn merrie denkt ook altijd in het wissellijntje woehoeeeee we mogen weer uitstrekken! Ik probeer dat op te lossen door haar echt in de hoek en daarna de wending al meer terug te zetten. Meestal door het vele oefenen van de wissels thuis snapt ze dan wel dat het een wissellijntje wordt en niet een uitstrek lijntje :)

Hier ook heerlijk gereden van het weekend. Watse liep vorige week woensdag niet helemaal lekker dus even 2 dagen rustig aan gedaan en van het weekend weer een beetje losgerden, Hij liep gelukkig weer beter alleen nog een beetje stijf. Jonne ging echt super fijn van het weekend. We zijn vooral aan het werk aan de drang naar voren en groter bewegen zodat we straks meer richting de tweede draf kunnen gaan en de wisselen makkelijker worden. Ze sprong ze van het weekend wel dus daar was ik super blij mee. Soms nog in twee keer maar wel wanneer ik dat wilde :)!

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:28

Pff heb wel bijgelezen van het weekend, maar even een ego post hoor :o

Mijn pony is door naar de centrale keuring voor het Keur predicaat. *\o/*
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BC8737F

En ook met de rijrubriek door naar de centrale keuring. :D
Afbeelding

En veulie ook door naar de centrale keuring, maar daar nog geen mooie foto van. :+

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Laura1982

Berichten: 4053
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:33

Wat gaaf gefeliciteerd!

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

miicchhellee

Berichten: 1335
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 10:04

@Laura1982 , dat is de inzet met swarovski maar blijft heel netjes. Heb ze eigenlijk ook alleen op wedstrijden aan en met speciale gelegenheden.

Golden Magic (voorheen. Coehoorn's Pinksterblom / Princess Of Paradiso); Muchacho; Alcapone MB; Elmo ~ RIP
Lincom's Celebration; Caretino x Corofino ~ Z1 + 12 ~ Z2 + 9! PR 226,5

Karri 'f' Lee; Fleetwood Mac CL x Caretino ~ geb. 14-03-2015

Laura1982

Berichten: 4053
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 10:12

miicchhellee schreef:
@Laura1982 , dat is de inzet met swarovski maar blijft heel netjes. Heb ze eigenlijk ook alleen op wedstrijden aan en met speciale gelegenheden.

Ja echt heel mooi!

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 13:23

Fijn Lis dat het rijden beter gaat! Zou ook eerst met rijden proberen, kunt ze daarin een hoop verbeteren.

Lekker Noukie! Altijdlekker ff ontspannen.

Shirley: lijn uit de proef niet teveel oefenen, schakelen op de diagonaal en alleen van galop naar stap zonder daarna weer aan te laten galopperen. En proberen om de ontspanning erin te houden! Lastig zo’n meedenkend paard :D

Laura: ik kan kan nauwelijks naar het bos, al voordat we de straat uit zijn we al lek geprikt :(

Gefeliciteerd absque! Hele mooie pony heb je daar :D

Bedankt voor de reacties! Ik ben altijd een dressuurmuts geweest totdat ik ging rijden voor de fokker waar ik nu voor rij :+ die heeft springpaarden, rij er nog maar 1 op concours maar thuis wel aan het oefenen met het jonge spul :)

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 13:34

Yvank, goede tip die schijnovergangen. Moet ik ook meer doen. :j

miicchhellee heel mooi die laarzen, ik vind dat 'stardust' ? zo gaaf!

Amiigo ook hele mooie laarzen zeg, ik houd wel van dat subtiele. En wat leuk, een springerd.
Gave foto die bonte over de sprong!

Noukie heerlijk zeg naar het bos. Ik wil volgende maand mijn BE gaan halen, en de maand erna een trailer kopen. Lijkt me heerlijk om lekker zelf naar het bos te kunnen gaan.

shirleyp heerlijk die meedenkende paarden, zo herkenbaar. :') Helaas geen tips voor je, behalve veel doen en verrassend houden.

Nog een foto van mn veulie, niet de beste foto, maar hij is gewoon leuk. :D
Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Laura1982

Berichten: 4053
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 18:51

Hele leuke foto van je veulen absque_dubio.

