verslagje Indoor Meppel+foto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

verslagje Indoor Meppel+foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 17:13

nou ben eindelijk weer terug..... Tong uitsteken
kan ik weer bokken B)
gister waren we al heen gegaan omdat mijn clubgenootje in het L moest springen, ze heeft een klein D'tje en moest tegen zo'n 55 andere rijden(alleen D) echt super veel! maar die doos springt zo goed dat ze uiteindelijk 4e is geworden! Dromen naja moest wel toegeven dat er niet zo best werd gesprongen, want een snelle barrage had ze nou ook weer niet!
maar oke! 2e parcours had ze 1 balk
aan de eind van de dag(20.00 uur) ben ik ff op tobias geklommen, de pony stonden op stal, gelukkig een heel rustig gedeelte, naja ffies gereden daaro! ff de beentjes uitstrekken
naja vandaag was het dan zover. ik ben dit dus absoluut niet gewend, hier in NH stelt dat springen niet zoveel voor, maar ik merkte wel dat er nu een best technisch zwaar parcours stond! 10 hindernissen,13 sprongen
nou inspringen ging toppie hoor! toen in de startbox, dat ging ook prima en toen starten....... Tong uitsteken ging toppie, hij sprong super! helaas had ik op 7 een balkje maar was verder foutloos. ik had slechts 9 tegenstanders en ben uiteindelijk 4e geworden. de nummer 3 had ook ene balk maar was sneller! ik ben dus super blij! pas de 4e x M en dan een beest zwaar parcours. de hoogte was gewoon M
2e parcours had ik 2 balkjes, hij was zeer alert, maar sprong verder super! 2 steils(1e parcours ook steil) hij heeft er op de een of andere manier toch moeite mee, maar ik was onwijs tevreden. de laatste hindernis stond volgens mij op Z hoogte(progressief parcours) en die sprong ie feilloos! Haha!
ben dus SUPER de SUPER trots op hem!
had voordat we weg gingen nog even naar de thropy prijs gekeken ofzo, naja die van vetker deed mee en maurits ook, die reed op missisippi, was wel ff leuk om te zien.
hier nog een foto van het 1e parcours, hij is niet zo mooi omdat er plastic omheen zit dus niet mooi scand
ik heb nu 4 wedstrijden gereden en nu 9 winstpunten....nog 1 en dan mag ik al! maar dat doe ik lekker niet, daar is ie nog langggg niet klaar voor!
groetjes

ps let niet op mijn gescheerde pony Haha!
Afbeelding

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 18:26

haaj Lachen

nou met mij ging het minder zoals je vast wel gehoord hebt maar oke.. hij is totaal het vertrouwen kwijtgeraakt nu in de driesprong dus ik heb maar vrijwillig het parcours verlaten.. tweede parcours was ie nog helemaal van streek op die hindernis dusja niks aan te doen.. sorry dat ik nie met je gepraat hebt ofzo maar ik was vet druk haha had me handen vol aan me pony zoals je kon zien Lachen... ik vond het eigenlijks wel meevallen hoe zwaar parcours het was Verward maarja zou wel mijn mening zijn Lachen

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 18:36

Dat ziet er stoer uit! Mooie foto ook! Is Tobias nog over zijn scheertrauma heen gekomen? Lachen

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Re: verslagje Indoor Meppel+foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 18:38

reddytobias schreef:
ik heb nu 4 wedstrijden gereden en nu 9 winstpunten....



Hoe kan dat nou? Als je foutloos bent heb je 2 winstpunten en als je dus 4 keer foutloos hebt gesprongen heb je er ( 4X2= ) 8 en geen 9....

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 18:52

hoi, dat komt omdat er ook wedstrijden bestaan die 2 klassieke pacoursen hebben! vandaar!

he pril, nou ik dnek het niet hoor! maar het heeft wel wat! lekker debiel geschoren hihi

gekkemeid, ging idd niet zo goed he met jou!! achja de volgende x beter, eerst het vertrouwen weer terug winnen!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 19:57

Hij ziet er inderdaad schattig uit *LOL* maar ik mag niets zeggen...Bloos Mijn tondeuse had verkeerd op de lader gestaan en dus moest ik zijn hoofd met het gewone megagrote, zware en lawaaierige apparaat doen...ZIjn hoofd is nu dus half geschoren...*LOL* Echt heel schattig vooral toen ik vanmiddag erop zat en van boven een half kaal oor en een heel harig oor zag Haha! Maar mijn tondeuse staat nu goed op de lader dus morgen maak ik het wel even netjes af *LOL* Verder is het wel erg netjes gelukt dus ben tevreden Party!!

Netjes gereden trouwens Party!! Ga jij nog naar Hoofddorp 1 december Verward Elisa misschien, is nog aan het zeuren *LOL* Ik start voorlopig niet zoveel, eerst maar L-klaar zijn, want ik moet bijna...Bloos (heb trouwens waarschijnlijk een oplossing voor mijn springlesprobleem en vrijdag les gehad van Miranda Party!! Ging trouwens erg goed, had hem heel fijn aan het lopen Haha! Maar ik ga off-topic Knipoog )

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 17:39

dankje

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:42

4e is evengoed super hoor

gefeliciteert ! *LOL*