[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 12:52

Hèhè Kayl dat werd tijd! Maar ik volg jullie trouw. :D En je kan altijd verhuizen naar ons toe, je bent meer dan welkom. :D


Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:14

Moonlight17 schreef:
Hier eindelijk weer op de goede terug weg van een kwakkelende blessure en we gaan van het weekend weer op springwedstrijd. Helaas zijn de voorbereidingen met dit rotweer niet bepaald ideaal. Rondje BB en B op de planning met als enigste doel een beetje netjes rondkomen.

Met wat voor blessure was je zo aan het kwakkelen? Fijn dat jullie nu weer op de goede weg zitten en weer kunnen springen!

Het is ook echt drama.. Bij jullie ook zulke harde wind vandaag? Boven Cooper haar stal was er zelfs een dakplaat stuk gegaan vanwege een nok die erop gewaaid is.. := Die slaapt nu even in een andere stal.

En lekker Carola! Waar ga je heen? En viel het mee bij vos? Die kan dus weer fris en fruitig beginnen aan het nieuwe jaar. :D

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 13:36

Heel gaaf Gomir! Succes alvast!

Onze paarden bleven gisteren ook binnen, maar die paddocks zijn ook op een open stuk. Niet heel ideaal. Maar heb ze wel even in de buitenbak gestaan en vanmorgen weer even eerst hun benen laten strekken en nu staan ze gewoon weer buiten. Dak weer gemaakt dus alles is weer zoals het hoort te zijn.

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:40

Kayl eigenlijk zou je een keer naar een oefenparcours oid met Mariek moeten gaan. Heb je hier wel veel in de buurt. Dan kan zij je misschien daar ook wat tips geven? Is toch een soort wedstrijd want je springt gelijk op niveau en je springt los in de ene bak en je parcours in de andere. Misschien kan zij je wel heel goed helpen daarbij!

En een binnenbak überhaupt in de winter is heerlijk haha. Met slechte dagen ben ik die bak echt heel erg dankbaar dat hij er staat. :+ :D

Die van ons staan ook een beetje te staan in de paddock.. Maar alles beter dan de hele dag op stal zoals gisteren.

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:33

Aaah McLeod’s Daughters is weer op tv, ik ben echt verslaafd aan die serie. Als ik dat zie wil ik ook zo’n leven. :D

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 20:53

Ik ben ook benieuwd naar dé tip! Haha.

Goed voorbereid Gomir! Gelukkig heb je een vervangende smid kunnen vinden.

Voor de mensen die morgen naar crosstraining gaan, veel plezier en succes! :D

Ik loop soms parcours, als ik op tijd moet starten. Maar als ik ergens aan het eind ben dan kijk ik lekker met een kopje thee vanaf de kant. :D Maar goed ik start B, als het hoger wordt zal dat wel anders zijn.

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:53

Hebben jullie crossfilmpjes? :D Fijn dat het zo goed ging!

Goed bezig Marjolein en succes vandaag.

Moonlight, heel slim! Super dat je het nu zo op kan lossen. En je hebt lekker gesprongen dus! Fijn dat het goed ging. En je hebt wel mooie stijlpunten gereden dus dat zegt wel wat over je rondje. :)

Lies ik zag dat jij ook lekker aan het springen bent met je puppy! Wat leuk. Vind hem ook echt leuk!

Mijn lompe paard heeft zichzelf met longeren keihard aangetikt.. Dus nu even een paar dagen stappen. Hoop zo dat het alleen een bloeduitstorting is en geen schiefel wordt. Heb gelijk ekyflogyl gehaald en zodra het wondje dicht is dat er maar opsmeren.

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 14:21

Jeetje je vos had er zin in! Haha. Lekker fanatiek maar super leuk paard! En je jonkie doet het ook goed zeg! En zo makkelijk ook. Leuk om te zien!
Oh bah wat eng.. Hopelijk valt het mee!

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:35

Wat goed! Gefeliciteerd!

Ik denk dat het met die van mij meevalt. Op de bloeduitstorting na verder geen vocht in het been en hij is ook niet warmer. Even laten draven en ze loopt er ook goed op gelukkig. :)

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:50

Nou zeg dat Gomir. Krijg daar altijd de kriebels van. Jij werkt trouwens toch in het ziekenhuis? Weet niet precies wat je doet maar je hebt vast ook anatomie, pathologie en fysiologie gehad. Heb volgende week een toets en het is zulke taaie stof..

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:00

gomir schreef:
Jouw werkgebied is ook veel beperkter Lithya :P Soms kan ik nog net raden van welk orgaan die stipjes zouden moeten zijn, maar vaak heb ik daar al moeite mee :+ Gelukkig hebben we daar pathologen voor :D

Welke opleiding moet jij deze taaie stof voor doorploeteren Nann?

Paraveterinair :') Gewoon mbo maar zelfs dat vind ik moeilijk haha.

Lithya wat doe jij voor werk?

Jeetje Marijke dat is inderdaad geen goede generale.. Vandaag nog gesprongen? En hoe gaat het met jezelf?

Lau ik dacht dat Mick veel jonger was haha. Maar wat goed! Gefeliciteerd! Ga je ook naar Bunschoten zondag?

Carola ik wil wel met je ruilen hoor! :D

Succes in Drachten trouwens dames!

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:40

gomir schreef:
Auw Marijke! Dat wordt minstens een rubriek winnen in Drachten na zo'n generale :+

Moet je dat dan allemaal leren, alsof je dat ooit nog gaat toepassen daarna :=

Jaa heel bijzonder haha. Als ik mijn diploma heb behaald kan ik me proberen in te schrijven voor Utrecht :Y) Maar sommige dingen snap ik wel dat we dat moeten weten, maar de meeste dingen snap ik echt niet en zie ik ook weinig toegevoegde waarde van in haha.

Lithya, ook leuk! Maar dan moet je inderdaad ook wel het een en ander weten inderdaad.

Marijke, gelukkig is je nek in ieder geval al wat minder stijf. En de kou werkt ook niet mee met zere spieren.. Bij ons was de bak vanmorgen hard maar eind van de middag was hij weer perfect.

Moonlight, fanatiek paard heb je! En ze heeft er veel plezier in, leuk om te zien. :D Mooie locatie ook trouwens.

Die van mij had gister ineens wel vocht in haar been en warm.. DA zei dat het ook nog een reactie kon zijn op de Ekyflogyl. Hopelijk is het straks wat dunner. Wilde eigenlijk morgen naar springles maar heb er nu al meer dan een week niet op gezeten dus dat lijkt me niet verstandig. :Y)

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:40

Toch even een foto gemaakt omdat het precies bij het griffelbeen zit en omdat er nog steeds vocht in zit en het een beetje warm is. Maar gelukkig is er niks aan de hand en kan ik gewoon weer wat doen. Nog wel even een weekje wachten met springen maar als ze goed blijft in die week en het dunner wordt, kunnen we gewoon weer springen. Dat word helaas niet dinsdag oefenspringen bij de Voornruiters voor mij. Maar liever iets te voorzichtig dan het overbelasten en dat het wel stuk is/gaat. En ik heb Myostem Mass mee genomen, wie weet heb ik over een maand een kleine bodybuilder. :D

Eva ik zag een filmpje dat je les had op insta, leuk! Ging het goed? Ze is wel lekker voorwaarts hé? Heb je daar nog goede tips voor gekregen?

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 22:20

Lekkere bos manen heeft ze Eva! Maar fijn dat het zo goed gaat :D Is je gegund! En hoe gaat het met Evel? Heb je daar nog wat van gehoord?

Lisa, Ot gaat goed! Vorige week tweede geworden in het L. Zondag gaat hij weer op wedstrijd, in Bunschoten dus lekker in de buurt voor mij. Maar bij haar weigert hij soms nog wel of wilt hij weigeren. Dus ben blij met de keuze die ik gemaakt heb want zij rijdt best wel consequent en dat ga ik al nooit doen..

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 11:10

Leuk Lau! Goed bezig. Mijn instructeur staat altijd bij het oefenspringen in Nijkerk op donderdag. Als ik wat meer gesprongen hebt ga ik daar ook heen zodat hij ons kan helpen in het parcours. Ik vind dat echt een hele fijne manier van trainen. :)

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:02

Gefeliciteerd Gomir!!! Wat een goede prestatie. Snap dat je super trots bent :D

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:50

Wat een knapperd Gomir! Ik vind het altijd mooi om te zien, springen met de oortjes strak naar voren.

Wat enorm balen Marijke! Hard gevallen? Gelukkig gingen de eerste dagen wel goed. Jullie zijn in ieder geval weer een ervaring rijker. ;)

Apart Lithya.. Konden ze nou maar praten..

Leuke foto's Lau! Welk hoofdstel heb je om bij Mick? De Micklem? Zo lijkt hij wel op die nieuwe van Nika, vind ik zo'n tof hoofdstel!

Ot was vandaag foutloos in de B en 2 balkjes in het L maar ik ben tevreden. Hij trok nu echt aan op de hindernis waarbij ze eerst echt moest aanschoppen, nu moest ze juist een beetje terug rijden. Al met al niet ontevreden! Vrijdag naar de Voornruiters maar dan moet ik werken.. :O


Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:59

Mooi! Staat heel chique

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 23:43

Gave foto Froos! Hij springt netjes :j

En Lau ik zag het ook al voorbij komen, goed gereden! Zag er netjes uit. Start je dit weekend daar ook of niet?

Ot was heel vervelend vandaag bij de voornruiters maar het tweede rondje ging wel heel fijn gelukkig.
En ik ben met Cooper nog steeds aan het dressuren maar we gaan wel met sprongen vooruit! Zou eigenlijk vandaag les hebben van iemand die haar ook gereden heeft, dacht kan zij mij mooi op weg helpen met springen maar die wordt verplaatst helaas. Woensdag wel weer naar springles en ben wel van plan weer ergens een oefenparcours mee te pakken binnenkort.

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 15:37

Carola je wordt nog eens een dressuurprikker!

Vibabu wat goed! Nette stijlpunten ook en je rondje ziet er heel netjes uit. Goed gereden :D

Marjolein ook goed gereden, gefeliciteerd!

Laurie wat een leuk paard heb je. Hele lieve uitstraling ook.

Wij hadden gisteren een fotoshoot en ben heel blij met het resultaat! Heb al 1 foto gekregen. De rest komt in de loop van de week maar wil hem toch graag met jullie delen. :D

Afbeelding

Dressuurmatig is ze al heel erg verbeterd, daar ben ik heel erg blij mee. Deze week 2x springles. 1 keer van mijn vaste instructeur en vrijdag van een meisje die Cooper ook eens heeft gereden toen haar vorige eigenaar in de kreukels lag. Wie weet kan zij mij heel goed helpen, ik hoop het in ieder geval. :D

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 11:33

Heb je nog gekeken naar een verzorgende/verzachtende zalf Carola? Mok is ook echt k*t..
Hier waait het helemaal niet zo hard. Staat wel wind maar verder wel zacht weer. Wij hebben vanavond springles. :D

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:40

Is het zo erg? :')

Ik heb ook mijn favoriete foto binnen gekregen. Helemaal in love <3

Afbeelding

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:36

Goed bezig Carola! Filmpje zag er ook heel goed uit. Jullie zijn zo’n leuke combinatie! :D

Marijke ook goed gereden, super.

Lithya, en via je telefoon? Ik had dat ook gister op mijn laptop. Geen idee hoe je het uit zet..

Goed bezig Lau! Fijn dat het goed ging. Ot start daar ook volgende week.

Ik was vrijdag en vandaag op jumping. Vind dit zo’n mooie wedstrijd.
Wij hadden vrijdag springles en het ging best heel fijn! We werkten vooral aan controle en begonnen met een simpele balk op de grond. Eerste paar keren waren mega sprongen en daarna was ze goed te rijden. Helaas liep ze zaterdag niet goed.. Vanmorgen geen tijd om te draven in de bak dus dat wordt vanavond. Nog wel even gauw gewandeld.

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 18:43

Oh bah San, beterschap!

Frederique, filmpjes van je training? :D Vind jou paard zo leuk!

Hm balen Lau.. DA nog gesproken?

Cooper nog steeds kreupel.. -O- Moet van mezelf wachten tot vrijdag voor ik een DA bel. Hopelijk knapt ze gauw op.

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:48

Je hebt zo'n leuk paard Frederique! Hele lieve uitstraling heeft ze.

Hm lastig Lau.. En door een beetje slobber? Of mag het niet nat worden? Of met appelmoes?

Fijn Laurie!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 5 bezoekers