Amiigo wat jammer dat jullie zo lek geprikt worden. Hier valt het nog mee vroeg in de ochtend en later op de dag. Midden op de dag is hier ook niet te doen met deze temperaturen.

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 19:13

shirleyp schreef:
Die wachtoefening met sluiten in galop is een goede! Ik heb ook steeds op één bepaald punt gedoe in mijn proef, misschien hebben jullie tips? In proef 25 en 26 moet ik twee keer vanuit M wegrijden in uitgestrekte galop. Nou vindt mijn crossende springpaard dat natuurlijk zalig. Maar dan moet ik ineens aan het einde van proef 26 van M naar E en een eenvoudige wissel rijden... pffft! Tel daar bij op dat hij al heet wordt van de twee wissels die daar vlak voor zitten... kortom: handen vol... Tips? Of is dit gewoon een kwestie van veel doen?

Zoooo herkenbaar :D Ik heb in 25 ook zo vaak dat ik na die laatste wissel alweer in uitgestrekte galop zit ipv bij V draf :') Mijn paard vindt al dat uitstrekken echt een tof spelletje, alleen hij wordt er iets té meedenkend van :D

Maarre, ja, veel doen, veel juist onverwachte dingen vragen aan ze, veel wachtoefeningen....

Laura ook nog lekker van het bos genoten. En heel veel sterkte komende dagen! Hopelijk helpt het je weer een tijdje.

Fijn dat Watse wel weer beter was en Jonne het zo goed oppakt weer :)

absque_dubio Gefeliciteerd! Met beide knapperds

En Amigo, balen van de steekbeesten zeg. Wat dat betreft zit ik echt gezegend hier. Op stal weinig (bijna middenin de stad heeft voordelen) en in de bossen waar ik heen ga heb ik tot nu toe ook amper een daas gezien.

shirleyp

Berichten: 2780
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 06:27

Best een geruststelling dat het jullie ook bekend voorkomt :D Bedankt voor de tips! En zo’n meedenkend paard is meestal heerlijk met springen en crossen, maar in de dressuur iets minder handig :')

Conarde E (Van Gogh x Narcos II) Dr: Z1+10 Spr: B+8 SGW: B+23

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 21:10

Oooh ik heb al weer heel wat gemist... Snel ff doorheen gebladerd, maar kwamen even geen nuttige reacties in mij op..
Behalve dat ik je pony én je veulen echt geweldig vindt A_D!! <3

Kom net van een heeeeeeeele fijne les af! <3 De eerste sinds hij ziek is geweest... En waaauw... <3
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij!

Woensdag belde de eigenaar of ik even zo'n Rambo sweet itch ofzo wilde halen, want hij schuurde zich helemaal kapot (doet hij normaal echt nooit!). Nu twee dagen de deken op en weer een relaxed en uitgerust paard!

Nog steeds onwijs blij dat ik naar Janna toe ben gegaan (maandag weer), ik rij weer met plezier. Bekijk alles veeeeeeeeeel luchtiger! En ik kan relaxed zitten. En hij loopt nu door in de zijgangen...
Juf zei nadien: "We gaan nu weer naar wedstrijden kijken." En ik werd er niet eens angstig van, ik werd er zowaar juist enthousiast van. Het vertrouwen begint weer te komen!!!

Laura1982

Berichten: 4053
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 21:15

Wauw Janine dat klinkt super fijn.
Iets met glimlach niet van je gezicht krijgen haha. Heel fijn weekend gewenst.

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 21:27

Top update Janine!
En hoe is het jou vergaan Laura?


Laura1982

Berichten: 4053
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 08:10

Ja opname was heftig. Veel bijwerkingen over geven paniek aanvallen en huilen om niets. Ik heb zelfs gezegd hak dat been er maar af ik trek het niet meer. Maar op dit moment van pijscore 9 naar een 3 dus dat is een enorm verschil. Ik ga zometeen lessen en kruip er dan weer voor het eerst op deze week schoonzusje heeft hem gedaan afgelopen dagen dus ik werd net warm onthaald toen ik aan kwam lopen in de wei. Dat is altijd fijn als ze je missen.

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers