Prijs/punten ophalen na wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Prijs/punten ophalen na wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:14

Lag bij mij een beetje aan de omstandigheden, als het bijvoorbeeld heel heet of juist zeiknat (outdoor) was reden we meteen na de proef naar huis, zonder überhaupt naar punten te kijken. Ik kwam dan later zelf terug met de auto. Als de punten goed waren en de halve rubriek moest nog, bracht ik hem ook weg. Ik was er geen voorstander van om hem zo lang op te trailer te laten staan :n Maar ligt natuurlijk ook aan de afstand, mijn max was 3 kwartier, dus dat is wel te doen om zelf nog ff terug te komen :j


Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:48

Veel paarden kunnen idd prima een paar uur op de trailer, maar dit verschilt wel per paard.. Die van mij wou niet plassen op de trailer (en sowieso slecht plassen en drinken op concours) en werd dan gewoon logischerwijs erg vervelend op de trailer. Daar heeft niemand wat aan, dus eerder de keuze maken om weg te brengen dan dat een ander dit misschien zou doen.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:51

rien10 schreef:
Als de organisatie een hoop vrijwilligers optrommelt om een hele dag voor o.a. jou aan het werk te gaan, vind ik dat het niet meer dan beleefd is om te blijven wachten tot en me de prijsuitrijking. Dat is best te organiseren.


Helemaal prima, maar niet ten koste van mijn paard ;)

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:55

rien10 schreef:
Wat zou er ten koste van je paard moeten gaan dan?


Relaxed schreef:
Veel paarden kunnen idd prima een paar uur op de trailer, maar dit verschilt wel per paard.. Die van mij wou niet plassen op de trailer (en sowieso slecht plassen en drinken op concours) en werd dan gewoon logischerwijs erg vervelend op de trailer. Daar heeft niemand wat aan, dus eerder de keuze maken om weg te brengen dan dat een ander dit misschien zou doen.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:58

Saskia_D schreef:
Hoe is jullie ervaringen eigenlijk bij (indoor) prijsuitreikingen? Mijn dochter rijdt nog niet zo lang wedstrijden (pony), maar ons valt op dat er niet zoveel aandacht voor de ruiter(tje)s is. De protocollen liggen ergens op tafel, degene die 1e is geworden krijgt ergens tussendoor een rozet in haar handen gedrukt. En nergens is er even een vriendelijk woordje voor de andere amazones ("Leuk dat jullie hebben meegedaan...." of zoiets). Is dit gewoon? En hoe gaat het met de outdoor-wedstrijden?


Euh ja, dat is heel normaal :') Buiten is dit nog erger, dan rammen ze er prijsuitreikingen van meerdere ringen en rubrieken snel door :)


Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:59

suikermeisje schreef:
Een paard gaat er echt niet dood aan 2 uurtjes te wachten op de trailer. Zolang het maar niet erg heet is. Mijn paard maakt het ook niks uit. Die staat lekker te slapen en vermaakt zichzelf wel.


Klopt, maar als ik van tevoren wist dat het nog minimaal 2 uur zou duren, bracht ik hem lekker naar huis ;)

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 11:03

rien10 schreef:
Naar huis brengen en terugkomen is een optie.
Of door je groom naar huis laten brengen en zelf blijven, ook een optie.
Of zelf wegbrengen en iemand laten wachten op de prijsuitrijking.
Een box op locatie huren.
Zoveel mogelijkheden.


Als je nou alles ff had gelezen had je ook gezien dat ik hem altijd wegbracht en zelf weer terugkwam ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers