Zonder voorlezer rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FriesWytske
Berichten: 9896
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 17:35

Ik rijd sinds een aantal jaren de proeven uit mijn hoofd. En kan je het van harte aanbevelen. Ik leer ze door naar filmpjes op YouTube te kijken. En bij nieuwe proeven oefen ik ze eerst thuis. Ben tot nu toe maar 1 keer fout gereden. En dat is al een tijdje geleden dat. Daarna nooit meer. Daarvoor moest ik altijd iemand vragen op het terrein zelf. Wat mij meer stress gaf dan nu



FriesWytske
Berichten: 9896
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Zonder voorlezer rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 09:22

Paspoort wordt inderdaad nog zelden om gevraagd. Hoefde hem afgelopen zondag ook niet te laten zien. Maar willen ze hem zien. Dan ga ik nadat ik heb gereden en paard weer op de trailer staat, met het paspoort naar de jury. Nog nooit problemen mee gehad. In het begin nam ik hem nog wel mee. En dan liet ik hem tijdens de proef bij de jury liggen.

FriesWytske
Berichten: 9896
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Zonder voorlezer rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:29

En probeer anders eerst 1 proef uit het hoofd te rijden.

FriesWytske
Berichten: 9896
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 22:26

suffie schreef:
Hoe rijd je uit je hoofd: gewoon veel oefenen, Youtube filmpjes gebruiken, paar geheugensteuntjes op een briefje en de proef gaan lopen/rijden. Weet je het even niet, halthouden en even spieken op je briefje.
Ik rijd al een paar jaar uit mijn hoofd en wil niets anders meer. Veel rustiger, geen gestress om een voorlezen te vinden, paard wat niet vooruit denkt omdat hij al galop hoort, enz. Het gaat je vast lukken!


Inderdaad. Zo doe ik het ook. Alleen zet ik dan de proefjes op de telefoon. Zodat als ik al iets niet meer weet, ik daarop kan kijken.
Heerlijk rustig op wedstrijd, zonder het gestress om iemand te vinden die voor wil lezen. Ook al vond ik die altijd wel. Maar paard en ik vinden dit beide veel relaxter.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 46 bezoekers